FANDOM

Inkyu Basu
Inkyu Basu
Student 18.png
Informacje Biologiczne
Płeć Kobieta
Pozycja Uczennica
Klasa 3-2
Klub Brak
Wiek Prawdopodobnie 18 lat
Osobowość Motyl społeczny
Miłość Brak
Siła Niezdolna do samoobrony
Wygląd Zewnętrzny
Kolor włosów Różowy
Kolor oczu Nieznany (nosi turkusowe soczewki kontaktowe)

Inkyu Basuuczennica Akademi High School.

Wygląd

Inkyu ma różowe włosy i cyjanowe oczy, gdyż nosi soczewki kontaktowe. Jej włosy są uczesane w dwa kucyki po obu stronach głowy i spięte czarnymi gumkami z futerkiem. Ma również, cyjanowe cienie do powiek i jasnoróżową szminkę. Na jej brodzie moźna zauważyć mały pieprzyk. W plikach gry biust Inkyu to 1,0. Nosi białe majtki i białe podkolanówki. Ubiera się w domyślny mundurek, chyba, że gracz dostosuje go inaczej.

Osobowość

Inkyu jest motylem społecznym. Oznacza to, że jeśli sama będzie świadkiem morderstwa, ucieknie do rogu dziedzińca i zadzwoni po policje. Jeśli przyjdziemy w to miejsce Inkyu głośno krzyknie przez co wszyscy obecni uczniowie zwrócą na nas uwagę. Gdy znowu kogoś zabijemy przy niej, Inkyu się skuli ze strachu. Jak uda nam się schować zwłoki przed przyjazdem policji, następnego dnia, podobnie jak samotnik i pupilek nauczyciela, nie będzie chciała z nami rozmawiać, bo będzie zła na Yandere-chan i przysięgnie jej, że powie wszystkim o jej prawdziwej naturze. Tak samo się zachowa, jeśli zobaczy samo ciało z tą różnicą, że jak przyjdziemy w miejsce w które uciekła już nie będzie krzyczała i następnego będzie można z nią porozmawiać. Jeśli będzie świadkiem morderstwa, razem z kilkoma innymi uczniami, może być jedną z czterech osób, która nas zatrzyma. Z kolei jeśli zobaczy, że mordujemy jej siostrę - Sakyu, zaatakuje nas. Jeśli będziemy chcieli zrobić jej zdjęcie, ucieszy się i zapozuje nam.

Według jej opisu, Inkyu bardzo lubi spędzać czas ze swoją starszą siostrą, Sakyu.

Według YandereDeva, Inkyu razem z Sakyu swoim zachowaniem będą przypominały "Manzai". Jest to japońska nazwa na duet komików, z których jeden jest nazywany "Tsukkomi" (pl. mądry i poważny), a drugi "Boke" (pl. głupi i niezdarny), z czego Inkyu będzie "Boke".

Rutyna

O 7:00 AM, Inkyu przychodzi do szkoły, przebiera buty i idzie na dach, aby poplotkować ze swoją siostrą. Wtedy również szpieguje je Oka Ruto

Siostry Basu jedzące obiad.png
O 8:00 AM, dziewczyna idzie do klasy 3-2. Lekcje zaczyna o 8:30 AM. O 1:00 PM, idzie na dach aby zjeść lunch ze swoją siostrą. Wraca do klasy około godziny 1:23 PM i kończy lekcje o 3:30 PM. Wtedy idzie do swojej szafki, zmienia buty i wraca do domu.

W przyszłości siostry będą również rozmawiać o zgonach, zniknięciach uczniów, szkolnej atmosferze, zasadach szkolnych oraz także o „tajemnej” wiedzy dotyczącej szkoły.

Ciekawostki

  • Inkyu została dodana w aktualizacji z 15 listopada 2015 roku.
  • Nosi kolorowe szkła kontaktowe. YandereDev wspomniał o tym w jej informacjach, aby gracze nie twierdzili, że jest koto-podobnym stworem w ciele człowieka. Prawdopodobnie obie siostry noszą soczewki, aby nikt nie widział ich prawdziwego wyglądu oczu.
  • Jej imię pochodzi od słowa „Incubus”, które w języku angielskim oznacza „zmorę”.
  • Istnieje teoria, że siostry Basu są w jakiś sposób spokrewnione z duchem dziewczyny. Możliwe, że była ona w rzeczywistości ich ciotką, a pierścionek Sakyu odziedziczyła, więc duch rozpoznał pierścionek.
  • Istnieje teoria, że Inkyu wraz ze swoją siostrą Sakyu Basu są sukkubami, demonami przybierającymi postać niezwykle pięknych kobiet. Teorię potwierdza nazwa włosów sióstr w plikach gry. U Sakyu ta nazwa to „Succub1”, a u Inkyu to „Succub2”.
  • W poprzednich wersjach gry, Inkyu miała 17 lat i uczęszczała do klasy 2-2.
  • Sakyu Basu i Inkyu Basu są spokrewnione z duchem dziewczyny. Duch dziewczyny prawdopodobnie to ich ciocia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki