FANDOM

Hayato Haruki
W tym artykule znajdują się informacje o usuniętej zawartości gry. Miej to na uwadze podczas czytania go.
Hayato Haruki
Hayano portret
Informacje Biologiczne
Płeć Mężczyzna
Pozycja Uczeń
Klasa 2-1
Klub Brak
Wiek Prawdopodobnie 17 lat
Osobowość Dusza Towarzystwa
Miłość Brak
Siła Niezdolny do samoobrony
Wygląd Zewnętrzny
Kolor włosów Zielony
Kolor oczu Zielony

Hayato Haruki (jap. 春木 隼人) – usunięty uczeń Akademi High School.

Wygląd

Hayato miał zielone włosy i oczy tego samego koloru, ale o jaśniejszym odcieniu. Jego włosy były poczochrane, a grzywka zaczesana do tyłu i przypięta czarną spinką. Ubierał się w domyślny mundurek, chyba że gracz dostosował go inaczej.

Osobowość

Hayato jest duszą towarzystwa. Oznacza to, że jeśli sam był świadkiem morderstwa, uciekał na dziedziniec i zawiadamiał policję. Następnego dnia nie chciał rozmawiać z Yandere-chan, ponieważ był na nią zły i przysięgał jej, że powie wszystkim o jej prawdziwej naturze. Tak samo zachowywał się, jeśli zobaczył samo ciało z tą różnicą, że następnego dnia można było z nim porozmawiać. Z kolei jeśli był świadkiem morderstwa, razem z kilkoma innymi uczniami, mógł być jedną z czterech osób, która zatrzymałaby morderczynię.

Ciekawostki

  • Hayato Haruki w aktualizacji z 1 grudnia 2015 roku nosił opaskę, symbolizującą przynależność do klubu sztuk walki walki mimo, że nie należał do tego klubu. Ten błąd naprawiono w aktualizacji z 1 stycznia 2016 roku.
  • Kiedyś należał do klubu fotograficznego, ale zostało to zmienione.
  • Jego „żeńska odpowiedniczka” to Koharu Hinata.
  • Przed aktualizacją z 16 grudnia 2016 roku był w klubie muzycznym.
  • Został usunięty w aktualizacji z 18 sierpnia 2018 roku. Możliwe jednak, że powróci w trybie 1980.[1]

Przypisy

  1. https://yanderedev.wordpress.com/2018/08/18/mid-august-progress-report-new-students-new-clubs-new-task/