FANDOM

Klub Naukowy
Klub Naukowy
Plakat z Klubu Naukowego
Informacje
Przewodniczący Kaga Kusha
Członkowie Robot-chan
Yaku Zaishi
Meka Nikaru
Horo Guramu
Homu Kurusu
Położenie Drugie piętro

Klub Naukowy (ang. Science Club) – klub w Yandere Simulator.

Wygląd

Klub naukowy 1 lipiec 1
Drzwi do sali różnią się od innych tym, że jako jedyne są koloru granatowego. W środku klub wygląda futurystycznie. Znajdują się w nim hologramy wyświetlające obraz, nowoczesna tablica i pulpit. Po prawej stronie widać Robot-chan, przymocowaną do aparatury oraz przebieralnię. W jednym z rogów sali znajduje się stół, na którym znajdują się palniki, śrubokręt i robot czyszczący krew. Pomiędzy drzwiami do klubu znajduje się stół z wieloma miksturami. Podłoga i sufit w klubie mają wzór szachownicy a do sufitu przymocowane są rzucające zielone światło lampy.

Rozgrywka

Ayano w stroju klubu naukowego

Yandere-chan w stroju klubu.

Członkowie większość czasu spędzają na eksperymentowaniu w klubie. Co jakiś czas udają się do magazynów po sprzęt, przez co nie można ukryć w nich ciała. Jedyną osobą pozostającą w klubie jest przewodniczący, Kaga Kusha. Yandere-chan rozmawiając z nim może dołączyć do jego klubu. Otrzyma wtedy okular oraz będzie mogła przebrać się w strój klubowy, składający się z filetowego kombinezonu i białego fartucha. Będzie mogła również korzystać z robota czyszczącego krew.

Działalność klubu naukowego

Po lekcjach Ayano będzie miała możliwość brać udział w zajęciach wraz z resztą klubu.

Aktywność klubu naukowego

Ciekawostki

  • Klub został dodany dokładniej 15 listopada 2015 jednak został później usunięty i zastąpiony klubem artystycznym. Dopiero 15 marca 2016 powrócił on do liceum, wraz z jego zastosowaniem.
  • Wcześniejszymi członkami klubu byli Yuna Hina i Sota Yuki
  • Przed aktualizacją z 16 grudnia 2016 roku, Haruto Yuto należał do tego klubu.
  • Okular, który nosi protagonistka jest wzorowany na Scouterze z serii anime Dragon Ball Z.
  • Śrubokręt został przeniesiony do klubu w aktualizacji z 15 listopada 2016 roku
    Science
  • Kod binarny na rysunku zapraszającym do klubu oznacza „If you can read this, join the Science Club.” czyli „Jeżeli potrafisz to odczytać, dołącz do klubu naukowego.”.
  • Członkowie klubu zostali dodani w aktualizacji z 1 lipca 2018.