FANDOM

Łazienki
Damska łazienka 10-4-17
Łazienka (ang. Bathroom) – jedno z dwóch miejsc, gdzie można utopić ucznia oraz znaleźć wiadro czy mop. Łazienek istnieje w sumie dwanaście. Po cztery (dwie damskie i dwie męskie) na każdym piętrze.

Zastosowanie

Specyficzne morderstwa

Drowntoilet

Yandere-chan topi swoją ofiarę w łazience.

W środę Kokona Haruka idzie do toalety na parterze. Przed momentem gdy usiądzie jest możliwość jej utopienia.

Zaś gdy już usiadła, można wylać na nią ciecz, zgasić światło oraz odkręcić włącznik za pomocą śrubokrętu, a gdy Kokona wstanie to pójdzie włączyć światło, ale z powodu, że włącznika nie ma, dziewczyna zostaje porażona prądem.

Ukrywanie zwłok

Gracz ma możliwość ukrycia zwłok w kabinach toaletowych. W zależności od tego gdzie zamordowano ucznia, pozbycie się ciała bez zostania zauważonym może być niemożliwe. Dlatego ukrycie ich w kabinie pozwala zająć się nimi, gdy niebezpieczeństwo odkrycia minie.

Dźwięki

Włączanie światła

LightOn
Wyłączanie światła

LightOff
Dźwięk spuszczania wody

Event3 Line2

Ciekawostki

  • Łazienki zostały dodane w aktualizacji z 1 października 2014 roku, ale zostały usunięte w aktualizacji z 1 grudnia 2014 roku, a podobnie zostały dodane w aktualizacji z 16 czerwca 2015 roku.
  • Na drugim piętrze, w damskiej łazience - jeśli zrobi się zdjęcie - pojawi się na nim duch dziewczyny.
  • Można odkręcić wszystkie włączniki z damskich łazienkach.
  • W męskich łazienkach wszystkie toalety oraz umywalki nie mają kolizji.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki