FANDOM

Fun Girl
Fun Girl
Fun Girl.png
Informacje Biologiczne
Płeć Kobieta
Pozycja ?????
Klub ?????
Wiek ?????
Osobowość ?????
Miłość ?????
Siła ?????
Wygląd Zewnętrzny
Kolor włosów Biały
Kolor oczu Nieznany

Fun Girl – tajemnicza postać w Yandere Simulator. Może być ona znaleziona jedynie poprzez zmianę wartości fun w kodzie gry od 8 lutego 2016 roku lub przy próbie dodania Osany poprzez plik JSON od 3 stycznia 2017 roku. Jej prawdziwe imię jest nieznane.

Wygląd

Na stronie Yandere Simulator 3 stycznia 2017 roku, ma bladą, wręcz białą skórę z czarnymi żyłami. Ma białe włosy spięte w kucyki, z grubymi kosmykami włosów zwisającymi z przodu. Nie porusza się, i wygląda, jakby się uśmiechała. Czarny śluz wypływa z jej ust oraz oczodołów, spływając w dół w nieznaną otchłań. Gdy "Fun" ustawione jest na 666 jest czerwona. Nosi domyślny mundurek szkolny, ale w czarnym kolorze, a także czarne podkolanówki i buty. Jej wygląd prawdopodobnie jest inspirowany jumpscarem Chary z gry Undertale.

Opis

Ojej...

Kim jesteś?

Hehe...

Miło cię poznać, przyjacielu.

Będziemy się razem dużo bawić.

W grze

Czerwona Fun.png

Fun Girl Wartość 666.

8 luty 2016 rok

Normalna Fun.png

Fun Girl Wartość 1-10

Fun Girl może być znaleziona jedynie poprzez edytowanie Fun.txt w folderze StreamingAssets. Wewnątrz tekstu, możemy zauważyć pojedyncze zero, które gracz może zmienić. Jeśli go nie zmieni, gra włączy się normalnie. Zależnie jaki numer wprowadzimy, uzyskamy inne wyniki. Kiedy numer został zmieniony i włączymy grę, Menu się nie pojawi, tylko czarny ekran z latającą głową. Tekst zależnie od numeru będzie pojawiać się powoli. Głowa będzie się zbliżać, aby zrobić jumpscare przed wyłączeniem się gry. Tylko numery 1-10 i 666 będą działać.

W tekście, Fun Girl mówi nam o eksperymencie, który się nie udał i przez który została rozbita w czasie i przestrzeni, kiedy wszystko było wciąż tak samo, z wyjątkiem faktu, że tak, jakby nigdy nie istniała.

Po 15 lutego 2016 roku, nie pojawiła się więcej. Nadal zamiast Menu będzie czarny ekran, ale pojawi się jedynie tekst "BUT NOBODY CAME (pol. ALE NIKT NIE PRZYBYŁ)", po którym gra się wyłącza.

W pliku nazwanym Level 13, możemy zobaczyć wszystkie jej wypowiedzi.

Lvl13.png
Tekst po przetłumaczeniu na język polski wygląda następująco:
  1. Więc, lubisz się bawić? Ja też.
  2. Mam miejsce na tym świecie. Cóż, miałam.
  3. Mój wszechświat jest identyczny do tego...z jedną różnicą.
  4. W tym wszechświecie, mój ojciec wynalazł wiele rzeczy. W moim wszechświecie, mój ojciec miał jeszcze tylko jeden wynalazek do stworzenia.
  5. Maszyna mojego ojca miała zmienić wszystko. Zmieniła. Ale nie w taki sposób w jaki on chciał.
  6. Inwestorzy chcieli dowodu na to, że to bezpieczna maszyna. Aby to zademonstrować mój ojciec włożył swoją własną córkę do środka.
  7. Maszyna była testowana na wielu zwierzętach... ale nigdy nie była testowana na człowieku.
  8. Bycie rozwalonym w czasie i przestrzeni nie było najgorsze. Najgorsze było bycie zapomnianą.
  9. W tym wszechświecie, mój ojciec ma tylko jedną córkę. Ona nigdy nie dowie się, że ma siostrę.
  10. Mogę zobaczyć wszystko. Usłyszeć wszystko. Ale nikt, nigdy nie będzie wiedział, że kiedykolwiek istniałam.

666. Twoje pojęcie „zabawy”, wydaje się bardzo, bardzo ciekawe.

Każda wartość po 15/2/16: ALE NIKT NIE PRZYBYŁ

Począwszy od 3 stycznia 2017 roku, zmienianie wartości w folderze nic nie daje.

Począwszy od 4 stycznia 2017 roku, plik fun.txt zostaje usunięty z plików gry.

3 stycznia 2017 rok

YandereDev z nadejściem aktualizacji 3 stycznia 2017 stwierdził, że nie będzie dalej pozwalał graczom swobodnie przyzywać Osany do gry, poprzez zmienienie kilku linijek kodu i nasłał na nich Fun Girl. Za pierwszą próbą powie nam kto ją przysyła i nas ostrzega. Jeśli będziemy dalej próbować, zostaniemy wprawdzie wpuszczeni do gry, ale Fun Girl będzie nas straszyć przy akompaniamencie demonicznej muzyki, wyglądu Ayano i najniższej atmosferze. Jej dialog wygląda następująco:

  1. ...
  2. CZEŚĆ!
  3. WIĘC, ZNOWU SIĘ SPOTYKAMY.
  4. LUB, BYĆ MOŻE NIGDY SIĘ NIE SPOTKALIŚMY.
  5. LUB, BYĆ MOŻE SIĘ SPOTKALIŚMY, ALE TWOJA PAMIĘĆ ZOSTAŁA WYMAZANA.
  6. LUB, BYĆ MOŻE SIĘ SPOTKALIŚMY, ALE BYŁO TO W INNEJ LINII CZASU.
  7. MUSISZ MI WYBACZYĆ. TO DLA MNIE DOŚĆ TRUDNE, ABY ZA TYM NADĄŻYĆ.
  8. PRZEJDĘ DO SEDNA SPRAWY.
  9. JESTEŚ TUTAJ, PONIEWAŻ ZMIENIŁEŚ IMIĘ UCZNIA #33 W PLIKU JSON!
  10. PEWNIE PRÓBOWAŁEŚ DODAĆ OSANĘ. ROZUMIEM; CHCESZ UJRZEĆ TO, CO MA NADEJŚĆ...
  11. JEDNAKŻE, NIE MOGĘ CI NA TO POZWOLIĆ.
  12. TEN KOLEŚ, „YANDEREDEV”, SPYTAŁ MNIE, CZY BĘDĘ SKŁONNA DO TEGO, ABY BLOKOWAĆ LUDZIOM MOŻLIWOŚĆ DODANIA OSANY...
  13. BRZMI TO MNIEJ NUDNO NIŻ DRYFOWANIE BEZ CELU PRZEZ CZAS I KOSMOS, WIĘC ZGODZIŁAM SIĘ.
  14. JESTEM PEWNA, ŻE ZNAJDZIESZ DROGĘ, ABY MNIE OMINĄĆ. W KOŃCU JESTEŚ TYM TYPEM OSOBY, KTÓRA EDYTUJE PLIKI GRY.
  15. NIE OBCHODZI MNIE, CZY UDA CI SIĘ MNIE OMINĄĆ. TO PROBLEM YANDEREDEVA, NIE MÓJ.
  16. JEDNAKŻE, POWINIENEŚ ZOSTAĆ OSTRZEŻONY...
  17. TEN EKRAN JEST JEDYNIE PIERWSZĄ LINIĄ OBRONY. PO PRZEKROCZENIU JEJ, ZOSTANIE PODJĘTYCH WIĘCEJ PRZECIWDZIAŁAŃ.
  18. POWINIENEŚ ZAPEWNE BYĆ JEDYNIE GRZECZNYM DZIECKIEM I ZACZEKAĆ, DOPÓKI OSANA NIE BĘDZIE GOTOWA, ABY ZOSTAĆ DODANA DO GRY.
  19. OKEJ, KONIEC ROZMOWY. TERAZ MAM ZAMIAR CIĘ WYRZUCIĆ.
  20. JEŚLI CHCESZ ZAGRAĆ W GRĘ, ZMIEŃ IMIĘ UCZNIA #33 NA „RESERVED”.
  21. PA PA!

Ciekawostki

  • Gra będzie normalnie działać po usunięciu pliku fun.txt.
  • YandereDev twierdzi, że nie wie kim jest Fun Girl, oraz sugeruję nam że jest z jakiejś gry[1]. Fun Girl została dodana ze względu na dużą ilość osób przeszukującą pliki gry mając nadzieje, że odnajdą jakieś sekrety. YandereDev czuł się winny z powodu, że nie miał żadnych tajemnic, więc postanowił dodać Fun Girl do gry. Informacja została usunięta później z listy zmian aby nie psuć niespodzianki. [2]
  • Screenshot 2.png
    Pojawia się jedynie w aktualizacji 8 lutego 2016 roku. W późniejszych aktualizacjach po zmianie wartości w fun.txt pojawia się napis „Ale nikt nie nadszedł” (ang. „But Nobody Came”) Być może jest to nawiązanie do gry Undertale, w której po zabiciu Toriel spróbujemy do niej zapukać, pojawi się identyczny napis. Pojawia się on też co jakiś czas wtedy, gdy zabijemy wszystkich przeciwników w danym środowisku.
  • Fun Gaster.png

    W.D. Gaster

    Postać Fun Girl przypomina doktora W.D. Gastera, postać z gry Undertale. Jedyny sposób aby odnaleźć obie postacie to edycja plików gry, a dokładniej edycja wartości „Fun”. Gaster był kiedyś królewskim naukowcem. Przed tym jak wpadł do swojego wynalazku i został rozbity w czasie i przestrzeni. Żyje teraz w wymiarze, gdzie wszystko jest takie same poza tym, że on nigdy nie istniał. Oboje dzielą czarno-białą kolorystykę. Tekst „But nobody came” także jest nawiązaniem do gry - pojawia się, gdy rozpoczynamy walkę w terenie, w którym wcześniej pozabijaliśmy wszystkie potwory. I Gaster, i Fun Girl wypowiadają podobną kwestię (pod koniec ukrytego 17 wpisu w Prawdziwym Laboratorium pojawia się tekst „Ten nowy eksperyment wydaje się bardzo, bardzo ciekawy”, a dziewczyna przy wartości Fun 666 mówi „Twój pomysł zabawy wydaje się bardzo, bardzo ciekawy”). Nawet to, że Fun Girl mówi, iż „słyszy wszystko”, może być nawiązaniem do Gastera - jeden z „następców” doktora mówi o nim, ale potem przestaje, gdyż, według niego, „to niezbyt miłe mówić o kimś, kto słucha”.
  • Niektórzy fani spekulują, że jej rzekomą „siostrą” jest Megami Saikou. Jest to z tego powodu, że Megami będzie nieobecna w szkole przez dziewięć tygodni, prawdopodobnie dlatego, że dowiedziała się o jej istnieniu i próbuje ją odnaleźć.
  • Na oficjalnej stronie gry, gdy wejdziemy w zakładkę „Characters” i wpiszemy „konami kod” (2x góra, 2x dół, lewo, prawo, lewo, prawo i B A na klawiaturze) pojawi nam się jej ilustracja i napis po japońsku, a jeśli przez kilkanaście sekund przytrzymamy myszkę na obrazku to strona będzie cała czarna.
  • Niektórzy twierdzą, że ma coś wspólnego z Yui Rio.
  • Pierwszą znaną osobą z Polski, której udało się dodać Osanę do gry bez Fun Girl, jest youtuberka MoonlightAiko. Jednak ona sama twierdzi, że Osana nie działa tak jak powinna, tj. nie ma zdjęcia w Students Informations, nie ma ona swojego zadania i przez nią po pierwszej lekcji następuje crush gry.

Przypisy

  1. https://mobile.twitter.com/YandereDev/status/697315990246260736
  2. https://yanderedev.wordpress.com/2016/02/09/february-8th-cosmetic-update/

Więcej z Fandomu

Losowa wiki