FANDOM

Futerał na wiolonczelę
Futerał na wiolonczelę 2.png
Futerał na wiolonczelę (ang. Cello Case) – obiekt znajdujący się w szkole.

Rozgrywka

Futerał na wiolonczelę znajduje się w klubie muzycznym, dokładniej obok keyborda i głośnika.

Gdy Yandere-chan jest członkinią klubu muzycznego, to może futerał otwierać, zamykać, nosić ze sobą na plecach oraz wkładać tam rozczłonkowane części ciała oraz większe bronie.

Zakładając futerał, zajmuje on 4 miejsce w ekwipunku. Od aktualizacji z 15 marca 2016 roku na znaku futerału w ekwipunku pojawia się biały "X". Oznacza on, że nie można zdjąć futerału, ponieważ Ayano znajduje się w pobliżu przeszkody, która uniemożliwia upuszczenie futerału.

Rozczłonkowanie

Osobny artykuł: Rozczłonkowanie.

Futerał został poraz pierwszy pokazany w filmiku „Yandere Simulator Dismemberment and Guitar Cases”, który pokazywał jak będzie działać rozczłonkowywanie.

Futerał ten, został funkcjonalny w aktualizacji z 3 marca 2016 roku. Po zabiciu ucznia, bądź nauczyciela, mamy możliwość poćwiartowania jego ciała piłą. Zwłoki zostaną pocięte na sześć części: prawą rękę, lewą rękę, prawą nogę, lewą nogę, tułów i głowę. Można trzymać tylko jedną część ciała jednocześnie, co futerał nam ułatwia, gdyż można do niego schować wszystkie części oraz dodatkowo broń. Dzięki temu możemy przemycić ciało ofiary do pieca, bez wzbudzania podejrzeń u uczniów.

Yandere-chan może wkładać do futerału części ciała różnych uczniów (np. prawa ręka Oki i lewa ręka Kokony), ale nie może włożych dwóch takich samych części (np. dwie głowy).

Zmiażdżenie

Osobny artykuł: Zmiażdżenie

W przyszłości, będzie możliwość zrzucenia futerału z dachu, na przechodzącego pod nami ucznia[1].

Bronie możliwe do schowania w futerale

Historia

1 sierpnia 2014
Pierwszy raz ukazano futerał.
12 sierpnia 2015
Dodano futerał.
Pierwotnie był ulokowany na dachu, obok Midori.
15 listopada 2015
Przeniesiono futerał do klubu muzycznego.
3 marca 2016
Dodano możliwość otwierania, zamykania i założenia futerału oraz wkładania do niego obiektów.
15 marca 2016
Aby mieć jakiekolwiek interakcje z futerałem, należy być członkiem klubu muzycznego.
15 sierpnia 2016
Przesunięto futerał bardziej do keyborda.

Ciekawostki

  • Projekt futerału jest nawiązaniem do The Legend of Zelda: The Wind Waker[2].
  • YandereDev nazwał futerał na wiolonczelę futerałem na gitarę (ang. guitar case) w filmiku „Yandere Simulator Dismemberment and Guitar Cases”. Później napisał na Twitterze, że był to futerał na wiolonczelę, gdyż takie futerały są większe i mogą więcej pomieścić[3].
  • Najcięższy futerał na wiolonczelę, jaki YandereDev znalazł, ważył prawie 7 kg. Zrzucenie czegoś tak ciężkiego na człowieka skutkuje natychmiastową śmiercią[1].

Przypisy

  1. 1,0 1,1 https://twitter.com/YandereDev/status/652910995321425920
  2. https://yanderedev.wordpress.com/2016/03/03/delinquents-in-yandere-simulator/comment-page-1/#comment-42467
  3. https://twitter.com/YandereDev/status/646000122350866432

Więcej z Fandomu

Losowa wiki