FANDOM

StudentUnknown Na tej stronie znajdują się informacje które nie zostały dodane do gry. Oznacza to, że w każdej chwili artykuł może zostać zmieniony lub usunięty. Miej to na uwadze gdy będziesz czytał.
Fureddo Jonzu
Fureddo Jonzu
Fureddo Jonzu
Informacje Biologiczne
Płeć Mężczyzna
Pozycja Uczeń
Przewodniczący klubu fotograficznego
Klub Fotograficzny
Osobowość Urodzony przywódca
Wygląd Zewnętrzny
Kolor włosów Blond
Kolor oczu Niebieski

Fureddo Jonzu – przyszły uczeń Akademi High School oraz przewodniczący klubu fotograficznego.

Wygląd

Fureddo ma blond włosy i niebieskie oczy. Jego fryzura jest ułożona, a na szyi posiada czerwoną apaszkę. Nosi aparat zawieszony paskiem na szyi. Ubiera się w domyślny męski mundurek, a na lewym ramieniu ma czerwoną opaskę z wizerunkiem aparatu fotograficznego, symbolizującą to, że jest przewodniczącym klubu fotograficznego.

Opis

Dawniej klub fotograficzny był poważnym klubem, dotyczącym sztuki robienia zdjęć, jednakże obecnie klub składa się z beztroskiej grupy uczniów, którzy posiadają bardzo małe zainteresowanie fotografią i traktują salę klubu jako ich prywatne miejsce spotkań. Przewodniczącym tego klubu jest Fureddo, młody człowiek, który jest znany ze swojej charyzmy i umiejętności przywódczych - aczkolwiek, rzadko używa swoich wrodzonych darów do jakiegokolwiek istotnego celu, a zazwyczaj po prostu spędza czas na wygłupach z jego paczką przyjaciół.

Ponieważ ich czas w liceum zbliża się ku końcowi, członkowie klubu fotograficznego powoli zaczynają żałować beztroskiego sposobu, w jaki spędzali swoje godziny po szkole. Chcą spojrzeć na swoje lata w liceum z dumą; nie chcą czuć, że nie zrobili nic wartościowego w latach swojej młodości. Powoli stają się niespokojni i pragną jakiegoś większego celu; wyzwania do pokonania, przeciwnika do zmagania i zagadki do rozwiązania.

Na chwilę obecną, klub fotograficzny to tylko beztroska grupa przyjaciół...ale szybko powinni znaleźć sposobność dla siebie. Jeśli jakakolwiek tajemnica się pojawi, klub fotograficzny zbada sytuację - i Fureddo, ze swoim naturalnym talentem do przywództwa, zrobi wszystko, aby rozwikłać każdą nierozwiązaną tajemnicę lub zidentyfikować sprawcę każdego nierozwiązanego przestępstwa. Nie trzeba dodawać, że może to oznaczać zagładę dla każdego, kto próbuje uciec od występków w szkole...

Ciekawostki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki