FANDOM

Genka Kunahito
Genka Kunahito
Counselor-full.png
Informacje Biologiczne
Płeć Kobieta
Pozycja Doradca dyrektora
Klub Wydział szkolny
Wiek Dorosła
Osobowość Ściśle dyscyplinarna
Miłość Brak
Siła Intensywne Szkolenia Samoobrony
Wygląd Zewnętrzny
Kolor włosów Czarny
Kolor oczu Brązowy

Genka Kunahito – została dodana 1 grudnia 2015 roku. Posiada ona tytuł doradcy dyrektora, dzięki czemu może wyrzucić Yandere-chan gdy dowie się, że robi niedopuszczalne rzeczy, np. zdjęcia majteczek. Możemy także donieść jej o złym postępowaniu innych uczniów (aktualnie tylko Kokony Haruki), przez co po jakimś czasie zostaną wydaleni ze szkoły.

Wygląd

Jej wygląd jest mieszanką Meiko Shiraki z Prison School i Fiory z League of Legends. Kobieta posiada czarne, proste włosy, które zaczesuje w kok. Posiada czerwoną wstążkę z kokardką i okulary, w tym samym kolorze. Nosi białą koszulę odsłaniającą po części jej duży biust i czarną marynarkę. Oprócz tego ma na sobie krótką, czarną spódnicę z wycięciami na bokach. Na swoich nogach nosi częściowo przezroczyste czarne rajstopy i szpilki w tym samym kolorze.

Opis

Genka jest doradcą w szkole Yandere-chan. Ponadto pomaga uczniom w rozwiązywaniu ich osobistych problemów, daje rady na temat wybierania studiów i pomaga uczniom wybrać ich karierę. Jest także odpowiedzialna za dawanie kar uczniom, którzy złamią zasady szkolnego regulaminu.

Jeśli nauczyciel przyłapie protagonistkę na łamaniu szkolnych zasad, ta zostanie odesłana do doradcy, gdzie będzie musiała wyjaśnić swoje postępowanie lub borykać się ze srogą karą. Genka jest ściśle dyscyplinarną osobą, jednak jest litościwa dla uczniów, którzy potrafią udzielić rozsądnego wyjaśnienia ich zachowania.

Protagonistka może się wykręcić z kary, poprzez oszukanie Genki za pomocą kłamstw...jednakże, jeśli Yandere-chan będzie odsyłana do biura doradcy zbyt często, to Genka przestanie wierzyć w jej kłamstwa. Japońskie szkoły nie mają „kozy”; Genka będzie karać protagonistkę poprzez zawieszenie jej na określony czas, który będzie zależeć od stopnia jej przewinienia.

Matka Genki również pracowała jako doradca przez 30 lat, zaczynając w latach 80-tych.

Lokalizacja

Postać ta obecnie znajduje się w biurze doradcy, które znajduje się na parterze szkoły. 

Rozgrywka

Doniesienie na ucznia

Yandere chan może donosić na danego ucznia o tym, że palił papierosy na terenie szkoły, robił zdjęcia majtek, kradł oraz, że ściągał na testach. Na chwilę obecną, możemy donosić tylko na Kokonę Harukę. Istnieje możliwość, że doradca wywali ucznia ze szkoły, gdy jego pasek przekroczy granicę napisu „Wydalenie”.  

Wysyłanie bohaterki do doradcy

W przyszłości, jeśli Yandere-chan zostanie przyłapana przez nauczyciela na robieniu czegoś podejrzanego (np. chodzenie w zakrwawionym mundurku, robienie zdjęć majtek etc.), to ten zaprowadzi ją do gabinetu doradcy. Wtedy poczytalność protagonistki wróci do normy. Gdy już dojdziemy do gabinetu, doradca zadecyduje co z nami zrobi. Jeśli zaś Yandere-chan zaatakuje nauczyciela, zostanie przyłapana na noszeniu zwłok lub zabije kogoś na oczach nauczyciela, to zostanie wydalona ze szkoły. 

Rozmawiając z doradcą, będziemy mogli wybrać jedną z opcji dialogowych, aby zmniejszyć swoją karę. Będą różne rodzaje kar: 

  • Etap 1: Zatrzymanie. Stracisz 1-2 godz. 
  • Etap 2: Zawieszenie. Stracisz 1-2 dni. 
  • Etap 3: Wydalenie. Koniec gry. 

Ciekawostki

  • Na chwilę obecną, Genka nie reaguje na zwłoki ani na uzbrojenie, gdyż jej postać nie jest w pełni kompletna.
  • Możliwe, że przejście z jednego etapu do drugiego będzie zajmowało parę wykroczeń (najprawdopodobniej ok. 10).
  • Matka Genki prawdopodobnie ma ponad 60 lat[1]. Natomiast sama Genka, zakładając, że zaczęła pracę w tym samym wieku co matka, ma prawdopodobnie około 30.
  • Jej imię (jap. 厳格な人 wym. Genkakunahito) oznacza dosłownie "rygorystyczną osobę".

Przypisy

  1. https://yanderesimulator.com/characters/

Więcej z Fandomu

Losowa wiki