FANDOM

Hanako Yamada
StudentUnknown Na tej stronie znajdują się informacje które nie zostały dodane do gry. Oznacza to, że w każdej chwili artykuł może zostać zmieniony lub usunięty. Miej to na uwadze gdy będziesz czytał.
Hanako Yamada
9-full
Informacje Biologiczne
Płeć Kobieta
Pozycja Uczennica oraz młodsza siostra Senpai'a
Klasa 2-1 lub 2-2
Klub Nieznany
Wiek 17 lat
Osobowość Dziewczęca i dziecinna
Miłość Brak
Siła Niezdolna do samoobrony[1]
Wygląd Zewnętrzny
Kolor włosów Ciemnoszary (domyślnie)
Kolor oczu Ciemnoszary (domyślnie)

Hanako Yamada – przyszła i dziewiąta rywalka Yandere-chan oraz młodsza siostra Senpai'a.

Wygląd

Sister

Oryginalny wygląd Hanako, autorstwa Aea

Oryginalny model

Oryginalny model Hanako został zaprojektowany przez Druelbozo. Ma ciemnoszare włosy, sięgające do ramion, spięte w dwa kucyki po bokach głowy. Jej grzywka jest złapana czerwoną spinką w kształcie serca, jednak dwa kosmyki opadają na twarz dziewczyny. Jej oczy są tego samego koloru, co włosy. Ubiera się w domyślny żeński mundurek i nosi białe podkolanówki.

Dostosowanie

YandereDev także rozważa, żeby Hanako jako siostra Senpai'a też podlegała zmianie, gdy się go zaprojektuje na początku gry.

Oryginalny wygląd

Oryginalny wygląd Hanako został zaprojektowany przez Aea. Początkowo Hanako nie uczęszczała do Akademi i nie nosiła mundurka. Zamiast tego miała top, przykrótkie spodenki i klapki. Jej fryzura natomiast była podobna do obecnej, jednak z małymi różnicami.

Męski odpowiednik

W filmiku „Yandere Simulator: Male Rival Introduction Video” został pokazany męski odpowiednik Hanako - Hanakō Yamada. Posiadał on krótsze włosy od Hanako i także ciemnoszare oczy. Również nosił czerwoną spinkę w kształcie serca, zapiętą z boku grzywki. Ubierał się w domyślny męski mundurek.

Opis

Hanako jest młodszą siostrą Senpai'a. Kocha swojego starszego brata bardziej niż kogokolwiek na świecie i bardzo jej na nim zależy. Jest bardzo zaborcza w stosunku do niego i denerwuje się, kiedy ten nie chce spędzać z nią czasu.

Po dziewięciu tygodniach rozgrywki, Hanako zadecyduje, że nie może uczęszczać do innej szkoły niż jej ukochany brat i przeniesie się do jego liceum, aby mogła z nim być przez cały dzień.

Hanako śmiertelnie boi się, że jeśli jej brat znajdzie sobie dziewczynę, to zapomni o niej i przestanie spędzać z nią czas. Postanowiła sobie misję, która polega na zatrzymaniu go przed znalezieniem dziewczyny za wszelką cenę, dzięki czemu nikt inny nie może mieć uwagi jej starszego brata. Senpai nigdy nie chciałby zrobić niczego, co sprawiłoby, że jego mała siostrzyczka się rozpłacze...to przyniosłoby zagładę dla każdego kto jest zakochany w Senpai'u.

Osobowość

Na oficjalnej stronie gry jej osobowość to "Dziewczęca i Dziecinna". Ma być przedstawiona jako przylepna, niewinna i emocjonalnie uzależniona od Senpai'a. YandereDev napisał, że będzie typową Happy anime girl.

W oryginalnej wersji Hanako miała być zakochana w swoim bracie i próbować go uwieść. Również zamiast 17 miała mieć 15 lat, dlatego nie nosiła mundurka, a zamiast tego ubierała się w sposób bardzo wyzywający. Ponieważ nie uczęszczała do Akademi, przez swój tydzień pojawiała się tam prawdopodobnie wagarując ze swojej szkoły by odwiedzać swojego brata, co też po części ujawniało jej prawdziwą naturę. Początkowo zaś, miała być urocza i niewinna, żeby potem okazać się sprośną, zbereźną i wyuzdaną osobą. To miało sprawić, że gracz poczuł by się mniej winny jeśli by ją zabił. Koncept ten został zmieniony prawdopodobnie ze względu na kontrowersje, jakim był związek kazirodczy i fakt, że Hanako była znacznie młodsza od Senpai'a.

Relacje

Senpai

Są rodzeństwem z bardzo dobrymi relacjami. Pomimo tego, że jest naszą rywalką - nie pożąda swojego brata. Po prostu pragnie jego całej uwagi i nie chce się z nikim nim dzielić. Kiedy jej nie wyeliminujemy, zmusi swojego brata, aby zaprzysiągł, że nigdy nie znajdzie sobie dziewczyny. Pozbycie się jej będzie wyjątkowo trudne, gdyż praktycznie cały czas będzie ona w towarzystwie Senpai'a.

Jeśli zostanie zabita, psychika Senpai'a spadnie o 60%. 

Gdyby Hanako została porwana, jego codzienna rutyna nie uległaby zmianie, jednak zamiast zwykle wykonywanych czynności (przesiadywanie w różnych miejscach i czytanie książki/obserwowanie ptaków/podziwianie natury) zajmowałby swoje miejsce, wpatrując się przygnębionym wzrokiem w ziemię, wycofywałby się z zaniepokojoną mimiką twarzy lub opierał się o drzewo trzymając ręce w kieszeni i zerkając w stronę podłoża. Temat mógłby pojawić się w dyskusji podczas rozmowy z rywalami tego tygodnia [2].

Osana Najimi

YandereDev napisał na swoim twitterze, że Osana i Hanako znają się doskonale, gdyż bawiły się razem w dzieciństwie. Dodał także, że w przyszłej grze ich relacje również będą bardzo dobre, pomimo tego, że Osana jest zakochana w Taro i planuje mu to wyznać w pierwszym tygodniu gry. Prawdopodobnie Osana będzie jedyną dziewczyną, której Hanako pozwoli być z Senpai'em.

Wielbiciel

Protagonistka będzie mieć możliwość zeswatania jej z nieznanym uczniem. Yandere-chan będzie musiała sprawić, aby Hanako pokochała swojego wielbiciela jeszcze bardziej niż kocha swojego brata.

Ciekawostki

  • Imię Hanako Yamada, tak samo jak w przypadku Senpai'a, jest japońskim odpowiednikiem imienia Anna Kowalska (żeńskim najpopularniejszym przykładowym imieniem i nazwiskiem). Co więcej, oznacza ono w dosłownym tłumaczeniu „Mała dziewczynka”.
  • Jej aktualną dawczynią głosu jest Dawn M Bennett, czyli ta sama osoba, która podkłada głos Asu i Muji. Co ciekawe, właśnie Asu, Muja i Hanako były pierwszymi zaprojektowanymi przez Aea rywalkami.
  • Prawdopodobnie będzie dwa lata młodsza od swojego brata, czyli będzie chodzić do pierwszej klasy i będzie o rok młodsza od Ayano.
  • W finalnej grze jej tydzień będzie się rozgrywał dokładnie od 29 maja do 2 czerwca.
  • W finałowej grze, jeśli zabijemy i Osanę i Hanako, to Senpai straci całą psychikę (śmierć Osany to -40% psychiki Senpai'a, a śmierć Hanako to -60% psychiki Senpai'a).
  • Jako jedyna z rywalek, nie posiada „specjalnych” skarpetek. Są one takie, jak u innych uczennic (tj. białe i krótkie).
  • Prawdopodobnie będzie mieć urodziny 9 września.
  • W filmiku "Yandere Simulator: Male Introduction Video" został pokazany jej męski odpowiednik. Miał on na imię Hanakō Yamada, a głos mu podkładał Kiba Walker. W prawdzie był to tylko żart ze strony YandereDeva, jednak nie wykluczone, że taki model będzie miała Hanako jeśli będziemy grać Yandere-kunem.

Przypisy

  1. https://twitter.com/YandereDev/status/669729319778803712
  2. https://www.reddit.com/r/yandere_simulator/comments/6chjn8/how_would_senpai_react_if_his_little_sister_was/