FANDOM

Magazyn
Magazyny
Magazyny (ang. Storage Rooms) – małe pomieszczenia, znajdujące się w północnej części szkoły.

Rozgrywka

Magazynki

Zostały wypełnione w aktualizacji z 1 lipca 2018 roku. W każdym z nich znajduje się sprzęt z klubu naukowego, a jego członkowie co jakiś czas przychodzą do niego po potrzebne rzeczy.
Działalność klubu naukowego

Magazyn do porywania uczniów

Na parterze, w zachodnio-północnym magazynie, jest skrzynka na instrumenty. W tym właśnie magazynie pojawia się „Lista Porwania”, czyli można w nim porywać uczennice.
Magazyn do porwania 1 lipiec

Magazyn z Easter Eggami

Magazyn ten znajduje się na parterze, we wschodnio-północnej części szkoły. Gromadzone są tu liczne Easter Eggi.

Magazyn z ester eggami

Ser i dziura (nawiązanie do serii Undertale)

Ser i dziura
Nad serem jest opcja „Examine” (pl. Analizowanie), a po wykonaniu tej interakcji pojawi się niebieskie oko w czaszce, która jest w klubie okultystycznym. Jest to nawiązanie do gry Undertale, gdzie występował taki opis.
Wiedza, że mysz może pewnego dnia wyjść z dziury i zjeść ser... Wypełnia cię determinacją.

Karton (nawiązanie do serii Metal Gear Solid)

Yandere-chan w kartonie
Karton został wyprodukowany w firmie Saikou. Yandere-chan może założyć go na siebie jednak dalej będzie widoczna dla reszty postaci. Aby go zdjąć trzeba przycisnąć Lewy Alt.

Wiersz (nawiązanie do serii Doki Doki Literature Club!)

Wiersz

Na jednej z półek, z lewej strony od wejścia, znajduje się kartka z wierszem. Po polsku brzmi on następująco:

Róże są czerwone.

Fiołki są niebieskie.

Zostań moją walentynką.

Będę na ciebie czekać.

Krew jest czerwona.

Siniaki są niebieskie.

Nie mów "nie".

Tekst nawiązuje do popularnej w internecie, Yandere parodii wiersza „Róże są czerwone”. Sam Easter Egg jest również przepustką do zmiany wyglądu na jedną z postaci z popularnej gry „Doki Doki Literature Club!”. Po podejściu bliżej, pojawi się opcja „Read Poem” (pl. Przeczytaj Wiersz), po której aktywacji, można się zmieniać do wyboru w Monikę, Sayori, Natsuki lub Yuri.

Litera C (nawiązanie do serii Crush Crush)

Litera c

Na jednej z półek, z lewej strony od wejścia, znajduje się złota litera C. Po aktywowaniu, Yandere-chan zmienia się w jedną z kilku postaci z serii „Crush Crush”.

Akcesoria YouTube'rów

Są to dodatki dla Yandere-chan, które może założyć jak i również pupile, które będą jej towarzyszyć, nawiązujące do popularnych YouTube'rów.

  • Zielona maskotka (nawiązanie do Bijuu Mike) – Maskotka nazywa się Scrub-chan i jest dodatkiem dla Yandere-chan, który może założyć na ramię. Została dodana 1 maja 2017 roku.
  • Uszy królika (nawiązanie do Simplyapril)
  • Różowe wąsy (nawiązanie do Markiplier)
  • Marchewka (nawiązanie do Veggie Gamer) – Po ubraniu pojawia się w ustach Yandere-chan.
  • Okulary (nawiązanie do Kubz Scouts)
  • Róg jednorożca (nawiązanie do iHasCupquake)
  • Kot z kartonem na głowie (nawiązanie do The NyanCave) – Pupil nazywa się NyanDroid. Po aktywowaniu funkcji „Follow” (pl. Podążaj) będzie chodzić za protagonistką.
  • Panda (nawiązanie do Keylina NbG) – Po aktywowaniu funkcji „Follow” będzie chodzić za protagonistką.

Ciekawostki

  • Magazyn do porywania uczniów dodano w aktualizacji z 2 kwietnia 2015 roku.
    • Przed aktualizacją z 15 listopada 2015 roku, magazyn mieścił się w sali gimnastycznej.
  • Przed aktualizacją z 1 lipca 2018 roku magazynki były puste.