FANDOM

Interakcje
Yansimapr17 2015-04-29 16-03-27-338 jpg 640x360 upscale q85
W grze Yandere Simulator można wchodzić w interakcje z różnymi postaciami i obiektami.

Lista interakcji

Przepraszanie

Opcja pojawia się tylko, gdy uczeń zauważy, że Yandere-chan robi podejrzane rzeczy (np. chodzenie w poplamionym krwią mundurku, chodzenie z bronią, robienie zdjęć majtek), dzięki przepraszaniu protagonistka odzyska 5 punktów reputacji. Funkcja może zostać użyta tylko raz dziennie.

Wylałam na siebie czerwoną farbę. Idę się teraz umyć.

— Przeprosiny za bycie ubrudzonym krwią.

Znalazłam coś niebezpiecznego, więc oddałam to nauczycielowi.

— Przeprosiny za chodzenie z bronią.

To nieporozumienie! Robiłam zdjęcie czemuś innemu, przysięgam!

— Przeprosiny za robienie zdjęć majtek.

Przepraszam za moje wcześniejsze zachowanie. Nie wiem co we mnie wstąpiło.

— Przeprosiny za niski poziom poczytalności lub śmiania się za głośno.

Nie martw się. Nagrywałam filmik, który potem wstawię do internetu.

— Przeprosiny za bycie ubrudzonym krwią i chodzenie z bronią.

Bardzo przepraszam...To był wypadek...wybaczysz mi?

— Przeprosiny za "przypadkowe" wylanie wody na ucznia.

Komplementowanie

Yandere-chan ma możliwość komplementowania innych uczniów. Nie można wykonywać tej interakcji dwa razy na tej samej osobie jednego dnia.

Gdy Yandere-chan nosi słodkie, truskawkowe majtki, komplementowanie odnawia jej o jeden punkt reputacji więcej. Tak samo dzieje się, gdy Ayano ma drugi poziom uwodzenia i skomplementuje chłopaka. Posiadając piąty poziom uwodzenia, dodatkowy punkt reputacji otrzymuje się również za komplementowanie dziewczyn. Kolejny dodatkowy punkt reputacji, za komplementowanie, otrzymuje się gdy Ayano komplementuje swojego przyjaciela oraz gdy ma wysoką reputację.

Gdy wszystkie powyższe warunki są spełnione, za komplementowanie tylko jednego ucznia można zyskać łącznie 4 punkty reputacji.

W zależności od reputacji Ayano, uczniowie będą jej różnie odpowiadać na komplementy.[1][2]

W przyszłości, jeśli Yandere-chan będzie codziennie komplementować chłopaka, ten się w niej zakocha i będzie ją śledził, po to, żeby się o niej coś dowiedzieć, bądź poflirtować z nią.[3][4]

Chciałam Ci tylko powiedzieć, że ładnie dzisiaj wyglądasz.

— Zdanie wypowiadane przez Yandere-chan po wybraniu opcji komplementacji.

Na prawdę? Dzięki! Miło, że tak powiedziałaś.

— Odpowiedź uczniów na komplement Ayano, gdy ta ma neutralny poziom reputacji.

Wow! To znaczy, że wiele wychodzi od Ciebie! Dziękuję Ci bardzo!

— Odpowiedź ucznia na komplement Ayano, gdy ta ma wysoki poziom reputacji.

Um... dzięki... chyba...?

— Odpowiedź ucznia na komplement Ayano, gdy ta ma niski poziom reputacji.

Prawdopodobnie w przyszłości aby komplementować uczniów będziemy musieli poznać ich zdanie na jakiś temat, którzy oni uważają za pozytywny.[5]

Plotkowanie

Osobny artykuł: Plotkowanie.

Yandere-chan może rozpuszczać plotki, aby zniszczyć reputację swojej rywalki. Do rozsiewania plotek potrzebne jest zdjęcie ucznia, wysoki poziom reputacji i (nie wymagane) skąpe seksowne majtki. Plotkowanie obniża również naszą reputację, jednak nie aż tak bardzo jak reputacja osoby, którą obgadujemy.

Muszę ci coś powiedzieć na temat tego ucznia...

— Yandere-chan, gdy wybierzemy tą opcję.

Zadania

Osobny artykuł: Zadania.

Zadania posiadają niektórzy uczniowie oraz będą posiadać je rywalki. Zadania służą do tego, aby móc zaprzyjaźnić się z daną osobą i móc poprosić ją o jakieś przysługi.

Poproś o przysługę

Yandere-chan prosi danego ucznia o przysługę. Ma do wyboru kilka opcji:

Podążaj za mną

Poproszony o to uczeń, będzie podążać za Ayano, dopóki ona nie poprosi go, aby przestał to robić, bądź gdy nadejdzie 8:00AM czy 1:23PM. Ta interakcja jest przydatna do porwania.

Hej, chodź za mną! Chcę ci pokazać coś fajnego!

Rozpraszanie

Poproszony o to uczeń, pobiegnie do wybranej przez gracza osoby i będzie z nią rozmawiał przez chwilę. Jest to przydatne, gdy chcemy kogoś zabić w tym miejscu, lecz bez konsekwencji tego, że ktoś będzie o tym wiedział.

Proszę, zapytaj się tej osoby, czy jest w kimś zakochana. Wyślij mi jej/jego odpowiedź później.

Idź Stąd

Yandere-chan prosi ucznia o odejście z danego miejsca. Przydatne kiedy planujesz zabić kogoś bez świadków. Uczeń idzie wtedy na dach.

Mam tutaj pewną ważną sprawę do załatwienia. Czy mogłabyś/mógłbyś ustąpić mi trochę miejsca?

Miłość

Osobny artykuł: Swatanie.

Obecnie, zakładka ta uaktywnia się po wykonaniu zadania dla Riku. Wybierając w tą zakładkę, Ayano pyta się go czy jest zakochany w danej osobie.

Wygląd

Zakładka dostępna tylko dla wielbicieli. Wybierając tą zakładkę, Yandere-chan mówi wielbicielowi jakie cechy wyglądu lubi jej rywalka.

Spotkanie

Wybierając tą interakcje, wielbiciel jak i rywalka idą się spotkać przy południowo-wschodniej fontannie.

Prezent

Podobnie jak zakładka Wygląd jest dostępna tylko dla wielbicieli. Dzięki niej Ayano może przekazać wielbicielowi, to co lubi dana rywalka, np. różę.

Żegnaj

Kończy się rozmowa.

Przepraszam, nie ważne.

Ciekawostki

  • W aktualizacji z 1 stycznia 2016 istniał błąd przez który można było przepraszać wszystkich uczniów kilka razy bez powodu. Można było też mówić komplement kilka razy jednej osobie.

Przypisy

  1. https://redd.it/6jm2xi
  2. https://youtu.be/eLw9Ym49HnE
  3. https://twitter.com/YandereDev/status/649630953841672192
  4. https://youtu.be/XgRcu8eq6YI
  5. https://redd.it/6hsur7

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Interakcje