FANDOM

Czym mogę służyć?/W czym mogę Ci pomóc?

— Rozpoczęcie rozmowy.

Nie rozrabiaj.

— Po zakończeniu rozmowy.

Przepraszam, ale mam już pełne ręce roboty na resztę dnia. Nie będę dostępna do jutra.

— Próba rozmowy z Genką po doniesieniu na ucznia.

To jest...! Dziękuję, za uświadomienie mi tego. Ten rodzaj zachowania, definitywnie zaszkodzi reputacji szkoły. Zamienię z nią słowo później.

— Odpowiedź Genki na mroczny sekret Kokony.

Twoje „pozaszkolne zajęcia” są absolutnie niedopuszczalne. Nie powinnaś się zachowywać w ten sposób. Taki rodzaj zachowania może wywołać skandal! Możesz obrócić reputację szkoły w ruinę!

— Genka karci Kokonę za jej mroczny sekret.

Czy to prawda? Nie zniosę myśli, że mamy w naszej szkole złodzieja. Nie martw się - dotrę do sedna tej sprawy.

— Odpowiedź Genki na temat „kradzieży” pierścionka Sakyu dokonaną przez Kokonę.

Czy mogę rzucić okiem do twojej torebki?... ...to nie należy do ciebie, prawda?! Co ty robisz z czyjąś własnością?

— Genka karci Kokonę za „kradzież” pierścionka Sakyu.

To czyste naruszenie szkolnych zasad, nie mówiąc, że to kompletnie nielegalne. Jeśli to co mówisz jest prawdą, to zmierzy się z poważnymi konsekwencjami. Skonfrontuję się z nią na ten temat.

— Odpowiedź Genki na temat „palenia” papierosów przez Kokonę.

Muszę zajrzeć do twojej torebki... ...papierosy?! Nie masz absolutnie żadnej wymówki, aby nosić coś takiego.

— Genka karci Kokonę za „palenie”.

To bardzo poważny zarzut. Mam nadzieję, że mnie nie okłamujesz. Miejmy nadzieję, że to tylko nieporozumienie. Zbadam tą sprawę.

— Odpowiedź Genki na temat „robienia zdjęć majteczek” przez Kokonę.

Czy mogę zobaczyć twój telefon na moment?... ...co TO jest?! Czy możesz mi wytłumaczyć dlaczego coś takiego znajduje się na twoim telefonie?

— Genka karci Kokonę za „robienie zdjęć majteczek”.

To dość śmiały zarzut. Jesteś pewna? Zbadam tą sprawę. Jeśli będzie ściągać, złapię ją na tym.

— Odpowiedź Genki na temat „ściągania” przez Kokonę na jej teście.

Co jest w środku twojej ławki? Arkusz odpowiedzi? Ściągasz?! Niedopuszczalne!

— Genka karci Kokonę za „ściąganie” na jej teście.

Chodź ze mną! Widocznie, musimy przeprowadzić długą rozmowę na temat tego, że taki rodzaj zachowania nie będzie tolerowany w tej szkole!

— Genka prowadzi Kokonę do swojego gabinetu.

Dosyć! Dałam ci już wystarczającą ilość drugich szans. Wielokrotnie łamałaś szkolny regulamin i ignorowałaś każde moje ostrzeżenie, które ci dałam. Nie zostawiasz mi wyboru, zostajesz wydalona ze szkoły!

— Genka wydala Kokonę ze szkoły.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki