FANDOM

Klub Artystyczny
Klub Artystyczny
Plakat z Klubu Artystycznego.png
Informacje
Przewodniczący Geiju Tsuka (aktualnie nie występuje w grze)
Położenie Pierwsze piętro

Klub Artystyczny (ang. Art Club) – klub w Yandere Simulator.

Wygląd

Sala klubu znajduje się na pierwszym piętrze, tuż obok klubu muzycznego. Pomieszczenie jest prawie puste, nie licząc przebieralni, która jest identyczna, jak ta w klubie sztuk walki. Na przeciwko przebieralni znajduje się pięć pudełek, a na jednym z nich leży nożyk do papieru. Na środku sali znajduje się fałszywa uczennica.
Klub Artystyczny Wygląd.png

O klubie

Beret z klubu Arstystycznego.png

Yandere-chan w berecie.

Przewodniczący klubu nie został jeszcze dodany do gry, dlatego aby do niego dołączyć, trzeba porozmawiać z fałszywą uczennicą. Nieznane jest póki co przyszłe zachowania uczniów należących do tego klubu lub ich dokładniejsze cele. Jednak prawdopodobnie członkowie będą malować obrazy, a protagonistka będzie mogła malować razem z nimi.

Członkowie

Zastosowanie

Yandere-chan dołączając do tego klubu, otrzyma czarny beret na głowę oraz możliwość przebierania się w strój klubowy. Strój składa się z długiego kremowego swetra, niebieskiego fartuszka oraz niebieskich kapci. Ponadto po zabójstwie kogoś, uczniowie i nauczyciele nie będą zwracać uwagi na krew znajdującą się na ubraniu Ayano, gdyż pomyślą, że jest to po prostu czerwona farba.

Ciekawostki

  • Nożyk do papieru znajduje się w klubie od aktualizacji z 15 listopada 2016 roku.
  • Na pudełka w klubie można wbiegać.
  • Przed aktualizacją z 16 grudnia 2016 roku, Ryusei Koki należał do tego klubu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki