FANDOM

Daku Atsu
Daku Atsu
Student 31
Informacje Biologiczne
Płeć Mężczyzna
Pozycja Uczeń
Klasa 1-1
Klub Okultystyczny
Wiek Prawdopodobnie 16 lat
Osobowość Pupilek nauczyciela
Miłość Brak
Siła Niezdolny do samoobrony
Wygląd Zewnętrzny
Kolor włosów Ciemnogranatowy
Kolor oczu Ciemnofioletowy

Daku Atsuuczeń Akademi High School.

Wygląd

Daku ma ciemnogranatowe włosy z długą grzywką, skierowaną w lewą stronę i ciemnofioletowe oczy, które są wyraźnie podkrążone. W domyślnym wyglądzie jego ubranie to czarny uniform, czarne spodnie, koszula z żółtymi guzikami i czarne buty. Nosi czarną obrożę na szyi z zawieszką w kształcie pięciokąta, ze znajdującym się w środku wizerunkiem księżyca, oznaczającą przynależność do klubu okultystycznego. Nosi również okulary z czarnymi oprawkami, jednak szkło po prawej stronie jest nieprzezroczyste.

Osobowość

Daku jest pupilkiem nauczyciela. Oznacza to, że jeśli sam będzie świadkiem morderstwa, pobiegnie do swojej nauczycielki i opowie jej o tym co widział, po czym zaprowadzi ją do miejsca zbrodni. Jeśli uda nam się pozbyć ciała, nauczycielka uzna, że to był tylko żart. Następnego dnia nie będzie chciał z nami rozmawiać, bo będzie zły na Yandere-chan i przysięgnie jej, że powie wszystkim o jej prawdziwej naturze. Tak samo się zachowa, jeśli zobaczy samo ciało z tą różnicą, że następnego dnia będzie można z nim porozmawiać. Z kolei jeśli będzie świadkiem morderstwa, razem z kilkoma innymi uczniami, może być jedną z czterech osób, która nas zatrzyma.

Według jego informacji, nikt nigdy nie widział jego prawego oka przez nieprzezroczyste szkło. Powstała nawet plotka, że chłopak w ogóle nie posiada oka po tej stronie.

Ciekawostki

  • Został dodany w aktualizacji z 1 stycznia 2016 roku.
  • Jego wygląd jest parodią wyglądu Yu Narukami, protagonisty gry Persona 4.
  • Imię Daku (jap. ダーク) po japońsku oznacza ciemny, zaś jego nazwisko Atsu (jap. アーツ) oznacza sztuki, więc jego imię i nazwisko dosłownie oznacza „ciemne sztuki”.
  • Był pierwszym męskim NPC, który nosi okulary.
  • Wcześniej jako jedyny ze swojego klubu nie posiadał podkrążonych oczu.