FANDOM

Klub Gier
Klub Gier
Plakat z Klubu Gier
Informacje
Przewodniczący Gema Taku
Członkowie Pippi Osu
Ryuto Ippongo
Midori Gurin
Mai Waifu
Położenie Pierwsze piętro (Klasa socjalna)

Klub Gier (ang. Gaming Club) – nieuznawany przez wydział szkolny[1] klub w Yandere Simulator.

Wygląd

Sala klubu mieści się na pierwszym piętrze, w pracowni socjologicznej. Ściany klubu są jasnofioletowe, a okna zasłonięte purpurowymi zasłonkami. Pomiędzy nimi znajduje się automat do tańca, a naprzeciwko niego ustawiony jest półokrągły stół, na którym leżą laptopy. Do niego dostawione są krzesła na kółkach. Po prawej stronie sali stoi przebieralnia i dwa wieszaki z kostiumami, a naprzeciwko niej telewizor i dwie gablotki z modelami anime. Przed telewizorem znajduje się kotatsu.

Klub gier pomieszczenie 18 sierpień 2018

Informacje o klubie

Czy nie możesz poznać o czym jest nasz klub po samej nazwie?! Masz uszkodzenie mózgu czy coś?! A może po prostu przyszłaś tutaj, by spojrzeć na nas z góry, ponieważ mamy inne hobby niż Ty? Chcę abyś wiedziała, że jest wiele korzyści z grania w gry wideo! Gry mogą rozwijać koordynację ręczno-oczną, wprowadzać w inne ramy umysłu, a nawet nauczać nowych rzeczy! Innymi słowy, korzyści z dołączenia do mojego klubu to możliwość zwiększenia jednej ze statystyk przez resztę dnia!... hmm, brzmi zupełnie niezrozumiale... prawdopodobnie zostanie to poprawione w następnej aktualizacji!

— Gema mówiący o swoim klubie.

Wszyscy członkowie klubu noszą czerwony element dekoracyjny, jako znak rozpoznawczy. Większość z nich posiada osobowość fonoholika, a jedyną postacią z odmienną osobowością jest Gema, będący samotnikiem.

Rutyna

Przed lekcjami, w trakcie przerwy obiadowej i po skończonym sprzątaniu, większość klubowiczów chodzi po szkole z telefonami w rękach, grając w grę z rozszerzoną rzeczywistością, polegającą na zabijaniu potworków za pomocą strzelającej do nich magicznej dziewczyny Miyuki. Yandere-chan może włączyć grę na swoim telefonie za pomocą klawisza ⇧ Shift i strzelać za pomocą F, by zabijać potwory i zmieniać trasę klubowiczów. Jedyną osobą pozostającą w klubie jest Gema. W trakcie aktywności klubowej członkowie spotykają się w swojej sali i razem grają na laptopach.

Klub gier przed zajęciami

Zastosowanie

Bandana na ręce

Rozmawiając z przewodniczącym, Gemą Taku, Yandere-chan może dołączyć do klubu. Otrzyma wtedy czerwoną chustę zawiązaną na nadgarstku i będzie mogła grać w gry, które tymczasowo podwyższałyby jej statystyki do końca dnia. Otrzymane w ten sposób bonusy są oznaczone na czerwono, a wydanie punktów nauki na „ograną” dziedzinę nadpisze jej tymczasowy poziom. W grę można zagrać tylko raz dziennie.

Aktualizacje

25 maja 2015 Dodano klub gier, jako informację na profilu Pippi.
12 sierpnia 2015 Dodano Midori.
Zmieniono muzykę słyszalną przy komputerze Pippi.
19 września 2015 Dodano Ryuto.
15 listopada 2015 Dodano Mai.
15 kwietnia 2016 Dodano możliwość dołączenia do klubu gier.
18 sierpnia 2018 Dodano Gemę.
Przeniesiono pomieszczenie klubu do klasy socjalnej.
19 sierpnia 2018 Zmieniono przedmiot noszony przez Yandere-chan po dołączeniu do klubu z D-pada na czerwoną chustkę.

Ciekawostki

  • Początkowo miał być tylko „dekoracją” w grze, ponieważ YandereDev nie miał pomysłu jaką funkcję mógłby pełnić.
  • Funkcja klubu gier została dodana przez prośby fanów, „aby Midori nie była smutna”.[2]
  • Kiedyś, piosenka, którą włączała Pippi podczas grania, była openingiem anime Puella Magi Madoka Magica, która jest zatytułowana jako Connect wykonana przez japoński duet ClariS.
    • Aktualnie odtwarzana jest specjalnie nagrana piosenka dla gry Yandere Simulator.
  • Wszyscy członkowie tego klubu są Easter Egg'ami. Jedynym wyjątkiem jest przewodniczący klubu, Gema Taku. Jedyną postacią będącą Easter Eggiem i nie należącą do klubu jest Kuu Dere.
  • YandereDev planował zmienić nazwę tego klubu na „Klub Anime i Gier”, ale zrezygnował z tego pomysłu.[3]
  • Możliwe, że w przyszłości będzie można zmienić status tego klubu na oficjalny, jednak aktualnie YandereDev nie uważa tego za funkcję ważną do dodania.[4]

Przypisy

  1. https://yanderesimulator.com/characters/
  2. https://youtu.be/54cAKxQ-N4Y
  3. https://redd.it/96gwq3
  4. https://redd.it/9p3kb4