FANDOM

Nasza najnowsza członkini klubu zdaje się nie rozumieć jak pewne rzeczy tu działają. Myśli sobie, że może ukraść MOJĄ fryzurę! To nie ma znaczenia, że miała ją wcześniej ode mnie! Teraz, gdy ja ją mam, jest oficjalnie MOJA! W TEJ szkole jest tylko JEDNO miejsce dla pary fioletowych, kręconych kucyków! Nie mam zamiaru rozmawiać z nią bezpośrednio; pewne sprawy spoczywają na moich barkach. Zrób z siebie pożytek i zamień z nią słowo. Powiedz jej, że potrzebuje zrobić coś ORYGINALNEGO ze swoimi włosami...czy coś.

— Kizana w filmiku "The Curious Case of Kokona Haruka".

Kogo to obchodzi, że maski zostały zakazane? Prawdziwy artysta potrafi powstrzymać niedowierzanie widowni bez pomocy rekwizytów czy kostiumów! Zresztą - maska mogłaby tylko skraść szkole przywilej do zobaczenia mojego oszałamiająco, dobrego wyglądu. Krzyżyk na drogę dla tych upierdliwych rzeczy! I tak ich nie potrzebowaliśmy!

— Hipotetyczny dialog Kizany po zakazaniu masek w Akademi High School.

To naturalne, że to ja otrzymałam główną rolę w przedstawieniu! Zasługuję na to bardziej niż ktokolwiek inny!
Senpai! Zostanę Julią... będziesz moim Romeo?

— Kizana w „Yandere Simulator Rival Introduction Video”

Bądźmy szczerzy! Nikt nie zagrałby tej roli lepiej niż ja.

Dzielę scenę tylko z najlepszymi! Będziesz musiała starać się trochę bardziej, kochana.

— Kizano w "Yandere Simulator Male Rival Introduction Video"

Więcej z Fandomu

Losowa wiki