FANDOM

Położenie karnistra Cze15.16
Kanister z benzyną (ang. Jerrycan) – obiekt możliwy do znalezienia na terenie Akademi High School.

Wygląd

Wiadro z benzyną Cze15.16

Wiadro z benzyną

Kanister z benzyną jest czerwonym pojemnikiem na benzynę z szarożółtą zatyczką. Po obydwu stronach zbiornika znajduje się napis „DANGER”, co oznacza „NIEBEZPIECZEŃSTWO”.

Benzyna w wiadrze przybiera barwę ciemnożółtą.

Lokalizacja

Kanister z benzyną znajduje się obok rębaka, w północno-zachodniej części wschodniego ogrodu.

Zastosowanie

Kanister może być opróżniony do wiadra. Zawartość wiadra może być wylana albo wychlapana na ucznia poprzez wciśnięcie klawisza CTRL podczas poruszania się w stronę danego ucznia. Aktualnie możemy oblać benzyną tylko Kokonę Harukę.

Osoba oblana benzyną wypowie kwestię „It smells like gasoline.” (pl. „Pachnie jak benzyna.”) i będzie stać w miejscu przez 10 sekund zanim pobiegnie do szatni.

Jeśli rzuci się zapałkę w ucznia oblanego benzyną, zacznie się on palić, co skutkuje jego prawie natychmiastową śmiercią.

Ciekawostki

  • Kanister został dodany 15 czerwca 2016 roku.
  • W przyszłości będzie można podpalić ucznia, jednak kiedy nauczyciel, bądź któryś z uczniów zauważy palącego się innego ucznia, ten natychmiast pobiegnie po gaśnicę i będzie próbował go ugasić.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki