FANDOM

Geiju Tsuka
Geiju Tsuka
Geiju gra
Informacje Biologiczne
Płeć Mężczyzna
Pozycja Uczeń
Przewodniczący klubu artystycznego
Klub Artystyczny
Osobowość Powściągliwy
Wygląd Zewnętrzny
Kolor włosów Czerwony
Kolor oczu Zielony

Geiju Tsukauczeń Akademi High School oraz przewodniczący klubu artystycznego.

Wygląd

Geiju ma czerwone włosy i zielone oczy. Posiada czarny beret założony na głowę i kwadratowe okulary z granatowymi oprawkami. Nosi wiązany na szyi, poplamiony, beżowy fartuch. Ubiera się w domyślny męski mundurek, ale z podwiniętymi rękawami, a na lewym ramieniu ma czerwoną opaskę z wizerunkiem pędzla, symbolizującą to, że jest przewodniczącym klubu artystycznego.

Opis

Uczniom Akademi High bardzo trudno opisać Geiju. Jest znany jako milczek - WIELKI milczek. Odpowiada prawie wyłącznie jednym lub w dwoma słowami, a czasami nie zaprząta sobie głowy by w ogóle odpowiedzieć. Krążą plotki, że nikt nigdy nie widział go okazującego jakiekolwiek emocje.

Niektórzy uczniowie spostrzegają go jako „cierpiącego artystę”, którego milczenie wywodzi się z frustracji sztuką i ludźmi. Inni spostrzegają go jako pretensjonalnego hipstera, który stara się wyglądać na bardziej dogłębnego poprzez bycie nierozmownym. Niektórzy uczniowie myślą, że jego osobowość sprawia, że jest marzycielski i chłodny, a inni uczniowie przypuszczają, że może mieć jakieś zaburzenia mowy lub problemy psychiczne.

Wiele uczniów zastanawia się, dlaczego tak aspołeczna osoba, chciała zostać liderem klubu - ale niezależnie od jego cichej natury, właściwie wykonuje swoją pracę. Można go znaleźć tam praktycznie zawsze, kiedy nie ma lekcji. Jego dzieła sztuki są powszechnie uznawane za bardzo imponujące - ale, często jest widziany jak niszczy swoje prace i zaczyna malować od nowa, bez wyraźnego powodu.

Nie lubi, gdy ktoś go rozprasza podczas malowania, ale zawsze ma czas na krytykę dzieł sztuki innych, jeśli zostanie zapytany (ale czasami robi to i bez tego). Mimo, że nigdy nie mówi więcej niż dwa słowa, to zawsze znajdzie sposób, aby przekazać rady, które pomagają członkom jego klubu w poprawie ich umiejętności artystycznych.

Jest introwertyczny i nieśmiały, czy cynicznym mizantropem? Czy jest udręczoną duszą, czy pretensjonalnym pozerem? Czy po prostu woli milczeć, czy jest coś co go do tego zmusza? Nikt nie wie, czemu taki jest, ale każdy wie, że jest artystą o wielkich umiejętnościach artystycznych, którego przeznaczeniem jest bycie powszechnie uznawanym, za swoją pracę.

Rutyna

Przez cały dzień Geiju jest w sali swojego klubu, w którym maluje obraz.

Ciekawostki

  • Pierwszy raz została ukazana jego sylwetka w „Osana Progress Report and Mission Mode Update”, zaś w filmiku „March Progress Report” został pokazany wygląd przewodniczącego klubu artystycznego.
  • 29 marca na oficjalnej stronie gry, został opublikowany jego opis i informacje.
  • Jego imię i nazwisko (jap. 芸術家 wym. Geijutsuka), oznacza dosłownie „artystę”.
  • 1 listopada 2017 roku został dodany do gry.
  • Od 20 lutego 2018 można dokonać z nim interakcji.
  • Jeden lub dwa jego obrazy zawisły w galerii.[1]

Przypisy

  1. https://redd.it/8n1q7f