FANDOM

Juku Ren
Juku Ren
Juku Ren portret
Informacje Biologiczne
Płeć Mężczyzna
Pozycja Uczeń
Klasa 1-2
Klub Sztuki walki
Wiek Prawdopodobnie 16 lat
Osobowość Pupilek nauczyciela
Miłość Brak
Siła Zdolny do samoobrony (bardzo słaby)
Wygląd Zewnętrzny
Kolor włosów Jasnobrązowy
Kolor oczu Jasnobrązowy

Juku Renuczeń Akademi High School.

Wygląd

Ma jasnobrązowe włosy i oczy tego samego koloru. W domyślnym wyglądzie jego ubranie to czarny uniform, czarne spodnie, koszula z żółtymi guzikami i czarne buty. Nosi na głowie białą bandanę z czarno-czerwonymi znakami, oznaczającą przynależność do klubu sztuki walki.

Osobowość

Juku jest pupilkiem nauczyciela. Oznacza to, że jeśli sam będzie świadkiem morderstwa, pobiegnie do swojej nauczycielki i opowie jej o tym co widział, po czym zaprowadzi ją do miejsca zbrodni. Jeśli uda nam się pozbyć ciała, nauczycielka uzna, że to był tylko żart. Następnego dnia, podobnie jak samotnik i motyl społeczny, nie będzie chciał z nami rozmawiać, bo będzie zły na Yandere-chan i przysięgnie jej, że powie wszystkim o jej prawdziwej naturze. Tak samo się zachowa, jeśli zobaczy samo ciało z tą różnicą, że następnego będzie można z nim porozmawiać. Z kolei jeśli będzie świadkiem morderstwa, razem z kilkoma innymi uczniami, może być jedną z czterech osób, która nas zatrzyma.

Ciekawostki

  • Juku został dodany w aktualizacji z 15 listopada 2015 roku.
  • Jego imię jest grą słów. Jukuren (熟練) oznacza w języku japońskim „specjalista” lub „sprawny”, aczkolwiek nie odzwierciedla to umiejętności do samoobrony Juku, która jest „bardzo słaba”.
    • Właściwie jednak, jego imię pochodzi od jukuren shita shokunin (熟練した職人), co oznacza „czeladnika”, co jest nawiązaniem do kogoś uczącego się czegoś.
  • Jest terminatorem klubu sztuki walki.
  • W aktualizacji z 1 stycznia 2016 roku, jego osobowość została zmieniona z heroiczny na pupilek nauczyciela.
  • Jest jedynym członkiem klubu sztuki walki, który nie posiada osobowości heroiczny. Jest także jedynym uczniem z osobowością pupilka nauczyciela, który potrafi się obronić.
  • Jego żeńskim odpowiednikiem jest Shima Shita.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki