FANDOM

Haruto Yuto
Haruto Yuto
Portret Haruto z 18 marca 2017
Informacje Biologiczne
Płeć Mężczyzna
Pozycja Uczeń
Klasa 1-1
Klub Brak
Wiek Prawdopodobnie 16 lat
Osobowość Pupilek nauczyciela
Miłość Brak
Siła Niezdolny do samoobrony
Wygląd Zewnętrzny
Kolor włosów Czerwony
Kolor oczu Czerwony

Haruto Yutouczeń Akademi High School.

Wygląd

Haruto ma czerwone włosy i oczy tego samego koloru, ale o jaśniejszym odcieniu. Jego włosy są takie same jak Budo Masuty, ale odwrócone, więc można podejrzewać, że w przyszłości jego fryzura ulegnie zmianie. Ma również kolczyk w prawym uchu. Ubiera się w domyślny mundurek, chyba, że gracz dostosuje go inaczej.

Osobowość

Haruto jest pupilkiem nauczyciela. Oznacza to, że jeśli sam będzie świadkiem morderstwa, pobiegnie do swojej nauczycielki i opowie jej o tym co widział, po czym zaprowadzi ją do miejsca zabójstwa. Jeśli uda nam się pozbyć ciała, nauczycielka uzna, że to był tylko żart. Następnego dnia, podobnie jak samotnik i motyl społeczny, nie będzie chciał z nami rozmawiać, bo będzie zły na Yandere-chan i przysięgnie jej, że powie wszystkim o jej prawdziwej naturze. Tak samo się zachowa, jeśli zobaczy samo ciało z tą różnicą, że następnego będzie można z nim porozmawiać. Z kolei jeśli będzie świadkiem morderstwa, razem z kilkoma innymi uczniami, może być jedną z czterech osób, która nas zatrzyma.

Rutyna

O 7:05 AM, Haruto wchodzi na teren szkoły. Podchodzi do swojej szafki i zmienia buty o 7:10 AM. O 7:15 AM idzie na dziedziniec, staje po prawej strony fontanny i rozmawia z innymi uczniami.

O 8:00 AM, Haruto idzie do klasy 1-1 i siada w swojej ławce. Poranne lekcje zaczyna o 8:30 AM, a o 1:00 PM wychodzi i idzie do kafeterii, aby rozmawiać z innymi uczniami.

Haruto wraca do klasy o 1:30 PM, a swoje popołudniowe lekcje kończy o 3:30 PM. Następnie idzie do swojej szafki, zmienia buty i o 3:50 PM wraca do domu.

Ciekawostki

  • Haruto został dodany w aktualizacji z 15 kwietnia 2015 roku.
  • Haruto nosi kolczyk od aktualizacji z 22 września 2016 roku. Jest także na chwilę obecną, jedynym chłopakiem w szkole, który posiada kolczyk.
  • Haruto i Yuto to dwa najpopularniejsze męskie imiona w Japonii.
  • Jego „żeńska odpowiedniczka” to Yui Rio.
  • Przed aktualizacją z 16 grudnia 2016 roku był w klubie naukowym.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki