FANDOM

Mai Waifu
Mai Waifu
Mai Waifu portret 7
Informacje Biologiczne
Płeć Kobieta
Pozycja Uczennica
Klasa 3-2
Klub Gier
Wiek Prawdopodobnie 18 lat
Osobowość Samotnik
Miłość ????? (niezależny deweloper gier)
Siła Niezdolna do samoobrony
Wygląd Zewnętrzny
Kolor włosów Różowy
Kolor oczu Co chwilę zmieniają kolor (na portrecie mają kolor różowy)

Mai Waifuuczennica Akademi High School oraz piąta postać będąca Easter Egg'iem.

Wygląd

Mai ma bardzo długie, różowe włosy i oczy, ale w trakcie gry zmieniają one kolor. W plikach gry biust Mai to 2,0, i jest to największy możliwy rozmiar biustu w grze. YandereDev mówi, że w prawdziwym życiu Mai miałaby rozmiar DD, czyli także największą (naturalną) miseczkę. Nosi białe majtki i białe podkolanówki. Ubiera się w domyślny mundurek, chyba, że gracz dostosuje go inaczej.

Osobowość

Photo 15

Reakcja Mai na robienie jej zdjęcia.

Mai jest Deredere. Słowo Deredere powstało z podwójnego powtórzenia słowa Dere, które oznacza okazywanie pozytywnych uczuć, takich jak miłość. Co ciekawe osobowość "Deredere" jest pierwszą stworzoną i najbardziej znaną osobowością typu "Dere". Jako jedyna ze wszystkich pozostałych typów osobowości normalnie okazuje uczucia, kiedy się zakocha. Według jej opisu, Mai przez swoich wielbicieli jest opisywana jako "Kawaii" (pl. Urocza) i "Moe" (pl. Atrakcyjna), Jest lubiana przez wiele osób, ale jak na samotnika przystało, woli spędzać czas sama, na dachu, fantazjując o swoim ukochanym. Wpatruje się wtedy w drzewo zakochanych, prawdopodobnie marząc, żeby kiedyś wyznać mu pod nim swoją miłość. Zważywszy na to, że jest w klubie gier i jest nawet zakochana w swoim ulubionym deweloperze, można podejrzewać, że bardzo lubi gry komputerowe. Obecnie nie uczestniczy w zajęciach klubu, ale w przyszłości, będzie to robiła.

Wśród osobowości obecnych w grze Mai ma osobowość samotnik, co oznacza, że jeśli sama będzie świadkiem morderstwa, ucieknie ze szkoły i zadzwoni po policje, zaś następnego dnia podobnie jak motyl społeczny i pupilek nauczyciela, nie będzie chciała z nami rozmawiać, bo będzie zła na Yandere-chan i przysięgnie jej, że powie wszystkim o jej prawdziwej naturze. Tak samo się zachowa, jeśli zobaczy samo ciało z tą różnicą, że następnego dnia, będziemy mogli z nią rozmawiać. Z kolei jeśli będzie świadkiem morderstwa, razem z kilkoma innymi uczniami, może być jedną z czterech osób, która nas zatrzyma. Jeśli będziemy chcieli zrobić jej zdjęcie, podobnie jak tchórz, zawstydzi się i zakryje twarz rękoma.

Rutyna

O 7:00 AM, Mai przychodzi do szkoły. Idzie do swojej szafki i zmienia buty, po czym o 7:06 AM udaje się na dach i wpatruje się w drzewo zakochanych. O 8:00 AM, Mai idzie do klasy 3-2. Rozpoczyna swoje poranne zajęcia o 8:30 AM i kończy je o 1:00 PM, po czym znowu udaje się na dach. O 1:30 PM, Mai wraca do klasy. Kończy swoje popołudniowe zajęcia o 3:30 PM i idzie do swojej szafki, zmienia buty, a następnie wraca do domu.

Relacje

Niezależny deweloper gier

Serce Mai należy do niezależnego dewelopera gier żyjącego za granicą. Mai lubi spędzać wolne chwile w samotności i fantazjować o swoim ukochanym.

