FANDOM

Klub Sztuk Walki
Klub Sztuk Walki
Plakat z Klubu Sztuk Walk
Informacje
Przewodniczący Budo Masuta
Członkowie Mina Rai, Sho Kunin (czeladnicy)
Shima Shita, Juku Ren (terminatorzy)
Położenie Pierwsze piętro

Klub Sztuk Walki (ang. Martial Arts Club) – klub w Yandere Simulator.

Wygląd

Sala klubu znajduje się na pierwszym piętrze, tuż obok klubu muzycznego. Sala ma kolor ciemnooliwkowy, a podłogi jasnożółte. Pomieszczenie zostało wyposażone w dużą mate do ćwiczeń, znajdująca się na środku sali. We wszystkich czterech kątach pokoju, poustawiane są kwiaty w wazonach. Ściany ozdobiono dziewięcioma płóciennymi obrazami. Dwie mniejsze maty, służące do siedzenia znajdują się przed oknami, tuż obok przebieralni.
Klub sztuk walk 1-5-17

O klubie

Uczymy się walki wręcz i praktykujemy techniki samoobrony! Jeśli dołączysz do naszego klubu, gwarantuję, że będziesz w stanie obronić się przed każdym, kto może spróbować Cię skrzywdzić! Jeśli uważasz, że masz to czego potrzeba, to serdecznie zapraszamy do sparowania z dowolnym z naszych członków w dowolnym momencie, nawet jeśli nie jesteś w klubie!

— Budo Masuta o swoim klubie

Strój sztuk walk

Yandere-chan w kimono i bandanie.

Założycielem i przewodniczącym jest Budo Masuta. Większość osób należących do tego klubu, ma osobowośćheroiczny” oraz są zdolni do samoobrony, jednak posiadają różne stopnie siły (założyciel jest najsilniejszy). Na głowie mają zawiązane bandany, dzięki którym łatwo się domyślić, kto jest członkiem klubu. Spędzają czas na ćwiczeniach podczas każdej przerwy oraz przed lekcjami i po zajęciach. W momencie zabrzmienia dzwonka na zajęcia, przebierają się i wracają do swoich klas. Po śmierci co najmniej dwóch członków, klub się rozpadnie, a byli członkowie, którzy zostali przy życiu będą spotykać się przed salą klubu i rozmawiać.

Yandere-chan dołączając do tego klubu, dostanie białą bandanę z czarno-czerwonymi znakami na głowę oraz możliwość przebierania się w kimono, w przebieralni. Będzie także wygrywać wszelkie pojedynki z nauczycielami i uczniami, bez potrzeby grania w mini grę.

Ciekawostki

  • Klub został dodany 3 marca 2015 roku, ale dopiero 15 listopada 2015 roku zyskał poprawnych członków oraz własną salę, a zastosowanie zostało dodane w aktualizacji z 1 stycznia 2016 roku.
  • Bandana na głowie Ayano, w zmyśle Yandere ma zieloną obwódkę.
  • Przed aktualizacją z 15 listopada 2015 roku, Yui Rio i Haruto Yuto należeli do klubu sztuki walki.
  • Pomiędzy aktualizacją z 1 grudnia 2015 roku, a 1 stycznia 2016 roku, Hayato Haruki posiadał bandanę klubu sztuki walki, choć do niego nie należał.
  • Przed aktualizacją z 1 lutego 2016 roku, wszyscy członkowie klubu mieli osobowość „heroiczny”.
  • Pierwotnie, w tym klubie miała się znajdować katana, chociaż obecnie znajduje się ona w gabinecie dyrektora.
  • Michaela Laws (aktorka głosowa Ayano) na swoim kanale prowadzi serię pod tytułem "Epickie Rapowe Bitwy Akademii". W drugim odcinku tej serii Budo razem ze członkami swojego klubu, wyzwał Taro na rapowy pojedynek, jednak co najciekawsze członków klubu nie było 4 tak jak w grze, a 5. Była jeszcze jedna dodatkowa dziewczyna, której nie ma w grze i jej imię również jest nieznane. Niektórzy fani spekulują, że jest to była przewodnicząca klubu, w której właśnie Budo jest zakochany.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki