FANDOM

Och, Senpai...kiedy w końcu zauważysz, to co do ciebie czuję? Okej, podjęłam decyzję... Wyznam mu tu co czuję w ten piątek! Mam nadzieję, że zaakceptuje moje uczucia...

— Monolog Kokony w środę, podczas przerwy na lunch.

Och...cóż...to nic...
Odkąd zmarła moja mama, mój tata zaczął dużo pić. Czasami, kiedy jest pijany przychodzi do mojego pokoju i...Ugh! Zapomnij o tym co powiedziałam. Naprawdę, naprawdę nie chcę o tym rozmawiać.
Słuchaj, powiedziałam, że nie chcę o tym rozmawiać. Po prostu zostaw mnie w spokoju, okej?
Nie powiem już nic więcej...proszę, po prostu nie rozmawiajmy już o tym...

— Kokona podczas rozmowy z Saki Miyu na dachu.

Przepraszam, mój telefon dzwoni! Zaraz wrócę.

— Kokona kiedy otrzyma telefon, będąc z grupką przyjaciół w poniedziałek o 7:45 AM.

Halo? Ugh...Mówiłam ci, żebyś do mnie nie dzwonił, gdy jestem w szkole! Tak jak już mówiłam, to była tylko jednorazowa sprawa! Nie chcę robić tego ponownie!...I...Ile powiedziałeś...?...Cóż... Jeśli to tylko będzie...ostatni raz...To myślę, że jest w porządku...Może dzisiejszy wieczór? Tam gdzie ostatnio? W Shisuta Town? No dobrze...Do zobaczenia wieczorem.

—  Kokona rozmawiająca przez telefon.

Nie mogę uwierzyć, że to robię!

— Po rozmowie.

Kyaaaa! Czy ktoś na serio wylał wodę na mnie?! Dlaczego ktoś miałby to zrobić?!/Kyaaaa! Co to jest?! Czy to krew?! Skąd się wzięła ta krew?!/Kyaaaaa! Co to jest?! To pachnie jak...benzyna?

— Gdy gracz wyleje na Kokone wodę/krew/benzynę.

Na ciebie też ktoś wylał krew? Kto to robi?

— Kokona po oblaniu jej krwią i po zobaczeniu Yandere-chan ubrudzonym krwią mundurkiem.

Kyaaaaaa! Ugh, poważnie?! Bądź bardziej ostrożna!

— Gdy gracz wyleje na Kokonę wodę z bliska.

Nie mogę iść tak do klasy! Muszę się przebrać.

— Kokona po wylaniu na nią wody/krwi/benzyny.

Nie mogę iść tak do klasy! Muszę to zmyć!

— Kokona po wylaniu na nią wody/krwi/benzyny z bliska.

Hę? Co to jest?

— Podczas wyjmowania listu z szafki.

Ugh! Muszę włączyć te głupie światła z powrotem... Gdzie to jest...?!

— Kokona próbująca znaleźć włącznik światła, kiedy Yandere-chan zdecyduje się go całkowicie wyłączyć.

Hej! Nie wyłączaj świateł!/Nie! Włącz je z powrotem!/Przestań! Ktoś tu jest!

— Kokona po zgaszeniu jej świateł podczas korzystania z toalety.

Hej! Co ty...

— Kokona podczas topienia się.

To...to nie tak, jak pani myśli...To było...um...

— Kokona próbująca się obronić po byciu skarconym przez doradcę po ujawnieniu jej brudnego sekretu.

Nie! To nie byłam ja! Nie potrafiłabym kogoś okraść!

— Kokona próbująca się obronić po byciu skarconym przez doradcę po wrobieniu ją w kradzież.

Eh? Ale ja nie palę! Nie wiem dlaczego coś takiego było w mojej torebce!

— Kokona próbująca się obronić po byciu skarconym przez doradcę po wrobieniu ją za palenie.

Gdzie jest mój telefon? Upuściłam go gdzieś? Mam nadzieje, że nikt go nie ukradł...

— Kokona gdy zauważy zniknięcie telefonu.

Och, mój telefon! Skąd on się tu wziął...?

— Kokona po odnalezieniu jej telefonu.

Co?! Nigdy nie robiłam takich zdjęć! Skąd to się wzięło na moim telefonie?!

— Kokona próbująca się obronić po byciu skarconym przez doradcę po wrobieniu ją za robienie zdjęć majtek.

Co? Chwila, nie! Nie wiem jak to się tu znalazło!

— Kokona próbująca się obronić po byciu skarconym przez doradcę po wrobieniu ją za ściąganie.

Nie! Błagam! Niech pani tego nie robi!

— Kokona prosi aby doradca nie wyrzucała jej ze szkoły.

Ugh...Mój mundurek na mnie nie pasuje...Jest za ciasny w okolicach klatki piersiowej...Chcę zdobyć nowy mundurek, ale w tej chwili nie mogę sobie na to pozwolić...Oh...! Wydaje mi się, że nie ma sensu, aby narzekać...I tak raczej nie ma tu nic, na co mogłabyś poradzić...

— Kokona, pytając o mundurek.

Zdobędziesz dla mnie nowy mundurek? Naprawdę? Byłabym bardzo wdzięczna!

— Kokona po przyjęciu zadania.

...przepraszam za biadolenie o moich problemach...

— Kokona po odmówieniu zadania.

Niemożliwe! Ten mundurek jest idealnie dopasowany do moich wymiarów! Teraz nareszcie będę czuć się komfortowo! Bardzo ci dziękuję!

— Po wykonaniu zadania.

Och! To ty chciałaś się tu ze mną spotkać? Według Twojego listu chcesz porozmawiać na temat...przemocy domowej?
Och...Źle zrozumiałaś! Mój tata nic mi nie robi!
On...on...On płacze...
On płacze...i mówi o jego problemach z długami...
Kiedy rok temu zmarła moja mama, moja rodzina straciła sporo pieniędzy...mój tata wziął pożyczkę, aby móc opłacić moje czesne...ale...zaczął pożyczać pieniądze od jakichś, naprawdę podejrzanych ludzi...podnieśli oprocentowanie o 10% za każde 10 dni...i wtedy zaczęli mu grozić przemocą, jeśli nie odda pieniędzy...
Próbowałam wyciągnąć tatę z długów...Próbowałam zarabiać pieniądze jak tylko mogę, ale...jedyne sposoby na szybkie zarobienie pieniędzy są...obrzydliwe...
Um...Myślę, że nazywa się...Pożyczki Ronshaku.
Co? Nie! Proszę, nie mieszaj się w to! Wątpię, że możesz coś zrobić w tej sprawie...
Doceniam twoją troskę...ale jak już mówiłam, nie sądzę abyś mogła coś zrobić w tej sprawie...dzięki za pozwolenie na rozmowę o moich problemach.

— Kokona podczas rozmowy z Yandere-chan.

Mój tata przed chwilą otrzymał telefon...powiedział, że jego długi zostały spłacone!
To...ty to zrobiłaś?
Co zrobiłaś?!
To...trochę straszne...ale nie pamiętam, kiedy ostatni raz widziałam mojego tatę tak szczęśliwego!
Nie wiem co zrobiłaś...I...boję się zapytać...ale uratowałaś mojego tatę! Bardzo ci dziękuję!
Słowa nie wyrażą tego, jak bardzo jestem Ci wdzięczna! Jeżeli jest coś, czego ode mnie potrzebujesz, powiedz tylko słowo!
O co chodzi?
Przyjdę! I ostatni raz...dziękuję!

— Kokona w rozmowie sms-sowej z Yandere-chan.

Masz świetny mieszkanie, Yan-chan!
Gdzie są twoi rodzice?
Więc, sama się o siebie troszczysz? To musi być trudne.
Chcę ci jeszcze raz podziękować za to, że pomogłaś mojemu tacie.Nie pytam co zrobiłaś. Jestem pewna, że to coś o czym nie chcesz rozmawiać...Ale mam nadzieje, że dałaś mu to na co zasłużył. Lichwiarze to okropni ludzie...Zrobiłam masę głupich rzeczy, podczas gdy próbowałam zarobić pieniądze, ale moim największym żalem było wciągnięcie w to Saki. Nigdy nie powiedziałam jej o długu mojego taty, ale powiedziałam że potrzebuję szybkiej gotówki. Starała się mi pomóc, sprzedając bieliznę kilku chłopakom poza szkołą. Skończyło się na tym, że nie mogła wytrwać do końca, więc zamiast sprzedać swój stanik, wyrzuciła go za mur szkoły! Ciekawe, czy kiedykolwiek go znajdzie... To musiało być dla niej bardzo żenujące...Źle się z tym czuje, ale teraz to już przeszłość. Uratowałaś mojego tatę i teraz nareszcie mogę przestać spędzać czas na próbach zarabiania pieniędzy w obrzydliwy sposób.Och! Właśnie sobie uświadomiłam, że gadałam przez ten cały czas.Mówiłaś, że chcesz powiedzieć mi coś ważnego, prawda?
...och...wiesz o tym...?...co chcesz o nim powiedzieć...?
...Ja...mam...naprawdę silne uczucia do tego chłopaka...Nie chcę go stracić...ale... nie potrafiłabym ci go odebrać, po tym wszystkim co dla mnie zrobiłaś...okej...będę się trzymać od niego z daleka.
...ale...lepiej dobrze się nim zajmij....okej?

— Kokona w rozmowie z Yandere-chan w jej domu.

Czekaj, co ty robisz?! To nie jest śmieszne! Przestań! Wypuść mnie!...n...NIE!

— Kokona kiedy gracz wybierze eliminację, podczas rozmowy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki