FANDOM

Śrubokręt
Ikona Śrubokręta
Lokalizacja śrubokręta
Śrubokręt (ang. Screwdriver) – jedna z broni dostępnych w Yandere Simulator.

Rozgrywka

Śrubokręt można znaleźć w klubie naukowym, obok robota sprzątającego krew.Śrubokręt może zostać schowany do ekwipunku i nie jest traktowany jako podejrzany przedmiot, więc gdy uczniowie zauważą Yandere-chan z nim ręku, nie zostaną odjęte jej punkty reputacji.

Porażenie prądem

Osobny artykuł: Porażenie prądem.
MOŚzW

Możliwość odkręcenia śrubek z włącznika światła.

Śrubokręt można wykorzystać do porażenia rywalki (aktualnie Kokony Haruki). O 7:30AM w środę Kokona idzie do łazienki na parterze. Gdy wejdzie do kabiny, Yandere-chan musi szybko wyłączyć światło i wykręcić śrubkę śrubokrętem z włącznika. Następnie należy zabrać wiadro z wodą i wejść na inne wiadra obok kabiny. Gdy jesteśmy na górze, mamy szansę wylać na Kokonę wodę. Wtedy ta wybiegnie szybko z kabiny i będzie starała się włączyć światło. Kokona staje się ofiarą porażenia prądem, po czym upada na ziemię martwa.

Tryb misji

Osobny artykuł: Tryb misji.
MOŚzDM

Możliwość odkręcenia śrubek z detektorów metalu.

Dzięki śrubokrętowi można odkręcić śrubki od detektorów metali, co ułatwia przenoszenie metalowych broni.

Animacje

Animacje zabójstwa są zależne od stanu psychiki Yandere-chan.

  • Wysoki stan psychiki: Dźgnięcie w prawą stronę głowy.
  • Średni stan psychiki: Ofiara próbuje się bronić, po czym zostaje dźgnięta w prawe ramię i prawą stronę głowy.
  • Niski stan psychiki: Ofiara zostaje powalona na ziemię zostaje wielokrotnie dźgnięta w głowę.
  • Zabójstwo z ukrycia: Gracz zasłania usta ucznia, po czym dźga go w głowę.

Historia

3 marca 2015 Dodano śrubokręt.
12 sierpnia 2015 Dodano możliwość odkręcania śrubek z włącznika światła w łazience.
15 listopada 2016 Śrubokręt został przeniesiony do klubu naukowego.
19 grudnia 2016 Dzięki śrubokrętom można zdezaktywować detektory metalu w trybie misji.
15 kwietnia 2017 Na kanale YandereDeva zostaje ukazana możliwość rozkręcenia wentylatora za pomocą śrubokrętu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki