FANDOM

StudentUnknown Na tej stronie znajdują się informacje które nie zostały dodane do gry. Oznacza to, że w każdej chwili artykuł może zostać zmieniony lub usunięty. Miej to na uwadze gdy będziesz czytał.
Kaga Kusha
Kaga Kusha
Sylwetka przewodniczącego pełna
Informacje Biologiczne
Płeć Mężczyzna
Pozycja Uczeń
Przewodniczący klubu naukowego
Klub Naukowy
Osobowość Ekscentryczny
Wygląd Zewnętrzny
Kolor włosów Srebrny
Kolor oczu Niebieski

Kaga Kusha – przyszły uczeń Akademi High School oraz przewodniczący klubu naukowego.

Wygląd

Kaga ma srebrne włosy i niebieskie oczy. Jego fryzura jest poczochrana, a na lewym oku posiada cyjanowe szkiełko z czerwonym zapięciem, podobnym do tego, które dostaje protagonistka po dołączeniu do klubu. Nosi biały fartuch i złote rękawice. Ubiera się w domyślny męski mundurek, a na lewym ramieniu ma czerwoną opaskę z wizerunkiem kolby stożkowej, symbolizującą to, że jest przewodniczącym klubu naukowego.

Opis

Kaga jest najbardziej inteligentnym - i najbardziej ekscentrycznym - uczniem w Akademi High. Potrafił czytać w wieku 2 lat, pisać w wieku 4 lat, mówić w wielu językach w wieku 6 lat, zademonstrował poziom geniusza w testach IQ w wieku 8 lat i przeszedł wiele sprawdzających testów na poziomie college'u przed ukończeniem 10 roku życia. Pomimo swojego geniuszu, nie jest zbyt lubianą osobą w liceum; jest skłonny do dość dziwacznych zachowań i często wyraża myśli, które przerażają i niepokoją ludzi wokół niego.

Będzie otwarcie mówił o swoich dążeniach do „zapanowania nad światem” każdemu, kto zechce posłuchać, chociaż odmawia ujawnienia szczegółów planu. Powszechnie wiadomo, że ma głęboką obsesję na punkcie Saikou Corp, najsilniejszego konglomeratu biznesowego w Japonii. Otwarcie stwierdził, że zamierza zostać dyrektorem generalnym firmy Saikou Corp tak szybko, jak to możliwe - ale nigdy nie ujawnia, jak zamierza to zrobić. Ponadto wydaje się, że ma obsesję na punkcie koncepcji budowy olbrzymiego robota.

Mógł z łatwością dostać się na wyższy uniwersytet, ale zamiast tego postanowił zapisać się do Akademi High School, twierdząc, że jest to „pierwszy krok” ku jego ostatecznym ambicjom. Wielu uczniów zaobserwowało, jak badał przewodniczącą Rady Uczniów, Megami Saikou w sposób, który graniczy z prześladowaniem. Jego zachowanie może być tolerowane tylko przez inne osoby, które są niemal tak ekscentryczne jak on, a zatem w jego klubie znajdują się prawie sami niespotykani uczniowie z Akademi High.

Relacje

Midori Gurin

Pod koniec filmiku „March Progress Report” okazało się, że Midori w rzeczywistości nie jest człowiekiem, a sztuczną inteligencją stworzoną przez niego. Posiada wiele jej klonów, które trzyma w kapsułach z zieloną cieczą, na wszelki wypadek gdyby YandereDev lub Yandere-chan ją zabili. Prawdopodobnie stworzył ją po to by swoimi e-mailami do YandereDeva opóźniła dokończenie przez niego gry, jednak jego powody ku temu są nieznane. Możliwe, że żeby ukryć kim jest przed innymi przedstawia ją jako swoją „kuzynkę”.

Megami Saikou

Obecnie nieznana jest ich dokładna relacja, jednak z opisu Kagi wynika, że chłopak ma wyraźną obsesję na punkcie dziewczyny, gdyż często ją śledzi oraz obserwuje jej zachowania i czynności. Możliwe, że wynika to z faktu, iż Kaga planuje zostać w przyszłości dyrektorem generalnym Saikou Corp, jednak to Megami jest jej oficjalną dziedziczką i po prostu planuje przejęcie firmy. Możliwe, że w przyszłości może być on kluczem do eliminacji ostatniej rywalki.

Ciekawostki

Przypisy

  1. https://www.reddit.com/r/yandere_simulator/comments/6i8fow/questions/

Więcej z Fandomu

Losowa wiki