FANDOM

Chojo Tekina
Chojo Tekina
Portret Chojo Tekina
Informacje Biologiczne
Płeć Mężczyzna
Pozycja Uczeń
Klasa 2-1
Klub Okultystyczny
Wiek Prawdopodobnie 17 lat
Osobowość Tchórz
Miłość Brak
Siła Niezdolny do samoobrony
Wygląd Zewnętrzny
Kolor włosów Ciemnogranatowy
Kolor oczu Ciemnofioletowy

Chojo Tekina – uczeń Akademi High School.

Wygląd

Chojo ma ciemnogranatowe włosy z długą grzywką po prawej stronie i ciemnofioletowe oczy z wyraźnie widocznymi cieniami pod nimi. W domyślnym wyglądzie jego ubranie to czarny uniform, czarne spodnie, koszula z żółtymi guzikami i czarne buty. Nosi czarną obrożę na szyi z zawieszką w kształcie pięciokąta, ze znajdującym się w środku wizerunkiem księżyca, oznaczającą przynależność do klubu okultystycznego.

Osobowość

Chojo jest tchórzem. Jeśli będzie sam i będzie świadkiem morderstwa, będzie błagać by Ayano oszczędziła jego życie, w zamian za milczenie, po czym ucieknie ze szkoły. Następnego dnia zaś nie będzie chciał z nami rozmawiać, bo będzie się bał, że Ayano jego też skrzywdzi. Jednak, jeśli będzie świadkiem, razem z kilkoma innymi uczniami, może być jedną z osób która nas zatrzyma. Można z tego wywnioskować, że jest tchórzem tylko w pojedynkę, ale, jeśli wie, że ma przewagę liczebną, bez wahania nas zaatakuje. Gdyby jednak zauważył samo ciało, zachowa się jak samotnik, ucieknie ze szkoły i zadzwoni na policje. Jak będziemy chcieli zrobić jemu zdjęcie, to zakryje twarz rękoma.

Według jego informacji, żaden uczeń nigdy nie widział jego prawej części twarzy. Z tego powodu powstały plotki, że chłopak próbuje swoją grzywką ukryć bliznę lub brakujące oko.

Ciekawostki

  • Został dodany w aktualizacji z 1 stycznia 2016 roku.
  • Jego imię i nazwisko (jap. 超常的な wym. Chojotekina) dosłownie oznacza „paranormalny”.
  • Jeśli klub, do którego chodzi, zostanie zamknięty, to jego twarz będzie pogodniejsza (będzie wyglądać jak przeciętny model twarzy mężczyzn w grze). Prawdopodobnie jest to błąd gry.
  • Podobnie jak inni członkowie klubu, idąc do szkoły nie trzyma w ręce telefonu.