FANDOM

Klub Kulinarny
Klub Kulinarny
Plakat z Klubu Kulinarnego
Informacje
Przewodniczący Amai Odayaka (aktualnie nie jest wdrożona)
Członkowie Kokona Haruka, Saki Miyu, Yuna Hina, Yui Rio, Koharu Hinata, Mei Mio
Położenie Parter

Klub Kulinarny (ang. Cooking Club) – klub w Yandere Simulator.

Wygląd

Sala klubu znajduje się na parterze, tuż obok kółka teatralnego. Pierwsze pomieszczenie jest kuchnią. Ściany i sufit są różowe, a podłoga ma wzór kremowo-różowej szachownicy. Przy ścianach znajduje się piekarnik, szafki, blaty w kolorze różowym oraz lodówka, przy której również znajduje się talerz oraz noże. Drugie pomieszczenie jest kremowo-brązowo-żółtym pokojem. Na jego środku znajduje się różowo-biały dywan we wzory. Na nim stoi drewniany stół z obrusem tego samego koloru co dywan, z sześcioma ustawionymi przy nim krzesłami. Pokój jest biało-różowy. Przy ścianie, na przeciwko kuchni, znajdują się regały z książkami. W drugim pomieszczeniu, tuż przy wysepce kuchennej stoi fałszywa uczennica.
Kuchnia

O klubie

Przewodnicząca klubu nie została jeszcze dodana do gry, dlatego też aby do niego dołączyć, trzeba porozmawiać z fałszywą uczennicą. Członkowie tego klubu uwielbiają przyrządzać różne posiłki. Sądząc po dużej ilości motyli społecznych w klubie, można stwierdzić, że ten klub jest dosyć lubiany przez innych uczniów.

Zastosowanie

Yandere-chan dołączając do tego klubu, otrzymuje fioletową chustę na głowę oraz dostaje możliwość noszenia noży po szkole bez żadnych podejrzeń. Ponadto, będzie mogła podwyższyć swoją reputację poprzez przygotowanie ośmiorniczek i poczęstowaniu nimi uczniów.

Ciekawostki

  • Został dodany w aktualizacji z 15 listopada 2015 roku, lecz jego wygląd został dodany w aktualizacji z 1 grudnia 2015 roku, a zastosowanie w aktualizacji z 15 marca 2016 roku.
  • Do tego klubu należą wszystkie dziewczyny, które zostały stworzone w pierwszych aktualizacjach, tzw. Tęczowa szóstka.
  • Gdy Kokona robi ośmiorniczki dla członków - nikt nigdy ich nie zjada, a na drugi dzień ośmiorniczki znikają, a talerz wraca na swoje poprzednie miejsce.
  • YandereDev wyjawił, że postacie należące do tego klubu są jedynie „testem” i nie będą do niego należały w przyszłości.
  • Przed aktualizacją z 16 grudnia 2016 roku, Riku Soma należał do tego klubu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki