Heroiczny
FightingbBuda.png

Heroiczny (ang. Heroic) – jedna z osobowości w grze Yandere Simulator.

Rozgrywka

Jedynymi jak na razie postaciami posiadającymi tą osobowość są członkowie klubu sztuk walki (oprócz Juku Rena), w przyszłości, prawdopodobnie będzie więcej uczniów posiadających tą cechę. Jak nam wyjawił YandereDev, tą osobowość będzie miała również pielęgniarka.

Osoba posiadająca tą osobowość, gdy zauważy morderstwo przybiegnie do Ayano i zaatakuje ją. Pojawia się wtedy minigra, gdzie trzeba klikać wybrane klawisze na klawiaturze. Jeśli Ayano wygra - zabije postać, ale jeśli przegra zostanie wydalona ze szkoły. Kiedy odbywa się walka pomiędzy Ayano, a uczniem większość osób zaczyna im się przyglądać z zaciekawieniem. 

Kiedy natomiast Ayano nie posiada broni, a uczeń nas goni, nie wyświetli się minigra związana z walką. Po prostu wtedy goniący Ayano uczeń przyciska ją do ziemi przez co Ayano zostaje wydalona ze szkoły. A jeżeli taka owa postać nie zauważy sprawcy, a jedynie ciało, będzie się zachowywać jak pupilek nauczyciela.

Najtrudniejszą postacią do wygrania w minigrze jest Budo Masuta - czyli założyciel i przewodniczący klubu sztuk walki. Aby móc z nim wygrać należy mieć wysoki poziom sprawności fizycznej. Można też spróbować z nim wygrać, gdy Ayano należy do jego klubu - szanse się wtedy podwajają.

Próba zrobienia zdjęcia uczniowi z tą osobowością skutkuje tym, że ten uczeń będzie patrzył podejrzliwie.

Posiadacze osobowości „Heroiczny”

Ciekawostki

  • Gdy zabijemy kogoś za pomocą jakiegoś Easter Egg'a, np. Bad Time Mode, osoba z osobowością heroiczny zachowa się tak, jak pupilek nauczyciela, czyli pobiegnie do nauczycielki i powie jej o całym zajściu.
  • Po zmianie siły heroicznego na 0, dojdzie do mini-gry, ale kółko będzie stało w miejscu.

Więcej z Fandomu