FANDOM

Daku Atsu
Daku Atsu
Student 31
Informacje Biologiczne
Płeć Mężczyzna
Pozycja Uczeń
Klasa 1-1
Klub Okultystyczny
Wiek Prawdopodobnie 16 lat
Osobowość Samotnik
Miłość Brak
Siła Niezdolny do samoobrony
Wygląd Zewnętrzny
Kolor włosów Ciemnogranatowy
Kolor oczu Ciemnofioletowy

Daku Atsuuczeń Akademi High School.

Wygląd

Daku ma ciemnogranatowe włosy z długą grzywką skierowaną w lewą stronę i ciemnofioletowe oczy, które są wyraźnie podkrążone. W domyślnym wyglądzie jego ubranie to czarny uniform, czarne spodnie, koszula z żółtymi guzikami i czarne buty. Nosi czarną obrożę na szyi z zawieszką w kształcie pięciokąta, ze znajdującym się w środku wizerunkiem księżyca, oznaczającą przynależność do klubu okultystycznego. Nosi również okulary z czarnymi oprawkami, jednak szkło po prawej stronie jest nieprzezroczyste.

Osobowość

Daku to samotnik, co oznacza, że jeśli sam będzie świadkiem morderstwa, ucieknie ze szkoły i zadzwoni po policję, zaś następnego dnia podobnie jak motyl społeczny i pupilek nauczyciela, nie będzie chciał z nami rozmawiać, bo będzie zły na Yandere-chan i przysięgnie jej, że powie wszystkim o jej prawdziwej naturze. Tak samo się zachowa, jeśli zobaczy samo ciało z tą różnicą, że następnego dnia, będziemy mogli z nim porozmawiać. Z kolei jeśli będzie świadkiem morderstwa, razem z kilkoma innymi uczniami, może być jedną z czterech osób, która nas zatrzyma. Jeśli będziemy chcieli zrobić mu zdjęcie, podobnie jak tchórz, zawstydzi się i zakryje twarz rękoma.

Według jego informacji, nikt nigdy nie widział jego prawego oka przez nieprzezroczyste szkło. Powstała nawet plotka, że chłopak w ogóle nie posiada oka po tej stronie.

Ciekawostki

  • Jego wygląd, jest parodią wyglądu Yu Narukami, protagonisty gry Persona 4.
  • Imię Daku (jap. ダーク) po japońsku oznacza ciemny, zaś jego nazwisko Atsu (jap. アーツ) oznacza sztuki, więc jego imię i nazwisko dosłownie oznacza „ciemne sztuki”.
  • Jest pierwszym męskim NPC, który nosi okulary w grze.
  • Jeśli klub, do którego chodzi, zostanie zamknięty, to jego twarz będzie pogodniejsza (będzie wyglądać jak przeciętny model twarzy mężczyzn w grze). Prawdopodobnie jest to błąd gry.
  • Wcześniej jako jedyny ze swojego klubu nie posiadał podkrążonych oczu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki