FANDOM

Delikwenci
Delikwenci 15-2-17
Delikwenci (ang. Delinquents) – grupa niebezpiecznych uczniów składająca się z pięciu dziewczyn i pięciu chłopaków. Aktualnie znajdują się w pobliżu pieca.

Nie są oni w pełni wdrożeni do gry i nie posiadają rutyny ani osobowości, podobnie jak: Rival-chan, fałszywe uczennice, Genka Kunahito i Muja Kina, dlatego Info-chan nie rozpoznaje ich po wysłaniu jej zdjęcia. Nie da się także ich zabić.

Członkowie

  • Osoro Shidesu, lider (nie dodana)
  • Copper Streak
  • Dandy Pompadour
  • Triangle Pompadour
  • Spiky Pompadour
  • Josuke Pompadour
  • Red Streak
  • Teal Streak
  • Purple Streak
  • Lime Streak
  • Tall Pompadour

Powyższe imiona i nazwiska nie są zaimplementowane do gry. Zostały zaczerpnięte z angielskiej wiki w celu pokazania ilości członków. W momencie wdrożenia pełnych danych delikwentów do Yandere Simulator, zostaną one zmienione na prawidłowe. Wyjątkiem od tego jest Osoro.

Wygląd

Męska część grupy nosi domyślny szkolny mundurek. Ich włosy ułożeniem przypominają stylizacje Elvisa Presleya z niewielkimi wyjątkami, a oczy są ciemno szare. Zajmują miejsce po lewej stronie pieca.

Damska część grupy nosi domyślny mundurek szkolny. Wszystkie mają ciemne włosy z pasemkami odpowiadającymi kolorom ich oczu. Każda ma założoną maskę z innym symbolem, zasłaniającą nos i usta. Stoją po prawej stronie pieca.

Członkowie obu grup trzymają w rękach bronie, dokładniej: kij bejsbolowy, łom, metalowa rurka, czy shinai (bambusowy miecz).

Rozgrywka

Licznik na odejście delikwentów
Delikwenci zajmują miejsce przy piecu o określonych porach.

Gdy Yandere-chan podejdzie bliżej, zaczną złośliwie i wzgardliwie komentować ją. Z kolei, zbliżenie się do nich spowoduje, iż będą odpychać Ayano.

W momencie, w którym Yandere-chan podejdzie do delikwentów z bronią w dłoni, staną oni w pozycji obronnej, unosząc trzymane przedmioty do góry i szykując się do obrony. Kiedy schowamy niebezpieczny przedmiot, wtedy opuszczą swoje bronie i pogardliwie nazwą nas tchórzem. Próba podejścia do nich uzbrojonym lub zaatakowanie któregoś z członków, kończy się uderzeniem protagonistki w głowę, co skutkuje natychmiastowym zakończeniem gry, gdyż znajdziemy się wtedy w stanie śpiączki.

Kiedy delikwenci zauważą gracza, niosącego ciało do pieca, ruszą za nim w pogoń. Złapanie protagonistki kończy się identycznie jak w innych przypadkach.

Co ciekawe, nie zareagują oni w ogóle jeśli będziemy cali we krwi.

Nie ma możliwości ucieczki przed członkami tej grupy, ponieważ są oni szybsi niż Yandere-chan.

Przy piecu pojawiają się o:

  • 7:15 rano, znikają o 8:30 i nie ma ich przez wszystkie lekcje do przerwy obiadowej;
  • 1:15 po południu, znikają o 1:30, pojawiają się znowu gdy lekcje się zakończą.

Po prawej stronie ściany spalarni, znajduje się zegar odliczający czas do przybycia i odejścia delikwentów.

W przyszłości, gracz będzie miał możliwość dołączenia do tej grupy, jeśli jego reputacja będzie niska i zaprzyjaźni się z każdym z nich[1]. Yandere-chan zostanie wyrzucona z „klubu”, gdy reputacja wzrośnie jej zbyt wysoko.

Easter Eggi

Długie spódnice

Delikwentki z długimi spódnicami
Gdy gracz włączy menu debugowania, bądź menu trybów Easter Eggowych i wciśnie V, delikwentki otrzymają długie spódnice.

Taniec

Tańczące delikwentki 16-4-17
Tańczący delikwenci

Gdy gracz wciśnie dziesięciokrotnie spację, wszyscy delikwenci założą maski z Team Skull i zaczną tańczyć. Podchodząc do nich można również usłyszeć muzykę.

Błędy

  • Gdy Yandere-chan przeniesie się do Demonicznego Wymiaru podczas ucieczki przed delikwentem, w momencie otrzymania uderzenia, gracz nie zostaje ogłuszony i jest w stanie dalej się poruszać. Nasz oprawca, nawet po tym, kontynuuje pogoń, jednak nie może już uderzyć protagonistki. Ponadto muzyka przestaje grać, a kiedy bohaterka kontynuuje „spacer”, kamera zaczyna się dziwnie zachowywać.
  • Podczas momentu, w którym Yandere-chan jest nieprzytomna, słychać w tle głosy delikwentów, zwracających się do niej tak samo, jakby stała nieopodal.
  • W szczególnych okolicznościach, kiedy delikwenci widzą gracza niosącego martwe ciało, nie podążają za nim. Zamiast tego zachowują się, jakby Ayano miała w dłoni niebezpieczną broń, którą chowa i pokazuje, na zmianę.
  • Kiedy delikwenci popchną lub ubezwłasnowolnią gracza, gdy ten niesie ciało, to zacznie ono unosić się w powietrzu.
  • Gdy gracz ucieknie za lub w róg, gdzie znajdują się delikwenci, dalej będzie znajdować się w ich zasięgu, nie mogąc się wydostać, ponieważ każdy ruch spowoduje odepchnięcie z powrotem na to samo miejsce.
  • Jeśli morderca-samobójca pojawi się obok delikwentów w momencie, w którym Yandere-chan będzie znajdować się wystarczająco blisko nich, zaczną reagować w ten sam sposób, jakby trzymała zwłoki i zaczną ją gonić.
  • Kiedy gracz będzie uciekać przez szkolne mury, dzięki błędom w grze lub Easter Eggs, delikwent również zyska taką możliwość, w dalszym ciągu podążając za Yandere-chan. Będą mogli także przebiegać przez szkolne ściany oraz w powietrzu.
  • W Cyborg Mode, gdy będziemy nieść jakąś część ciała ucznia, np. głowę delikwenci nie zaczną nas gonić, pod warunkiem, że ucznia zabiło się mieczem, który po włączeniu Easter Egga pojawia się przed szkołą.

Ciekawostki

  • Głos męskiej części delikwentów użyczył Alejandro Saab[2], a żeńskiej Thea.[3]
  • Można z nimi rozmawiać i wykonywać zadania od nich jeśli Yandere-chan ma niską reputację.
  • Wstępny wygląd dziewczyn można było znaleźć w plikach gry z aktualizacji 1 stycznia 2016, po wcześniejszym zabiciu Oki Ruto oraz zrobieniu zdjęcia jej zwłok w klubie okultystycznym.
    • Długie spódnice zostały zmienione na krótkie, ponieważ był problem z modelami postaci[4].
  • Ciało można przemycić obok przestępców na trzy sposoby. Wystarczy schować poćwiartowane ciało do:
    • Futerału na wiolonczelę,
    • Kosza na śmieci (jedna część ciała na raz),
    • Worka na śmieci (niewprowadzone do gry).
  • W filmiku pokazującym postęp aktualizacji z 15 grudnia 2015r., YandereDev przez krótką chwilę pokazał scenę, w której można było zobaczyć animacje stania delikwentek[5].
  • Gdy którakolwiek postać (poza Yandere-chan) podejdzie za blisko delikwentów, nie zostanie odepchnięta.
  • Delikwentki w filmiku „January Osana Progress Report - Part 1” zostały pokazane w łazience na drugim piętrze.
  • Możliwe, że jeden z delikwentów będzie miał starszego brata.[6]

Przypisy

  1. https://www.youtube.com/watch?v=y6c4Y-6vkJU
  2. https://youtu.be/Qt_3x-FVba8
  3. https://youtu.be/LP4r-twWxg4
  4. https://yanderedev.wordpress.com/2016/03/03/delinquents-in-yandere-simulator/comment-page-1/#comment-42469
  5. https://www.youtube.com/watch?v=0atIxPOHOkE
  6. https://youtu.be/5xWSyREauXo

Więcej z Fandomu

Losowa wiki