FANDOM

Łazienki
Damska łazienka 10-4-17
Łazienki (ang. Bathrooms) – pomieszczenia, w których można utopić rywalki, a także znajdują się tu wiadra, mopy i wybielacze. Łazienek istnieje w sumie dwanaście; po cztery (dwie damskie i dwie męskie) na każdym piętrze.

Zastosowanie

Specyficzne morderstwa

Drowntoilet

Yandere-chan topi swoją ofiarę w łazience.

W środę Kokona Haruka idzie do toalety na parterze, obok klasy 1-1. Przed momentem gdy usiądzie jest możliwość jej utopienia.

Zaś gdy już usiadła, można wylać na nią jakąś ciecz, zgasić światło oraz odkręcić włącznik za pomocą śrubokrętu, a gdy Kokona wstanie to pójdzie włączyć światło, ale z powodu, że włącznika nie ma, dziewczyna zostaje porażona prądem.

Ukrywanie zwłok

Gracz ma możliwość ukrycia zwłok w kabinach toaletowych. W zależności od tego gdzie zamordowano ucznia, pozbycie się ciała bez zostania zauważonym może być niemożliwe. Dlatego ukrycie ich w kabinie pozwala zająć się nimi, gdy niebezpieczeństwo odkrycia minie.

Dźwięki

Włączanie światła

LightOn
Wyłączanie światła

LightOff
Dźwięk spuszczania wody

Event3 Line2

Ciekawostki

  • Łazienki zostały dodane w aktualizacji z 1 października 2014 roku, ale zostały usunięte w aktualizacji z 1 grudnia 2014 roku, a ponownie zostały dodane w aktualizacji z 16 czerwca 2015 roku.
  • Na drugim piętrze, w damskiej łazience - jeśli zrobi się zdjęcie - pojawi się na nim duch dziewczyny.
  • Można odkręcić wszystkie włączniki z damskich łazienkach.
  • W męskich łazienkach wszystkie toalety oraz umywalki nie posiadają kolizji.
  • W pobliżu każdej łazienki znajdują się gaśnice.