FANDOM

Heroiczny
FightingbBuda
Heroiczny (ang. Heroic) – jedna z osobowości w grze Yandere Simulator.

Rozgrywka

Osoba posiadająca tą osobowość, gdy zauważy mordującą kogoś Yandere-chan, bądź zwłoki, które ciągnie/trzyma, wtedy podbiegnie do Ayano i zaatakuje ją. Pojawia się wtedy minigra, gdzie trzeba klikać wybrane klawisze na klawiaturze lub padzie. Jeśli Ayano wygra - zabije ucznia, ale jeśli przegra zostanie zatrzymana.

Kiedy natomiast Ayano nie posiada broni, a uczeń ją goni, nie wyświetli się minigra związana z walką. Wtedy, goniący Ayano uczeń przyciska ją do ziemi, co skutkuje zatrzymaniem.

Po zauważeniu samych zwłok, heroiczny zachowa się w ten sam sposób co pupilek nauczyciela, czyli pobiegnie do swojego wychowawcy i zaprowadzi go do znalezionego ciała.

Trudność minigry zależy od poziomu siły Yandere-chan oraz poziomu siły heroicznego. Jeśli Yandere-chan będzie miała najwyższy (5) poziom siły oraz będzie należeć do klubu sztuk walk, będzie jej prościej wygrać minigrę.

Próba zrobienia zdjęcia uczennicy z tą osobowością skutkuje tym, że ta uczennica będzie patrzyła się podejrzliwie.

W przyszłości, gdy heroiczny uczeń przejdzie za dużo traumatycznych przeżyć, zamieni się w szpiega, a gdy będzie za dużo razy widział zwłoki, to zmieni się w „Złamanego”.[1]

Posiadacze osobowości „Heroiczny”

Ciekawostki

  • Po zmianie siły heroicznego na 0 w plikach gry i sprowokowaniu go do pobiegnięcia za Ayano, a po czym minigry, to kółko będzie stało w miejscu, bez przyciskania żadnych klawiszy. Innymi słowy, heroiczny nie będzie miał szansy na zatrzymanie gracza.

Przypisy

  1. https://www.reddit.com/r/yandere_simulator/comments/4e451d/what_if_npcs_had_trauma_levels_based_on_your/
  2. https://twitter.com/YandereDev/status/651257612734824448

Więcej z Fandomu

Losowa wiki