FANDOM

StudentUnknown Na tej stronie znajdują się informacje które nie zostały dodane do gry. Oznacza to, że w każdej chwili artykuł może zostać zmieniony lub usunięty. Miej to na uwadze gdy będziesz czytał.
Kizana Sunobu
Kizana Sunobu
Portret Kizany
Informacje Biologiczne
Płeć Kobieta
Pozycja Uczennica oraz przewodnicząca kółka teatralnego
Klasa Nieznana
Klub Kółko teatralne
Wiek 17 lat
Osobowość Arogancka i egoistyczna (aktualnie w grze Motyl Społeczny)
Miłość Senpai
Siła Nieznana
Wygląd Zewnętrzny
Kolor włosów Fioletowy
Biały (po wpisaniu kodu)
Kolor oczu Fioletowy
Różowy (po wpisaniu kodu)

Kizana Sunobu – trzecia oficjalna rywalka, przyszła postać w Yandere Simulator oraz przewodnicząca klubu teatralnego.

Wygląd

I1qtvDW

Oryginalny wygląd Kizany

Oryginalny model

Oryginalny model Kizany został zaprojektowany przez Druelbozo. Posiada fryzurę spiętą dwiema gumkami z dużymi, czerwonymi różami. Ma również makijaż i pomalowane paznokcie, a w plikach gry jej biust to 1,0. Nosi czarny dusik z małą, czerwoną różą pośrodku i fioletowe zakolanówki z pędami róż po bokach. Ubiera się w domyślny, żeński mundurek, a na lewym ramieniu ma czerwoną przepaskę z wizerunkiem masek, symbolizującą to, że jest przewodniczącą klubu teatralnego

Oryginalny wygląd

Oryginalny wygląd Kizany, różnił się od obecnego. Z pod jej gumek z różami, wyłaniały się brązowe kokardki, a na szyi miała biały żabot, taki sam jaki dostaje gracz po dołączeniu do klubu. Jej podkolanówki zaś, były całkowicie białe.

Męski odpowiednik

W filmiku „Yandere Simulator: Male Rival Introduction Video” został pokazany męski odpowiednik Kizany - Kizano Sunobu. Posiadał on krótkie kręcone fioletowe włosy spięte w kucyk i fioletowe oczy. Jego kucyk był spięty gumką z czerwoną różą. W przeciwieństwie do Kizany nosił czerwoną pelerynę z białym futerkiem zapiętą złotym łańcuszkiem. Ubierał się w domyślny męski mundurek, a na lewym ramieniu. miał czerwoną przepaskę z wizerunkiem masek, symbolizującą to, że jest przewodniczącym klubu teatralnego.

Zmiana fryzury

Ponieważ Kizana jest bardzo podobna do testowej rywalki YandereDeva - Kokony Haruki, jedną z opcji YandereDeva jest zmienienie fryzury Kizany. Może ona mieć jakąś zupełnie inną, bądź będzie nosić codziennie inną - mieć więcej loków, bądź mieć po prostu inny kolor włosów. W przyszłości, być może gracz dostanie możliwość zmienienia koloru włosów Kizany, na pierwotny, czyli biały, mniej więcej taki, jaki ma obecnie Megami Saikou.

Opis

Kizana jest przewodniczącą kółka teatralnego. Jej krótkoterminowym marzeniem jest bycie najpopularniejszą dziewczyną w szkole, zaś jej długoterminowym marzeniem jest zostanie najbardziej znaną aktorką, jaka kiedykolwiek istniała.

Kizana będzie nieobecna przez pierwsze dwa tygodnie rozgrywki, ale zapała uczuciem do Senpai'a na krótko po jej powrocie do szkoły. Jest przekonana, że Senpai byłby doskonałym dodatkiem do jej klubu, co może oznaczać, że chce odwrócić jego uwagę od wydarzeń, które przeżywał przez pierwsze dwa tygodnie rozgrywki...

Jej osobowość jest bardzo niesmaczna, jednak jej piękno i talent do urzekania innych na przesłuchaniach, mogą wystarczyć, aby skraść serce Senpai'a. Chce tylko być „Julią” dla swojego „Romeo”...

Osobowość

Pozująca Kizana 20-5-17
Na oficjalnej stronie gry Kizana ma osobowość „Arogancka i egoistyczna”. Ma być przedstawiona jako wzniosła, zadufana i zarozumiała dziewczyna. YandereDev napisał, że będzie Himedere, ale ostatecznie z tego zrezygnował (więcej w Himedere-chan). Prawdopodobnie zamiast tego będzie Kamidere. Słowo Kamidere powstało z połączenia słów Kami, co oznacza boga i Dere, co oznacza okazywanie pozytywnych uczuć, takich jak miłość. Osoby "Kamidere" zachowują się jak bogowie i chcą być tak traktowane przez obiekt swoich westchnień. Co ciekawe, mimo że "Kami" oznacza boga, a "Megami" boginię, to termin ten jest częściej przypisywany do dziewczyn. Osobowość ta jest bardzo podobna do "Himedere", z tą różnicą, że "Himedere" pochodzi z bogatej rodziny i może się zakochać tylko w kimś, kto jest tak bogaty, jak ona (dla wybranków "Himedere", została stworzona również specjalna osobowość - Oujidere). Z kolei "Kamidere", nie jest bogata, a po prostu ma przerośnięte ego, więc może się zakochać się w kimś kto nie jest bogaty, tak jak Senpai.

Z osobowości obecnych w grze jest motylem społecznym. Oznacza to, że jeśli sama będzie świadkiem morderstwa, ucieknie do innych uczniów i zadzwoni po policje. Jeśli przyjdziemy w to miejsce Kizana głośno krzyknie przez co wszyscy obecni uczniowie zwrócą na nas uwagę. Gdy znowu kogoś zabijemy przy niej, Kizana się skuli ze strachu. Jak uda nam się schować ciała przed przyjazdem policji, następnego dnia podobnie jak samotnik i pupilek nauczyciela, nie będzie chciała z nami rozmawiać, bo będzie zła na Yandere-chan i przysięgnie jej, że powie wszystkim o jej prawdziwej naturze. Tak samo się zachowa, jeśli zobaczy samo ciało z tą różnicą, że jak przyjdziemy w miejsce w które uciekła już nie będzie krzyczała i następnego będzie można z nią porozmawiać. Z kolei jeśli będzie świadkiem morderstwa, razem z kilkoma innymi uczniami, może być jedną z czterech osób, która nas zatrzyma. Jeśli będziemy chcieli zrobić jej zdjęcie, ucieszy się i zapozuje nam.

Relacje

Senpai

Ze względu na to, że jest jedną z rywalek, dziewczyna żywi do niego uczucia i będzie chciała mu je wyznać pod koniec swojego tygodnia, czyli w piątek.

Jeśli Kizana zostanie "Kamidere", prawdopodobnie, będzie oczekiwała od Senpai'a, by ten traktował ją jak "boga".

Wielbiciel

Protagonistka będzie mieć możliwość zeswatania jej z nieznanym uczniem. Możliwe, że jej wielbiciel będzie podobny do Riku Somy. Lecz wielbiciel może wyglądać zupełnie inaczej i posiadać taką samą osobowość.

Megami Saikou

Kizana chciałaby być najpopularniejszą osobą w szkole, a najpopularniejszą osobą w szkole jest Megami. Przez to Kizana uważa Megami za rywalkę i chciałaby objąć jej pozycje.[1]

Musume Ronshaku

Będą siebie nawzajem nienawidzić.[2]

Zadanie

Zadanie Kizany
Kizana będzie prosiła Yandere-chan, o porozmawianie z Kokoną, na temat jej fryzury. Celem Ayano będzie doprowadzenie do zmienienia fryzury Kokony z podwójnych kręconych kucyków na jakąś inną.[3]

Ciekawostki

  • Jej imię w języku japońskim oznacza „pretensjonalny” (jap. きざな wym. kizana), natomiast nazwisko „snob” (jap. スノッブ wym. sunobbu).
  • Jej aktualną dawczynią głosu jest Katelyn Barr.
  • W finalnej grze jej tydzień będzie się rozgrywał dokładnie od 17 do 21 kwietnia.
  • Według YandereDeva nie było jej przez pierwsze dwa tygodnie, ponieważ złamała nogę. Prawdopodobnie jest to odniesienie do tego, że aktorom, którzy są bardzo przesądni, zamiast powodzenia życzy się „połamania nóg”.[4]
  • Prawdopodobnie będzie mieć urodziny 3 marca.
  • W przyszłości, jej fryzura może zostać zmieniona.[5]
  • W filmiku „Yandere Simulator: Male Introduction Video” został pokazany jej męski odpowiednik. Miał on na imię Kizano Sunobu, a głos mu podkładał Ryan Hoyle. W prawdzie był to tylko żart ze strony YandereDeva, jednak nie wykluczone, że taki model będzie miała Kizana jeśli będziemy grać Yandere-kunem.
  • W przyszłości, jeśli graczowi nie będzie się podobać kolorystyka włosów i oczu Kizany, to za kombinacji klawiszy: BA (kod konami), będzie mógł zmienić jej kolor włosów na jasnoniebieskie, a oczu na różowe.[3]
  • Jej animacją bezczynności będzie 2. animacja z lustra.[3]
  • Jeżeli zmienimy w plikach gry nazwę ucznia 34 z „Unknown” na „Kizana Sunobu” to Kizana pojawi się w grze.
  • Jest trzecią oficjalną rywalką, której zdjęcie profilowe zostało ujawnione.

Przypisy

  1. https://redd.it/752eyj
  2. https://redd.it/79cl6d
  3. 3,0 3,1 3,2 https://www.youtube.com/watch?v=Bh6Fc5YucIw
  4. https://www.reddit.com/r/yandere_simulator/comments/5k6q7l/absences/
  5. https://www.youtube.com/watch?v=yAC_xjrY6aI