FANDOM

Yanderedump.png Na tej stronie zostało dokonane morderstwo, jednak nie zostało dokończone a ofiara czołga się w kierunku Komisariatu Policji. Jeśli możesz, dokończ je.
HUD – jedno z kluczowych elementów gry.

Rozgrywka

HUD to informacje, pojawiające się np. podczas podnoszenia broni, bądź po podejściu do jakiś drzwi. To także oznacza dziwne zachowanie.

Przyszłość

Nowy HUD.png
W filmiku YandereDeva o nazwie „Announcing a partnership with tinyBuild!”, wspomniał, że w przyszłości HUD, że dzięki współpracy z tinyBuild będzie innej formie niż obecnie.

Godzina, dzień tygodnia oraz informacja o danej porze jest w tym samym rogu ekranu, co obecnie. HUD psychiki będzie się znajdowało pod godziną, na początku znajdzie się serce i owy HUD będzie posiadał przezroczyste tło. Pod HUDem psychiki znajdą się HUDy informujące o tym, że reputacja Yandere-chan może spaść poprzez jakieś akcje (np. trzymanie niebezpiecznej broni).

Na samej górze będzie widoczny krok do wykonania, po zakupieniu schematu od Info-chan.

W lewym górnym rogu znajdzie się HUD informujący o przyjeździe policji oraz liście rzeczy, którą trzeba wykonać, aby nie otrzymać zakończenia Aresztowana. Pod tym znajdzie się „Lista porwania”.

W dolnym lewym rogu pojawi się mapa otoczenia oraz wskaźnik reputacji głównej bohaterki. Obok wskaźnika będą się pojawiać informacje na temat tematów konwersacji.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki