FANDOM

Klub Gier
Klub Gier
Plakat z Klubu Gier
Informacje
Przewodniczący Gema Taku (aktualnie nie jest wdrożony)
Członkowie Pippi Osu, Ryuto Ippongo, Midori Gurin (nie uczestniczy w zajęciach klubowych), Mai Waifu (nie uczestniczy w zajęciach klubowych)
Położenie Drugie Piętro (Pracownia Komputerowa)

Klub Gier (ang. Gaming Club) – nieuznawany przez wydział szkolny[1] klub w Yandere Simulator.

Wygląd

Osobny artykuł: Pracownia komputerowa.

Sala klubu znajduje się na drugim piętrze, w pracowni komputerowej. Na podłodze znajdują się panele, a ściany są biało-żółte. W sali znajdują się cztery rzędy biurek z komputerami, dwa przy ścianach i dwa na środku sali, ustawione naprzeciw sobie. Przy ścianie prawej od wejścia do klubu znajduje się stoliczek z odtwarzaczem kaset. Między środkowym rzędem, a rzędem przy drzwiach znajduje się fałszywa uczennica.
Pracownia Komputerowa

O klubie

Przewodniczący klubu nie został jeszcze dodany do gry dlatego, aby do niego dołączyć, trzeba porozmawiać z fałszywą uczennicą. Członkowie tego klubu uwielbiają grać w gry wideo. Większość z nich posiadają osobowość samotników, gdyż preferują granie w samotności, niż towarzystwo innych uczniów (wyjątkiem jest Midori Gurin).

Yandere-Chan z spinką w kształcie D-Pada na głowie

Yandere-chan nosząca spinkę w kształcie D-pada.

Zastosowanie

Yandere-chan dołączając do tego klubu, otrzyma spinkę w kształcie D-Pada oraz możliwość grania w gry, które będą podwyższały jej statystyki. W grę można zagrać tylko raz dziennie. Na chwilę obecną dostępne gry to:

  • Gry edukacyjne - zwiększają poziom biologii, chemii, języka i psychologii.
  • Gra walki - zwiększa poziom siły.
  • Gra randkowa - zwiększa poziom uwodzenia.
  • Gra horror - zwiększa poziom odrętwienia.
  • Gra RPG - bonus podczas interakcji z uczniami.
  • Gra skradankowa - uczniowie mają mniejszy zakres wzroku - to oznacza, że trudniej i wolniej zauważają morderstwa.
  • Gra wyścigowa - zwiększa prędkość biegu.
  • Gra ????? - zwiększa poziom oświecenia.

Dźwięki

Muzyka pojawiająca się gdy uczniowie grają w Osu!.
Osu

Ciekawostki

  • To pierwszy klub w grze, posiadający salę, która nie znajduje się w północnym skrzydle szkoły.
  • Oficjalnie klub został wdrożony do gry w aktualizacji z 15 kwietnia 2016.
  • Początkowo miał być tylko „dekoracją” w grze, ponieważ YandereDev nie miał pomysłu jaką funkcję mógłby pełnić.
  • Kiedyś, piosenkę, którą włączała Pippi podczas grania, była openingiem anime Puella Magi Madoka Magica, która jest zatytułowana jako Connect wykonana przez japoński duet ClariS.
  • Wszyscy członkowie tego klubu są Easter Egg'ami i są uczniami klasy 3-2. Jedynym wyjątkiem jest przewodniczący klubu, Gema Taku.
  • Plakat klubu gier został dodany w aktualizacji z 15 kwietnia 2016, widoczny jest przy tablicy korkowej, znajdującej się przy wejściu na dziedziniec.
  • W niektórych grach można zauważyć postacie z samej gry Yandere Simulator.
  • Gra ????? jest tak naprawdę grą Lunar, która istnieje naprawdę i została wydana jedynie w wersji demo.

Przypisy

  1. https://yanderesimulator.com/characters/

Więcej z Fandomu

Losowa wiki