FANDOM

Amai Odayaka
StudentUnknown.png Na tej stronie znajdują się informacje które nie zostały dodane do gry. Oznacza to, że w każdej chwili artykuł może zostać zmieniony lub usunięty. Miej to na uwadze gdy będziesz czytał.
Amai Odayaka
2-full.png
Informacje Biologiczne
Płeć Kobieta
Pozycja Uczennica oraz przewodnicząca klubu kulinarnego
Klasa Nieznana
Klub Kulinarny
Wiek 17 lat
Osobowość Słodka i delikatna
Miłość Senpai
Siła Nieznana
Wygląd Zewnętrzny
Kolor włosów Brązowy
Kolor oczu Zielony

Amai Odayaka – przyszła i druga rywalka w grze Yandere Simulator, uczennica Akademi High School oraz przewodnicząca klubu kulinarnego.

Wygląd

Rival2.jpg

Oryginalny wygląd Amai

Oryginalny model

Oryginalny model Amai został zaprojektowany przez Druelbozo. Posiada włosy koloru brązowego, sięgające ramion. Jej oczy są koloru zielonego, a głowie nosi taką samą chustę, jaką dostaje gracz, kiedy dołączy do klubu kulinarnego, tyle, że miętową. Ma fartuch wiązany na biodrach tego samego koloru i białe zakolanówki z miętowymi, ukośnymi paskami. Ubiera się w domyślny żeński mundurek, a na lewym ramieniu ma czerwoną przepaskę z wizerunkiem babeczki, symbolizującą to, że jest przewodniczącą klubu kulinarnego.

Oryginalny wygląd

W oryginalnym wyglądzie, Amai posiadała chustę koloru różowego, czyli taką jaką dostaje obecnie gracz po dołączeniu do klubu kulinarnego. Jej fartuch i paski na zakolanówkach również były różowe. YandereDev zmienił to prawdopodobnie dlatego, że różowy to energiczny kolor, a chciał, by Amai wyglądała na spokojną dziewczynę.

Męski odpowiednik

W filmiku „Yandere Simulator: Male Rival Introduction Video” został pokazany męski odpowiednik Amai - Amao Odayaka. Posiadał on taką samą fryzurę co ona, zielone oczy i chustę w tym samym kolorze. W przeciwieństwie do Amai, nosił fartuch wiązany na szyi. Ubierał się w domyślny męski mundurek, ale bez czarnej bluzki, a na lewym ramieniu miał czerwoną przepaskę z wizerunkiem babeczki, symbolizującą to, że jest przewodniczącym klubu kulinarnego.

Opis

Amai jest przewodniczącą klubu kulinarnego. Jej umiejętności kulinarne są duże jak na jej wiek i nic nie sprawia jej większej radości niż widok ludzi, którym smakuje upichcone przez nią jedzenie.

Amai będzie nieobecna w szkole przez pierwszy tydzień rozgrywki, ale pozna Senpai'a w momencie, gdy ten będzie smutny i bezradny. Szybko zbuduje z nim więź w momencie, gdy Senpai szczególnie będzie potrzebował przyjaciela.

Z jej dobrą naturą, można jasno wywnioskować z jaką łatwością Senpai mógłby się w niej zakochać w przeciągu tygodnia. Jeśli nikt nie wejdzie jej w drogę, Senpai będzie należeć do niej natychmiast. Pamiętaj: najszybsza droga do serca mężczyzny wiedzie przez jego żołądek!

Osobowość

Na oficjalnej stronie gry Amai ma osobowość "Słodka i Delikatna". Ma być przedstawiona jako ciepła, łagodna i życzliwa dziewczyna. YandereDev napisał, że będzie typową Onee-chan, co po polsku oznacza starszą siostrę.

Relacje

Senpai

Ze względu na to, że jest jedną z rywalek, dziewczyna żywi do niego uczucia i będzie chciała mu je wyznać pod koniec swojego tygodnia, czyli w piątek.

Wielbiciel

Protagonistka będzie mieć możliwość zeswatania jej z nieznanym uczniem.

Ciekawostki

  • Jej imię w języku japońskim oznacza „słodka” (jap.甘い wym. amai), natomiast nazwisko „delikatna” (jap.穏やか wym. odayaka).
    • Druelbozo wyznał na jednym ze swoich streamów, że jej imię będzie japońskim tłumaczeniem „słodkiej muffinki”, czyli Amai Mafin.
      • Kiedy został spytany o to, czy jej imię jest prawdziwe czy nie, odpowiedział: „Amai Mafin jest jej prawdziwym imieniem i powinno być traktowane na serio”.
        • Ta informacja została potwierdzona jako fałszywa dopiero 28 września 2016 roku, czyli w dzień wypuszczenia przez YandereDeva filmiku Yandere Simulator Rival Introduction Video, gdzie ujawnione zostało jej oficjalne imię i nazwisko, czyli Amai Odayaka.
          • Druelbozo później napisał, że oficjalnie żartował z tym, że jej imię to Amai Mafin, jednak ucieszył się, że YandereDev zachował cząstkę „Amai”.
  • Początkowo paski na jej zakolanówkach, chusta i fartuch miały mieć jasnoróżowy kolor, tak jak wystrój klubu kulinarnego, jednak zostało to zmienione na kolor miętowy. Możliwe, więc że w przyszłości klub, również będzie miał taki kolor.
  • Jej aktualną dawczynią głosu jest Kimberley Anne Campbell.
  • W finalnej grze jej tydzień będzie się rozgrywał od 10 do 15 kwietnia.
  • YandereDev potwierdził, że nie było jej w pierwszym tygodniu gry, dlatego, że była chora[1].
  • Według jej opisu pojawi się, gdy „Senpai będzie smutny i bezradny oraz będzie potrzebował przyjaciela”. Prawdopodobnie będzie to spowodowane śmiercią Osany, jeśli Yandere-chan zdecyduje się ją zabić.
  • W filmiku „Osana Progress Report and Mission Mode Update” widać jak YandereDev dodaje Amai.
    • Jej ID w tym filmie to 45.
    • Jej fryzura jest tam nazwana „CuteHair”.
    • Jej animacja bezczynności tam nazwana była „CuteIdle”.
  • Jej fryzura, prawdopodobnie jest zaczerpnięta od jednej z komisji Druelbozo.
  • W filmiku "Yandere Simulator: Male Introduction Video" został pokazany jej męski odpowiednik. Miał on na imię Amao Odayaka, a głos mu podkładał Eric Dubyu. W prawdzie był to tylko żart ze strony YandereDeva, jednak nie wykluczone, że taki model będzie miała Amai jeśli będziemy grać Yandere-kunem.
  • Prawdopodobnie urodziny będzie mieć 2 lutego.

Przypisy

  1. https://www.reddit.com/r/yandere_simulator/comments/5k6q7l/absences/

Więcej z Fandomu

Losowa wiki