FANDOM

Katana
KatanaObrazek
Katana – jedna z broni dostępnych w Yandere Simulator.

Rozgrywka

Katana znajduje się w gablocie w gabinecie dyrektora. Gablota jest zamknięta, przez co trzeba użyć klucza, znajdującego się na biurku dyrektora, aby otworzyć gablotę i posługiwać się kataną.

W kasetach zostanie wyjaśnione dlaczego w szkole znajduje się katana[1]. YandereDev stwierdził, że katana może być rzeczą, którą dyrektor niegdyś skonfiskował, ale nigdy się jej nie pozbył[2], co może wyjaśniać dlaczego katana się znajduje się w jego gabinecie.

Katana nie może zostać schowana do ekwipunku z powodu swoich rozmiarów, ale za to można ją włożyć do futerału na wiolonczelę lub kosza na śmieci. Chodzenie z nią w ręku będzie dla uczniów podejrzane i zostaną odjęte punkty reputacji Ayano.

Nie można używać katany podczas walki z heroicznym uczniem oraz rygorystycznym, wtedy mini gra zakończy się automatycznie przegraną.

Animacje

Animacje katany różnią się w zależności od stanu poczytalności Yandere-chan.

  • Wysoki stan poczytalności - cięcie przez brzuch ofiary.
  • Średni stan poczytalności - dwa cięcia przez brzuch ofiary.
  • Niski stan poczytalności - przewrócenie ofiary na ziemię, zasłonięcie jej twarzy nogą i kilkukrotne dźganie jej w brzuch, z góry.
  • Zabójstwo z ukrycia - zasłonięcie ust ofierze i dźgnięcie ją od tyłu.
WysokaPsychikaKatana

Wysoki stan psychiki

ŚredniaPsychikaKatana

Średni stan psychiki

NiskaPsychikaKatana

Niski stan psychiki

UkryteZabójstwoKatana

Zabójstwo z ukrycia

Cytaty

Czy to... katana? Lepiej, żeby był to rekwizyt czy coś...

— Uczeń widzący Yandere-chan z kataną w ręku.

Ciekawostki

  • Katana została dodana w aktualizacji z 3 marca 2015 roku.
  • Przed aktualizacją z 5 marca 2016 roku, gdy przyprowadziliśmy do szkoły torturowaną osobę i daliśmy jej katanę, to po zabójstwie Kokony, gdy uśmiercała siebie, ostrze katany przechodziło przez jej głowę zanim wbiła ją w siebie. Aktualnie nie można dać niewolnikowi katany ani żadnej większej broni.
  • Przed aktualizacją z 15 marca 2016 roku, animacją zabójstwa kataną było jedynie dźgnięcie ucznia w szyję.
  • Przed aktualizacją z 15 listopada 2016 roku, katana znajdowała się przed budynkiem szkoły.
  • Przed aktualizacją z 1 grudnia 2016 roku, katana znajdowała się na biurku dyrektora.

Przypisy

  1. https://twitter.com/YandereDev/status/699323542773456896
  2. http://techraptor.net/content/interview-man-behind-yandere-sim

Więcej z Fandomu

Losowa wiki