FANDOM

Kuu Dere
Kuu Dere
Student 19.png
Informacje Biologiczne
Płeć Kobieta
Pozycja Uczennica
Protagonistka w Kuudere Simulator i Kuudere Simulator 2
Klasa 3-2
Klub Brak
Wiek Prawdopodobnie 18 lat
Osobowość Samotnik
Miłość Brak
Siła Niezdolna do samoobrony
Wygląd Zewnętrzny
Kolor włosów Błękitny
Kolor oczu Czerwony

Kuu Dereuczennica Akademi High School oraz czwarta postać będącą Easter Eggiem.

Wygląd

Kuu ma stary model włosów Info-chan, jeszcze za czasów starego intra, z tą różnicą, że jej włosy są błękitne. Ma czerwone oczy, a jej biust w plikach gry ma rozmiar 1,0. Nosi białe majtki i białe podkolanówki. Ubiera się w domyślny mundurek, chyba, że gracz dostosuje go inaczej.

Osobowość

Kuudere pozująca do zdjęć.png

Reakcja Kuu na robienie jej zdjęcia.

Kuu Dere, jak sama nazwa wskazuje, jest Kuudere. Słowo Kuudere, powstało z połączenia słów Kuu, co oznacza "cool" (pl. chłodny) i Dere, co oznacza okazywanie pozytywnych uczuć, takich jak miłość. Osoby "Kuudere" (zwykle pod wpływem miłości, ale zdarza się, że są takie od zawsze) stają się obojętne do obiektu swoich westchnień, aby ten nie zauważył co do niego czuje. Według jej opisu, Kuu jest z natury chłodną osobą. Jak na samotnika przystało spędza czas sama na dachu, czytając tą samą książkę co Senpai i Study-kun B.[1]

Wśród osobowości obecnych w grze Kuu ma osobowość samotnik, co oznacza, że jeśli sama będzie świadkiem morderstwa, ucieknie ze szkoły i zadzwoni po policje, zaś następnego dnia podobnie jak motyl społeczny i pupilek nauczyciela, nie będzie chciała z nami rozmawiać, bo będzie zła na Yandere-chan i przysięgnie jej, że powie wszystkim o jej prawdziwej naturze. Tak samo się zachowa, jeśli zobaczy tylko ciało z tą różnicą, że następnego dnia, będziemy mogli z nią rozmawiać. Z kolei jeśli będzie świadkiem morderstwa, razem z kilkoma innymi uczniami, może być jedną z czterech osób, która nas zatrzyma. Jeśli będziemy chcieli zrobić jej zdjęcie, podobnie jak tchórz, zawstydzi się i zakryje twarz rękoma.

Rutyna

O 7:05 AM Kuu wchodzi na teren szkoły. Podchodzi do swojej szafki o 7:10 AM i zmienia buty. O 7:15 AM idzie na dach poczytać książkę na ławce.

O 8:00 AM, Kuu udaje się do klasy 3-2. Jej poranne zajęcia, tak jak u innych uczniów, rozpoczynają się o 8:30 AM, a kończą o 1:00 PM, po czym Kuu opuszcza klasę. Na przerwie na lunch Kuu znów idzie czytać ksiązke na dach.

Kuu wraca do klasy o 1:30 PM i kończy swoje popołudniowe zajęcia o 3:30 PM. Następnie idzie do domu.

Ciekawostki

  • Została dodana w aktualizacji z 15 listopada 2015 roku.
  • Została stworzona na podstawie Kuudere-chan z Kuudere Simulator.
  • Jej imię wzięło się od rodzaju osobowości postaci anime Kuudere.
  • Jej wygląd i osobowość są oparte na Rei Ayanami, bohaterki anime „Neon Genesis Evangelion”.
  • W Kuudere Simulator 1 i 2 aktorką, która użyczyła jej głos to Michaela Laws. Ta aktorka również użyczyła głosu Ayano, Ryobie, fałszywym uczennicom oraz Sakyu. Zaś w filmiku „I Want My Senpai Back” jej dawczynią głosu była Kendra Braun.
  • W filmiku „I Want My Senpai Back” oczy Kuu Dere były brązowe.
  • Z powodu błędu w kodzie, w aktualizacji z 15 stycznia 2016 roku, Kuu wyglądała tak samo jak Mai Waifu, lecz miała inny rozmiar biustu.
  • Kuu jest jedyną postacią-Easter Eggiem, która nie uczęszcza do klubu gier.

Przypisy

  1. https://www.youtube.com/watch?v=kum9-Xjl8kA

Więcej z Fandomu

Losowa wiki