FANDOM

Koharu Hinata
Koharu Hinata
Koharu Hinata z nową fryzurą
Informacje Biologiczne
Płeć Kobieta
Pozycja Uczennica
Klasa 2-1
Klub Kulinarny
Wiek Prawdopodobnie 17 lat
Osobowość Motyl społeczny
Miłość Brak
Siła Niezdolna do samoobrony
Wygląd Zewnętrzny
Kolor włosów Zielony
Kolor oczu Zielony

Koharu Hinatauczennica Akademi High School.

Wygląd

Koharu ma zielone włosy i oczy tego samego koloru, ale o jaśniejszym odcieniu. Jej włosy są uczesane w dwa kucyki po obu stronach głowy. W plikach gry biust Koharu to 1,1, według YandereDeva w prawdziwym życiu byłoby to B. Na prawej ręce Koharu ma zieloną bransoletkę przyjaźni. Nosi również zielone majtki i zielone zakolanówki. Ubiera się w domyślny mundurek, chyba, że gracz dostosuje go inaczej.

Osobowość

KoHiPdZ

Koharu pozująca do zdjęcia.

Koharu jest motylem społecznym. Oznacza to, że jeśli sama będzie świadkiem morderstwa, ucieknie do rogu dziedzińca i zadzwoni po policję. Jeśli przyjdziemy w to miejsce Koharu głośno krzyknie przez co wszyscy obecni uczniowie zwrócą na nas uwagę. Gdy znowu kogoś zabijemy przy niej, Koharu skuli się ze strachu. Jak uda nam się schować zwłoki przed przyjazdem policji, następnego dnia, podobnie jak samotnik i pupilek nauczyciela, nie będzie chciała z nami rozmawiać, bo będzie zła na Yandere-chan i przysięgnie jej, że powie wszystkim o jej prawdziwej naturze. Tak samo się zachowa, jeśli zobaczy samo ciało z tą różnicą, że jak przyjdziemy w miejsce, w które uciekła już nie będzie krzyczała i następnego będzie można z nią porozmawiać. Z kolei jeśli będzie świadkiem morderstwa, razem z kilkoma innymi uczniami, może być jedną z czterech osób, która nas zatrzyma.

Jeśli będziemy chcieli zrobić jej zdjęcie, ucieszy się i zapozuje nam.

Z tematów konwersacji nienawidzi samotności i uwielbia plotkowanie

Według Druelbozo jej najlepszą przyjaciółką jest Mei Mio, a gdyby miała się w kimś zakochać prawdopodobnie był by to Hayato Haruki.

Relacje

Mei Mio

Według Druelbozo jej najlepszą przyjaciółką jest Mei Mio. Na jednym z jego artów przedstawiającym „żeńską tęczową szóstkę” widać jak Mei i Koharu obejmują się, ciesząc się przy tym.

Pozostałe dziewczyny

Koharu przyjaźni się również z Kokoną Haruka, Saki Miyu, Yuną Hiną i Yui Rio. Dziewczyna prawie codziennie plotkuje z nimi na dziedzińcu oraz w kafeterii i uczęszcza z nimi do klubu kulinarnego. Również prawdopodobnie utrzymuje dobre kontakty z Musume Ronshaku.

Tematy konwersacji

Osobny artykuł: Tematy konwersacji.

Lubiane

Nielubiane

  • Samotność

Ciekawostki

  • Drugi model fryzury Koharu został dodany w aktualizacji z 8 lutego 2016 roku (Cosmetic Update), a trzeci w aktualizacji z 3 stycznia 2017 roku.
  • Jej „męski odpowiednik” to Hayato Haruki.
  • Przed aktualizacją z 15 listopada 2015 roku była w klubie fotograficznym, a przed aktualizacją z 2 grudnia 2015 roku była w klubie sztuki walki, lecz nie uczęszczała na zajęcia.
  • Podczas gdy Koharu miała osobowość heroiczną, była bardzo słaba.
  • Bransoletka przyjaźni została dodana w aktualizacji z 16 stycznia 2017 roku, a pończochy oraz inny kolor majtek zostały dodane w aktualizacji z 2 lutego 2017 roku.
  • Model obecnej fryzury Koharu został stworzony przez użytkownika Qvajangel[1].

Przypisy

  1. http://qvajangel.deviantart.com/art/Yandere-Simulator-Koharu-Hinata-658939927

Więcej z Fandomu

Losowa wiki