FANDOM

Klub Fotograficzny
Klub Fotograficzny
Plakat z Klubu Fotograficznego
Informacje
Przewodniczący Fureddo Jonzu
Członkowie Rojasu Norubiru
Sukubi Dubidu
Beruma Dinkuri
Dafuni Bureiku
Położenie Drugie piętro

Klub Fotograficzny (ang. Photography Club) – jeden z klubów w Yandere Simulator.

Wygląd

Sala klubu jest cała biała. Znajdują się w niej magnetyczne tablice, z czarno-białymi zdjęciami w czarnych, kwadratowych ramkach. Po prawej stronie sali stoi białe tło, a na nim wysoki, drewniany taboret. Naprzeciwko niego znajduje się również aparat do robienia zdjęć. Obok widoczne są dwa reflektory i czarny parasol fotograficzny. Drzwi do klubu mają szary kolor.

W klubie jest również odgrodzona za pomocą tablic część, będąca miejscem spotkań członków. Przed obydwoma wejściami do mniejszego pomieszczenia, znajdują się białe zasłonki. W środku stoją dwa stoły a na nich leżą wszystkie tomy mangi „Notes Życia” oraz chipsy. Do nich dostawione są cztery krzesła. Po obydwu stronach pomieszczenia znajdują się gabloty z modelami anime. Wszystko to stoi na wyłożonym w klubie dywaniku. Z tej strony tablic magnetycznych przyklejone są plakaty anime. Na wprost wejścia do pomieszczenia znajduje się okno, zasłonięte granatową zasłonką.

Klub fotograficzny 1 lipiec

Zastosowanie

Aparat z klubu fotograficznego

Yandere-chan z aparatem na szyi

Yandere-chan dołączając do tego klubu, otrzyma lustrzankę na szyi, dzięki której może robić lepszej jakości zdjęcia oraz je przybliżać. Również uczniowie, jak i nauczyciele nie pozują, kiedy zrobi im się zdjęcie lustrzanką. Dodatkowo, gdy atmosfera będzie niska, nie będą podejrzewali, że Ayano jest mordercą, więc nie będą do niej podchodzić w trakcie swojego patrolu.

Stopnie zagrożenia

Jak sam YandereDev powiedział na jednym ze swoich filmików, ten klub będzie najbardziej niebezpieczny dla Yandere-chan, gdyż będzie posiadać tak zwany „stopień zagrożenia”, który będzie zależeć od atmosfery panującej w szkole.

Stopień pierwszy

Członkowie Klubu Fotograficznego w Stopniu Pierwszym
Członkowie będą spędzać czas na wygłupianiu się i nie będą interesować się sprawami szkolnymi. W tym stopniu, nie będą stanowić żadnego zagrożenia dla Yandere-chan.

Stopień drugi

Członkowie Klubu Fotograficznego w Stopniu Drugim
Uczniowie należący do klubu zaczną dostrzegać zagrożenie i postanowią schwytać sprawcę dzięki aparatom. Będą robić zdjęcia zwłok i plam krwi, a następnie omawiać je w klubie.

Stopień trzeci

Członkowie Klubu Fotograficznego w Stopniu Trzecim
Najgroźniejszy stopień – członkowie znają powagę sytuacji i będą ciężko pracować, aby schwytać mordercę. Koncentrują się najbardziej na swoim zadaniu, będą spędzać większość czasu na podchodzeniu do każdego ucznia, sprawdzając, czy wszystko jest w porządku. Yandere-chan od tego momentu będzie musiała bardzo uważać, iż w każdym momencie będzie mogła zostać przez nich zauważona, a co za tym idzie wzrasta ryzyko na aresztowanie, gdyż członkowie będą wysyłać zdjęcia policji.

Członkowie

Ciekawostki

  • Zastosowanie klubu zostało dodane w aktualizacji z 1 lutego 2016 roku.
  • W starszych wersjach gry, Koharu Hinata i Hayato Haruki należeli do tego klubu.
  • Przed aktualizacją z 16 grudnia 2016 roku, Sota Yuki należał do tego klubu.
  • Członkowie tego klubu są wzorowani na postaciach z popularnej kreskówki „Scooby-Doo”.
  • Studio znajdujące się w klubie zostało dodane w aktualizacji z 8 lipca 2016 roku, a jego wykonawcą jest Jinger Pink.[1]
    • Kolor i umiejscowienie studia zostało zmienione w aktualizacji z 14 maja 2018 roku.
  • Kiedyś YandereDev zastanawiał się nad zastąpieniem klubu fotograficznego przez klub anime i gier.[2]
  • Możliwe, że jednym z ich celów jest poznanie kim tak naprawdę jest Info-chan.[3]
  • Znakiem rozpoznawczym dla członków klubu fotograficznego jest jedynie aparat na ich szyi.[4]

Przypisy

  1. http://yandere-simulator.wikia.com/wiki/Volunteers#comm-105759
  2. https://redd.it/7c4wzt
  3. https://redd.it/7n90bd
  4. https://redd.it/8htil2