FANDOM

Chojo Tekina
Chojo Tekina
Portret Chojo Tekina.png
Informacje Biologiczne
Płeć Mężczyzna
Pozycja Uczeń
Klasa 2-1
Klub Okultystyczny
Wiek Prawdopodobnie 17 lat
Osobowość Samotnik
Miłość Brak
Siła Niezdolny do samoobrony
Wygląd Zewnętrzny
Kolor włosów Ciemnogranatowy
Kolor oczu Ciemnofioletowy

Chojo Tekina – uczeń Akademi High School.

Wygląd

Chojo ma ciemnogranatowe włosy z długą grzywką po prawej stronie i ciemnofioletowe oczy z wyraźnie widocznymi cieniami pod nimi. W domyślnym wyglądzie jego ubranie to czarny uniform, czarne spodnie, koszula z żółtymi guzikami i czarne buty. Nosi czarną obrożę na szyi z zawieszką w kształcie pięciokąta, ze znajdującym się w środku wizerunkiem księżyca, oznaczającą przynależność do klubu okultystycznego.

Osobowość

Chojo to samotnik, co oznacza, że jeśli sam będzie świadkiem morderstwa, ucieknie ze szkoły i zadzwoni po policje, zaś następnego dnia podobnie jak motyl społeczny lub pupilek nauczyciela, nie będzie chciał z nami rozmawiać, bo będzie zły na Yandere-chan i przysięgnie jej, że powie wszystkim o jej prawdziwej naturze. Tak samo się zachowa, jeśli zobaczy samo ciało z tą różnicą, że następnego dnia, będziemy mogli z nim rozmawiać. Z kolei jeśli będzie świadkiem morderstwa, razem z kilkoma innymi uczniami, może być jedną z czterech osób, która nas zatrzyma.

Według jego informacji, żaden uczeń nigdy nie widział jego prawej części twarzy. Z tego powodu powstały plotki, że chłopak próbuje swoją grzywką ukryć bliznę lub brakujące oko.

Ciekawostki

  • Został dodany w aktualizacji z 1 stycznia 2016 roku.
  • Jego imię i nazwisko (jap. 超常的な wym. Chojotekina) dosłownie oznacza „paranormalny”.
  • Jeśli klub, do którego chodzi, zostanie zamknięty, to jego twarz będzie pogodniejsza (będzie wyglądać jak przeciętny model twarzy mężczyzn w grze). Prawdopodobnie jest to błąd gry.
  • Podobnie jak inni członkowie klubu, idąc do szkoły nie trzyma w ręce telefonu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki