FANDOM

Klub Informacyjny
Klub Informacyjny wewnątrz.png
Klub Informacyjny (ang. Info Club) – klub w Yandere Simulator. Jest to jedyny klub w grze, do którego nie można dołączyć.

Wygląd

Sala klubu znajduje się na drugim piętrze, w północnym skrzydle, pomiędzy klubem naukowym a klubem fotograficznym. Wszystkie okna w pokoju są zasłonięte beżowymi firanami. Pomieszczenie nie jest oświetlone, dlatego też jest ciemno. Przy jednym z okien stoi biurko z komputerem i sześcioma monitorami, przy którym siedzi Info-chan. Do sali nie można wejść, gdyż prawdopodobnie jest zamknięta od środka. Po drugiej stronie korytarza na suficie znajduje kamera, która obserwuje wejście do pokoju. Można zajrzeć przez firankę jednego z okien do środka.

Możliwe, że wnętrze klubu zmieni się w przyszłości, gdyż gra nie jest jeszcze ukończona.

Członkowie

Zastosowanie

Nieznane jest jeszcze pełne zastosowanie tego klubu. Jedyną funkcję jaką pełni na chwilę obecną, jest pomoc w wydaleniu rywalki, poprzez wydrukowaniu kopii arkuszu z odpowiedziami do testu z pokoju nauczycielskiego.

Ciekawostki

  • Klub informacyjny jest „zwolniony” od szkolnego regulaminu. Zostanie to wyjaśnione w przyszłych kasetach.
  • Klub służy prawdopodobnie do monitorowania szkoły.
  • Po wejściu do klubu, np. za pomocą modyfikacji, Info-chan każe się wynosić Ayano i dzień się zresetuje.
    • Dzięki temu można zauważyć, że za drzwiami, gdzie trzeba dać arkusz odpowiedzi, są już od razu przygotowane takie dwa.
  • W filmie „Rival Introduction Video”, klub informacyjny znajdował się tuż obok klubu kulinarnego. Można to zauważyć przy prezentacji Muji Kiny.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki