FANDOM

Klub Muzyczny
Klub Muzyczny
Plakat z Klubu Muzycznego.png
Informacje
Przewodniczący Miyuji Shan (aktualnie nie jest wdrożona)
Członkowie Nieznani
Położenie Pierwsze Piętro

Klub Muzyczny (ang. Light Music Club) – klub w Yandere Simulator.

Wygląd

Sala klubu znajduje się na pierwszym piętrze, pomiędzy klubem sztuki walki, a klubem artystycznym. Wnętrze klubu ma biało-brązowe ściany i jasnobrązową podłogę. Po lewej stronie sali stoi sprzęt muzyczny: mikrofon, żółta perkusja, stojak na nuty, głośniki, keyboard oraz futerał na wiolonczelę. Pomiędzy mikrofonem, a stojakiem znajduje się fałszywa uczennica. Pod ścianą koło wejścia znajdują się 3 gitary elektryczne. Naprzeciwko zachodnich drzwi stoi stół z sześcioma krzesłami oraz maskotka alpaki, a nimi znajduje się kanapa. Za stołem znajduje się akwarium, w którym znajduje się Mr. Jazzy Feet, obok którego stoi fortepian. Na zachodniej ścianie znajdują się dwie ciemno-zielone tablice. W klubie także znajduje się lustro, które umożliwia zmienianie animacji bezczynności Yandere-chan.

Klub muzyczny z aktualizacji 25 marca 2017.png

O klubie

Spinka w kształcie klucza wioliniowego.png

Yandere-chan nosząca na głowie spinkę w kształcie klucza wiolinowego.

Przewodniczący klubu nie został jeszcze dodany do gry, dlatego, aby do niego dołączyć, trzeba porozmawiać z fałszywą uczennicą. Wiadomo jedynie, że będzie tam możliwość grania na instrumentach. Yandere-chan, bądź Yandere-kun dołączając do tego klubu, otrzyma spinkę do włosów w kształcie klucza wiolinowego oraz możliwość noszenia futerału na wiolonczelę ze sobą, co daje jej możliwość schowania w nim poćwiartowanych zwłok i przemytu dużej broni (np. katany lub piły tarczowej).W klubie znajduje się też fortepian, na którym Yandere-chan może zagrać. Fortepian będzie grał muzykę z gry w tle, w wersji fortepianowej.

Ciekawostki

  • Klub został dodany w aktualizacji z 3 marca 2015 roku, a pomieszczenie zaś w aktualizacji z 15 listopada 2015 roku. Zastosowanie zostało dodane w aktualizacji z 15 lutego 2016 roku.
  • Przed aktualizacją z 15 listopada 2015 roku, Sota Yuki i Yuna Hina byli w tym klubie.
  • Przed aktualizacją z 1 grudnia 2015 roku, Mei Mio i Ryusei Koki byli w tym klubie.
  • Przed aktualizacją z 16 grudnia 2016 roku, Hayato Haruki należał do tego klubu.
  • Przed aktualizacją z 6 maja 2016 roku, Mr. Jazzy Feet pływał w powietrzu.
  • Gitary z klubu muzycznego są z anime „K-ON!”[1].
  • Przed aktualizacją z 15 listopada 2015 roku, futerał na gitarę znajdował się na dachu, na przeciwko wiadra, mopa, noża oraz zlewu.
  • Gdy przybliżymy telefon do akwarium możemy zauważyć, że czarna płyta, która jest dekoracją akwarium podpisana jest zespołem, który tworzy ścieżki dźwiękowe do Yandere Simulator.
  • Wciskając przycisk ALT w menu debugowanym teleportujemy się do klubu muzycznego przed akwarium, a obok nas pojawi się zestaw broni.
  • Po przywołaniu ofiary u żółwia, to w klubie muzycznym się ona pojawi.
  • Przed aktualizacją z 15 sierpnia 2016 roku fałszywa uczennica stała pośrodku klubu, a futerał na wiolonczele stał za nią.
    • Przeniesienie było najprawdopodobniej spowodowane możliwością przywołania ofiary od żółwia.
  • Alpaka oraz żółwica zostali dodani w aktualizacji z 15 sierpnia 2016 roku.

Przypisy

  1. https://twitter.com/YandereDev/status/781785648483045377

Więcej z Fandomu

Losowa wiki