FANDOM

StudentUnknown.png Na tej stronie znajdują się informacje które nie zostały dodane do gry. Oznacza to, że w każdej chwili artykuł może zostać zmieniony lub usunięty. Miej to na uwadze gdy będziesz czytał.
Gema Taku
Gema Taku
Przewodniczący z konsolą.png
Informacje Biologiczne
Płeć Mężczyzna
Pozycja Uczeń
Przewodniczący klubu gier
Klub Gier
Osobowość Antyspołeczny
Wygląd Zewnętrzny
Kolor włosów Ciemnoszary
Kolor oczu Nieznany

Gema Taku – przyszły uczeń Akademi High School oraz przewodniczący klubu gier.

Wygląd

Gema posiada krótkie, ciemnoszare włosy, których część jest związana w kucyk po lewej stronie głowy. Posiada też niewielki zarost. Nosi okrągłe okulary z czarnymi oprawkami, a na szyi czarno-czerwone słuchawki oraz czerwoną bandanę na czole. Na lewym ramieniu posiada czerwoną opaskę klubową z wizerunkiem pada do konsoli.

Opis

Kiedy nie gra w gry wideo, mówi o grach wideo, pisze o grach wideo, czyta o grach wideo, stara się wymyślić gry wideo, słucha ścieżek dźwiękowych do gier wideo lub ogląda transmisje gier wideo, wtedy prawdopodobnie jest nieszczęśliwy i marzy o tym, żeby zagrać w grę wideo, zamiast robić to, czym aktualnie się zajmuje. Przenośny system gier jest prawie zawsze w jego rękach i wielokrotnie był łapany na tym, że grał w gry wideo podczas lekcji.

Nie jest w stanie odnosić się do innych osób, które nie grają w gry wideo i nie interesują go rozmowy na inne tematy. Jego silne pragnienie odnalezienia osób o podobnych poglądach, doprowadziło go do utworzenia klubu gier. Jego aplikacja klubowa została odrzucona przez szkołę, ale mimo to prowadzi nieoficjalny klub w pracowni komputerowej. Pozostali uczniowie szkoły uznają klub za „prawdziwy”, nawet jeśli wydział szkolny uważa wręcz przeciwnie.

Poza swoją pasją do gier, znany jest również z tego, że bardzo trudno się z nim dogadać. Bardzo łatwo się irytuje, jeśli przegra z kimś w grę, nie potrafi także przegrywać i ogólnie rzecz biorąc, posiada bardzo złe nastawienie. Jego antyspołeczna natura spowodowała, że ​​doświadczył wielu złośliwości i prześladowań, więc woli przebywać w pracowni komputerowej przez większość godzin w ciągu dnia. Członkowie klubu, którzy się z nim zaprzyjaźnili zauważyli, że potajemnie ma bardzo silne pragnienie pochwał od innych.

Relacje

Członkowie klubu

Według opisu Gemy przez to, że ma osobowość antyspołeczną, jego jedynymi przyjaciółmi są członkowie jego klubu, czyli obecnie Pippi Osu, Ryuto Ippongo, Midori Gurin i Mai Waifu, ale ich dokładne relacje są nieznane.

Ciekawostki

  • Jako jedyny nie pojawił się w „Osana Progress Report and Mission Mode Update”.
  • 30 marca pojawił się na oficjalnej stronie gry.
  • Jego imię i nazwisko (jap. ゲマタク wym. gemataku) w przetłumaczeniu na polski oznacza "domowego gracza", albo "domatora", co prawdopodobnie jest odniesieniem do jego antyspołecznego trybu życia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki