FANDOM

Juku Ren
Juku Ren
Juku Ren portret
Informacje Biologiczne
Płeć Mężczyzna
Pozycja Uczeń
Klasa 1-2
Klub Sztuki walki
Wiek Prawdopodobnie 16 lat
Osobowość Heroiczny
Miłość Brak
Siła Zdolny do samoobrony (bardzo słaby)
Wygląd Zewnętrzny
Kolor włosów Jasnobrązowy
Kolor oczu Jasnobrązowy
Juku Renuczeń Akademi High School.

Wygląd

Ma jasnobrązowe włosy i oczy tego samego koloru. W domyślnym wyglądzie jego ubranie to czarny mundurek, czarne spodnie, koszula z żółtymi guzikami i czarne buty. Nosi na głowie białą bandanę z czarno-czerwonymi znakami, oznaczającą przynależność do klubu sztuki walki.

Osobowość

Juku jest pupilkiem nauczyciela. Oznacza to, że jeśli sam będzie świadkiem morderstwa, pobiegnie do swojej nauczycielki i opowie jej o tym co widział, po czym zaprowadzi ją do miejsca zbrodni. Jeśli uda nam się pozbyć ciała, nauczycielka uzna, że to był tylko żart. Następnego dnia, podobnie jak samotnik i dusza towarzystwa, nie będzie chciał z nami rozmawiać, bo będzie zły na Yandere-chan i przysięgnie jej, że powie wszystkim o jej prawdziwej naturze. Tak samo się zachowa, jeśli zobaczy samo ciało z tą różnicą, że następnego będzie można z nim porozmawiać. Z kolei jeśli będzie świadkiem morderstwa razem z kilkoma innymi uczniami, może być jedną z czterech osób, która nas zatrzyma.

YandereDev wyobraża go sobie jako nieśmiałego i skrytego chłopca. Być może wstąpił do klubu sztuk walki, ponieważ słyszał o delikwentach w Akademi, jednak nie robi postępów.

Informacje

Terminator Budo Masuty.

— Informacje o Juku, po wysłaniu jego zdjęcia do Info-chan.

Ciekawostki

  • Juku został dodany w aktualizacji z 15 listopada 2015 roku.
  • Jego imię jest grą słów. Jukuren (熟練) oznacza w języku japońskim „specjalista” lub „sprawny”, aczkolwiek nie odzwierciedla to umiejętności do samoobrony Juku, która jest „bardzo słaba”.
    • Właściwie jednak, jego imię pochodzi od jukuren shita shokunin (熟練した職人), które znaczy „czeladnik”, co oznacza kogoś uczącego się czegoś.
  • W aktualizacji z 1 stycznia 2016 roku, jego osobowość została zmieniona z heroiczny na pupilek nauczyciela. 18 sierpnia 2018 roku, przywrócono jego starą osobowość.
  • Jego żeńskim odpowiednikiem jest Shima Shita.