FANDOM

Klub ogrodniczy
Klub Ogrodniczy
Plakat z Klubu Ogrodniczego
Informacje
Przewodniczący Uekiya Engeika (aktualnie nie jest w pełni wdrożona)
Członkowie Nienazwane członkinie
Położenie Ogród

Klub Ogrodniczy (ang. Gardening Club) – klub w Yandere Simulator. Jest to również jeden z klubów znajdujących się poza budynkiem szkoły.

Wygląd

Klub nie posiada własnego pomieszczenia w szkole, dlatego jego siedziba znajduje się w ogrodzie szkolnym, tuż po lewej stronie szkoły. Cały ogród jest ogrodzony żywopłotem. Na środku ogrodu stoi klomb z kwiatami oraz cztery drewniane ławki. Na przeciwko wejścia znajduje się szopa, a pomiędzy nią znajduje się grządka z dziewięcioma miejscami na pogrzebanie zwłok oraz szklarnia. O szopę są oparte siekiera oraz łopata. W środku szopy znajdują się półki z różnymi narzędziami, w tym z piłą tarczową oraz trutką na szczury. W ogrodzie jest też dużo krzaków oraz małych drzewek. W prawym rogu od wejścia znajduje się rębakkanister z benzyną oraz wiadro. Przy wejściu do ogrodu stoi fałszywa uczennica.

Aktywność klubu ogrodniczego 10-4-17

O klubie

Kwiat z klubu ogrodniczego
Przewodnicząca klubu nie została jeszcze w pełni dodana do gry, dlatego, aby do niego dołączyć, trzeba porozmawiać z fałszywą uczennicą.

Nieznane jest póki co przyszłe zachowania uczniów należących do tego klubu lub ich dokładniejsze cele. Prawdopodobnie jednak będą oni pielęgnować i sadzić rośliny w ogródku, a protagonistka będzie mogła im w tym pomóc.

Zastosowanie

Preview zakopywania

Yandere-chan dołączając do tego klubu, otrzyma białą lilię wpiętą we włosy, możliwość noszenia sprzętu ogrodniczego po szkole bez żadnych podejrzeń oraz wchodzenia do szopy. Pojawia się też możliwość zakopania ciała w ziemi (jednak, aby to zrobić nie trzeba należeć do klubu).

Ciekawostki

  • W starszych wersjach gry, Mei Mio i Ryusei Koki należeli do tego klubu.
  • Przez to, że kiedyś ten klub miał ID 0, to wszyscy uczniowie (oprócz protagonistki) należeli do tego klubu.
  • Fałszywe członkinie klubu zostały wykonane przez użytkownika Qvajangel[1].
  • Szopa przed aktualizacją z 3 stycznia 2017 roku była zawsze otwarta[1].

Przypisy

  1. 1,0 1,1 https://yanderedev.wordpress.com/2017/01/03/january-osana-progress-report-part-2/

Więcej z Fandomu

Losowa wiki