FANDOM

Gabinet dyrektora
Gabinet dyrektora 1-12-16
Gabinet dyrektora (ang. Headmaster's Office) – jedno z pomieszczeń znajdujących się w szkole na drugim piętrze. W przyszłości, w gabinecie zasiądzie Kocho Shuyona.

Wygląd 

Gabinet dyrektora jest, jak na razie, pomieszczeniem wyposażonym w największą ilość rzeczy. Podłoga posiada odcień krwistej czerwieni, na której znajduje się szary dywan, natomiast ściany są kremowo-białe z drewnianymi listwami. Na środku pokoju umiejscowione zostały stół z podkładką oraz dwie beżowe kanapy. Po prawej i lewej stronie stoją stare półki z książkami, a nieopodal nich, w dwóch kątach, drzewka w doniczkach. Przy środkowym oknie zostało postawione biurko, na którym po lewej stronie (od wejścia) leżą papiery, a po prawej niewielkie drzewko, a na lewej stronie znajduje się klucz do gabloty z kataną. Na prawo od biurka znajduje się gablota z kataną, którą można otworzyć tylko gdy ma się klucz.

Ciekawostki

  • Model mebli z pokoju dyrektora można znaleźć tu.
  • Katana została przeniesiona do gabinetu dyrektora w aktualizacji z 15 listopada 2016 roku.
    • Wcześniej znajdowała się przed budynkiem.
  • Klucz, jak i gablota zostały dodane w aktualizacji z 1 grudnia 2016 roku.
    • Wcześniej na kluczu, jak i w gablocie widniało logo szkoły.
      • Od aktualizacji z 2 grudnia 2016 roku na kluczu jest umieszczony wizerunek katany, a w gablocie jest tylko katana, wraz z pochwą.
  • W trybie misji może pojawić się sejf, z którego trzeba ukraść dokumenty.
    • Zostało to dodane w aktualizacji z 16 listopada 2016 roku.
      Książka Senpai'a 16-12-16
    • W sejfie znajduje się książka zrobiona przez Senpai'a.
      • Ta książka była w aktualizacji z 7 maja 2015 roku w pokoju nauczycielskim, lecz została usunięta i miała inny wygląd.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki