FANDOM

Klub Teatralny
Klub Teatralny
Plakat z Kółka Teatralnego
Informacje
Przewodniczący Kizana Sunobu (aktualnie nie jest wdrożona)
Członkowie Nieznana dziewczyna z czterema kręconymi kucykami
Nieznany chłopak z długimi włosami
Riku Soma (w przyszłości)
Kokona Haruka (w przyszłości)
Położenie Parter

Klub Teatralny (ang. Drama Club) – klub w Yandere Simulator

Wygląd

Klub teatralny znajduje się na parterze szkoły, pomiędzy klubem kulinarnym, a klubem okultystycznym. Ściany klubu są fioletowe, a podłoga bordowa. Okna w pokoju posiadają czerwone zasłony, a na jego środku znajduje się mała scena z czerwonym tarasem, a przed nią pięć czarno-czerwonych krzeseł. Za sceną stoi fałszywa uczennica, a naprzeciwko jej znajdują się maski. W lewym rogu pokoju jest różdżka magicznej dziewczyny, zaś w prawym, stolik na którym są rękawiczki.
Najnowszy klub z innej strony

O klubie

Yandere-chan z rękawiczkami, chustą i maską

Yandere-chan z żabotem, maską i rękawiczkami.

Przewodnicząca klubu nie została jeszcze dodana do gry, dlatego też aby do niego dołączyć, trzeba porozmawiać z fałszywą uczennicą. Nieznane jest póki co przyszłe zachowania uczniów należących do tego klubu lub ich dokładniejsze cele. Opcjonalnie można jedynie się domyślać, że w klubie będzie wiele przedstawień, w których nasza protagonistka będzie mogła wystąpić.

Zastosowanie

Yandere-chan dołączając do tego klubu, otrzymuje biały żabot na szyję i dostaje możliwość zakładania białych rękawiczek, dzięki którym nie zostawia odcisków palców na broniach oraz zakładanie maski na twarz pozwalającej ukryć swoją tożsamość podczas zabijania.

Członkowie

Ciekawostki

  • Przed aktualizacją z 1 grudnia 2015 roku, Saki Miyu należała do tego klubu.
  • Przed aktualizacją z 16 grudnia 2016 roku, Sora Sosuke należał do tego klubu.