FANDOM

Klub Naukowy
Klub Naukowy
Plakat z Klubu Naukowego.png
Informacje
Przewodniczący Kaga Kusha (aktualnie nie występuje w grze)
Członkowie Robot-chan
Nienazwany chłopak z zielonym okularem
Nienazwana dziewczyna z granatowym okularem
Nienazwany chłopak z żółtym okularem
Położenie Drugie piętro

Klub Naukowy (ang. Science Club) – klub w Yandere Simulator.

Wygląd

Sala klubu znajduje się na drugim piętrze, w północnym skrzydle. Aktualnie jest pusta z wyjątkiem stolika w kącie, na którym znajduje się robot do czyszczenia krwi i śrubokręt. Pośrodku sali znajduje się fałszywa uczennica, a za nią znajduje się stolik, na którym są trzy palniki.

O klubie

Członkowie Klubu Naukowego.png
Uniform i Robot w Klubie Naukowym.png

Yandere-chan mająca na sobie okular klubu, trzymająca robota.

Przewodniczący klubu nie został jeszcze dodany do gry, dlatego, aby do niego dołączyć, trzeba porozmawiać z fałszywą uczennicą. Nieznane jest póki co przyszłe zachowania uczniów należących do tego klubu lub ich dokładniejsze cele. Wszyscy członkowie tego klubu prawdopodobnie będą tworzyć różne roboty. Będą także nosić białe kitle i specjalny kolorowy okular na jedno oko.

Yandere-chan dołączając do tego klubu, otrzyma specjalny okular na jedno oko oraz dostęp do robota czyszczącego krew i inne ciecze. W przyszłości będzie więcej robotów, których funkcje będą mogły pomóc w morderstwach.

Ciekawostki

Robot-chan.png

Robot-chan

  • Klub został dodany dokładniej 15 listopada 2015 jednak został później usunięty i zastąpiony klubem artystycznym. Dopiero 15 marca 2016 powrócił on do liceum, wraz z jego zastosowaniem.
  • Wcześniejszymi członkami klubu byli Yuna Hina i Sota Yuki
  • Przed aktualizacją z 16 grudnia 2016 roku, Haruto Yuto należał do tego klubu.
  • Okular, który nosi protagonistka jest wzorowany na Scouterze z serii anime Dragon Ball Z.
  • Śrubokręt został przeniesiony do klubu w aktualizacji z 15 listopada 2016 roku.
  • W filmiku przedstawiającym korzyści różnych klubów, pojawiła się tajemnicza postać. Co ciekawe - nie pojawiła się jeszcze w grze. Możliwe, że jest ona jedynie planowaną postacią a YandereDev chciał nam jedynie pokazać jak członkowie tego klubu będą wyglądać. Angielska społeczność nazwała dziewczynę „Robot-chan”.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki