FANDOM

Haruto Yuto
Haruto Yuto
Portret Haruto z 18 marca 2017
Informacje Biologiczne
Płeć Mężczyzna
Pozycja Uczeń
Klasa 1-1
Klub Brak
Wiek Prawdopodobnie 16 lat
Osobowość Zły
Miłość Brak
Siła Niezdolny do samoobrony
Wygląd Zewnętrzny
Kolor włosów Czerwony
Kolor oczu Czerwony

Haruto Yutouczeń Akademi High School.

Wygląd

Haruto ma czerwone włosy i oczy tego samego koloru, ale o jaśniejszym odcieniu. Jego włosy są takie same jak Budo Masuty, ale odwrócone, więc można podejrzewać, że w przyszłości jego fryzura ulegnie zmianie. Ma również kolczyk w prawym uchu. Ubiera się w domyślny mundurek, chyba, że gracz dostosuje go inaczej.

Osobowość

Haruto jest zły. Oznacza to, że jeśli sam będzie świadkiem morderstwa, to pogratuluje Yandere-chan i ucieknie ze szkoły, a na następny dzień będzie zapewniać, że nikomu nic nie powiedział i nie będzie można z nim normalnie rozmawiać.

Jeśli zauważy zwłoki, powie że to jest fascynujące i że chciałby zobaczyć je z bliska, lecz zamiast tego ucieka ze szkoły.

Rutyna

O 7:05 AM, Haruto wchodzi na teren szkoły. Podchodzi do swojej szafki i zmienia buty o 7:10 AM. O 7:15 AM idzie na dziedziniec, staje po prawej strony fontanny i rozmawia z innymi uczniami.

O 8:00 AM, Haruto idzie do klasy 1-1 i siada w swojej ławce. Poranne lekcje zaczyna o 8:30 AM, a o 1:00 PM wychodzi i idzie do kafeterii, aby rozmawiać z innymi uczniami.

Haruto wraca do klasy o 1:30 PM, a swoje popołudniowe lekcje kończy o 3:30 PM. Następnie idzie do swojej szafki, zmienia buty i o 3:50 PM wraca do domu.

Ciekawostki

  • Haruto został dodany w aktualizacji z 15 kwietnia 2015 roku.
  • Haruto nosi kolczyk od aktualizacji z 22 września 2016 roku. Jest także na chwilę obecną, jedynym chłopakiem w szkole, który posiada kolczyk.
  • Haruto i Yuto to dwa najpopularniejsze męskie imiona w Japonii.
  • Jego „żeńska odpowiedniczka” to Yui Rio.
  • Przed aktualizacją z 16 grudnia 2016 roku był w klubie naukowym.
  • YandereDev lubi fryzurę Haruto.[1]

Przypisy

  1. https://redd.it/74txci