FANDOM

Dach
Dach od góry
Dach (ang. Rooftop) – lokacja znajdująca się w Akademi High School.

Wygląd

Na dachu znajdują się cztery wejścia, po jednym w każdym skrzydle. Każde wejście ma trzy, szare drzwi. Dwa z nich prowadzą do głównych części dachu, a jedne, mniejsze do bardziej prywatnej części, z której uczniowie aktualnie nie korzystają. Dach ma podłogę koloru białego oraz szare ogrodzenie. Ogrodzenie jest średniej wielkości, ale w południowo-zachodniej i południowo-wschodniej części dachu jest ono znacząco niższe. Z północnej części można zauważyć bieżnię. W południowej części dachu znaleźć można umywalkę, wiadro, mop i nóż. Na dachu znajduje się kilka ławek oraz szyby wentylacyjne w każdym skrzydle. Wszystkie tomy Notesu Życia można znaleźć tutaj. Midori Gurin stoi cały dzień na dachu, patrząc w telefon.

Rozgrywka

Korzystając z obniżonych części ogrodzenia, na południowo-zachodniej i wschodniej części dachu, można ułatwić sobie możliwość pozbycia się zwłok. Mając pierwszy poziom wychowania fizycznego, możemy podnieść zwłoki i wyrzucić je przez niższe ogrodzenie dachu.

W poniedziałek, o 7:30 AM, Kokona Haruka udaje się na rozmowę telefoniczną, przed wejściem do szkoły. Mamy wtedy okazję napełnić wiadro wodą, krwią lub benzyną i wylać ją na rywalkę. Kokona pobiegnie wtedy do szatni, aby się umyć i przebrać. W przyszłości, będzie to jeden ze sposobów, aby zdobyć nowy mundurek. Również można ją zmiażdżyć, poprzez zrzucenie na nią wiadra z ciężarkami.

Inkyu Basu i Sakyu Basu, w czasie kiedy pozostali uczniowie idą plotkować, udają się na południową część dachu. W przyszłości, będą one rozmawiały o aktualnych wydarzeniach szkole (w tym także morderstwach) itp. W tym czasie, są stalkowane przez Okę Ruto, która wierzy, że są one istotami z innego świata i szuka ku temu dowodów. O 1:10 PM, w czasie przerwy na lunch idą na dach zjeść posiłek. Wtedy również mamy szansę ukraść pierścionek Sakyu, co pozwoli nam zwiększyć szanse na wydalenie Kokony.

Każdego dnia przed szkołą oraz podczas przerwy na lunch, Mai Waifu udaje się samotnie na północną część dachu, aby marzyć o swoim wybranku.

Jeśli poprosimy ucznia, aby opuścił dany obszar, wtedy pójdzie on do południowej części dachu.

Fałszywe samobójstwo

Osobny artykuł: Zepchnięcie.

Saki Miyu i Kokona przeprowadzają tutaj rozmowę o w poniedziałek, w pobliżu północnego szybu wentylacyjnego, o 1:05 PM. Można podsłuchać ich rozmowę, chowając się za szybem wentylacyjnym. Kiedy rozmowa się zakończy, uczennice wrócą do reszty dziewcząt. Możemy wtedy napisać liścik do Kokony, z prośbą spotkania. Do wyboru jest kilka miejsc, ale by doprowadzić do fałszywego samobójstwa, należy zaprosić ją na dach. Kokona uda się, o określonej przez nas godzinie, na dach w miejscu, gdzie wcześniej rozmawiała z Saki. Kiedy podejdzie to ogrodzenia, należy nacisnąć klawisz E, aby ją zepchnąć.

Jeśli gracz nie pozbędzie się ciała, to następnego dnia na dachu pojawi się siatka uniemożliwiająca kolejne zepchnięcie.

Zaprzyjaźnienie/Zdrada

Osobne artykuły: Zaprzyjaźnienie/Zdrada.

Trzeba wykonać to samo, co w przypadku fałszywego samobójstwa, lecz po przyjściu Kokony trzeba przycisnąć E dla „Offer Help”.

Ciekawostki

  • Dach został dodany w aktualizacji z 3 maja 2015 roku.
    • Jego wygląd minimalnie się zmieniał, dopóki nie zmienił się całkowicie 15 listopada 2015 roku.
  • Wciskając \, a potem 9 Yandere-chan pojawia się obok umywalki, wiadra, mopu i noża na dachu.
  • Wciskając \, a potem G Yandere-chan przeteleportuje się wraz z Kokoną do miejsca, gdzie można ją zepchnąć.
    • Przed aktualizacją z 1 czerwca 2016 roku powodowało to, że Midori szła do tego miejsca.
  • Przed aktualizacją z 15 listopada 2015 roku, to na dachu można było otruć Kokonę.
  • Uczniowie, którzy obecnie, w czasie lunchu, przebywają w kafeterii, przed aktualizacją z 15 listopada 2015 roku przebywali na dachu.
  • Zrzucając wiadro bez przyciśnięcia E nie wyrządzi ono nikomu krzywdy.
  • Po zrzuceniu wiadra/Kokony z dachu, po wciśnięciu Q, można zauważyć perspektywę z dołu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki