FANDOM

Karin Hana
Karin Hana
8pKaHa
Informacje Biologiczne
Płeć Kobieta
Pozycja Nauczycielka
Klasa 3-1
Klub Wydział szkolny
Wiek Dorosła
Osobowość Rygorystyczna
Miłość Brak
Siła Zdolna do samoobrony (Intensywne szkolenia samoobrony)
Wygląd Zewnętrzny
Kolor włosów Ciemnobrązowy
Kolor oczu Ciemnobrązowy

Karin Hana (jap. 花梨 華) – wychowawczyni klasy 3-1 oraz jedna z postaci, która może wyrzucić Yandere-chan ze szkoły.

Wygląd

Karin ma krótkie, proste włosy w kolorze ciemnobrązowym oraz oczy w tym samym kolorze. Nosi białą koszulkę oraz ciemnoszarą marynarkę, spodnie, szpilki i okulary.

Osobowość

Tak jak wszystkie nauczycielki, posiada osobowość rygorystyczną. Jeśli przyłapie protagonistkę robiącą coś podejrzanego, oznacza to natychmiastowe wydalenie ze szkoły. Jeśli zobaczy bohaterkę mordującą ucznia, zaatakuje ją, chcąc ją zatrzymać. Będzie patrzeć się podejrzliwie, po najechaniu na nią aparatem telefonu.

Rutyna

Gdy Ayano przychodzi do szkoły, to Karin jest już w środku. Przebywa w pokoju nauczycielskim i sprawdza testy. O 8:15 idzie do swojej klasy. Wraca do pokoju nauczycielskiego o 13:00, by ponownie sprawdzać testy, a o 13:23 z powrotem kieruje się do swojej sali. O 15:30 udaje się do pokoju nauczycielskiego, by dalej sprawdzać testy. Pod koniec dnia zaczyna przeszukiwać szkołę, by powiedzieć uczniom, aby poszli już do domu.

Klasa

Osobny artykuł: Sale Lekcyjne

Ciekawostki

  • Jej imię to złożenie 42 i 43 najpopularniejszego japońskiego imienia żeńskiego w 2012 roku.