W filmiku „What's Next In Yandere Simulator”, kiedy YandereDev demonstrował tryb póz, pokazał na nim Mai całującą się pod drzewem zakochanych z chłopakiem do złudzenia podobnym do niego. Oznacza to, najprawdopodobniej to on jest jej miłością, co by się zgadzało zważywszy na to, że też jest developerem.

Midori Gurin

W tym samym filmiku, kiedy Mai całowała się ze swoim ukochanym, za drzewem schowała się Midori, która ich obserwowała i wyraźnie była wściekła, z powodu pocałunku. Chwile potem Midori była widoczna w pracowni komputerowej przystawiająca się do tego samego chłopaka (był on widocznie z tego niezadowolony), z którym wcześniej całowała się Mai. Może to oznaczać, że Midori nie lubi Mai, bo jest jej rywalką.

Inni uczniowie

Mai jest lubiana przez wiele uczniów i ma nawet swoich wielbicieli, ale nie jest zbyt społeczną osobą i woli spędzać czas samotnie.

Ciekawostki

  • Jej imię i nazwisko jest grą słów. „Mai Waifu” jest japońską wymową słów „My Wife” co oznacza „Moja Żona”. Jest również używanym terminem w kulturze zachodniej co oznacza jedynie „Ulubione Anime" czy po prostu „Ulubiona Osobowość Bohatera z Mangi/Anime”.
  • W starym ostrzeżeniu o grze, było ostrzeżenie o Mai, które mówi, że gra zawiera „Piersiaste różowowłose uczennice”. Zostało to później usunięte, gdyż YandereDev uznał to za zboczone.
  • Mai ma wielu wielbicieli, ale nie ma stalkerów[1].
  • Przed aktualizacją z 1 stycznia 2016 miała największy biust w grze. Po aktualizacji z 1 stycznia 2016 biust Mai się zmniejszył.
    • Później jej biust powiększył się znowu i aktualnie nadal jest największy.
  • Jest podobna do Vocaloida, Megurine Luki, jedyną różnicą są włosy, które u Mai mają intensywniejszy kolor.
  • Jest też podobna do opisu wyobrażenia wyglądu YandereDeva (nastolatka o długich, różowych włosach i różowych oczach)[2].
  • Chociaż jej oczy zmieniają kolor, na portrecie mają kolor różowy.
    • Mai jest jedyną postacią, której oczy zmieniają kolor.
  • Długość jej włosów często ulega zmianie.
  • Mai jest widoczna w jednej z gier w klubie gier, w której jest stalkowana przez Okę Ruto.
  • Dawniej kiedy porwało się Mai, jej lewe oko było białe, a prawe ciągle zmieniało kolor. Bug ten został naprawiony i obecnie kiedy porwiemy Mai jej oczy nadal będą zmieniały kolor, a staną się białe dopiero gdy będzie mieć 0 poczytalności.
  • Mai prawdopodobnie jest jedną z dwóch postaci (razem z Midori Gurin), która teoretycznie łamię czwartą ścianę (oznacza to, że wie, że świat, w którym żyje jest jedynie grą).
  • Kiedy pierwszy raz pojawiła się w grze miała 16 lat, z kolejną aktualizacją jej wiek został zmieniony na 17, aż w końcu został zmieniony na 18 lat[3].
  • W filmiku pt. „What's Next In Yandere Simulator” w siódmej minucie i piętnastej sekundzie, widać Mai Waifu całującą się pod drzewem wiśni z chłopakiem bardzo podobnym do YandereDeva. To częściowo ujawniło, że to prawdopodobnie on jest jej miłością.
  • Od aktualizacji 2 sierpnia 2016 roku, gdy klikniemy klawisz K będąc w piwnicy, pojawi się Mai zamiast Saki.
  • Mai Waifu jest podziwiana przez swoją piękność i tajemniczość[4].
  • YandereDev nie jest pewny co zrobi z nią w przyszłości, jednak prawdopodobnie zostanie usunięta z gry [5].

Przypisy

  1. https://twitter.com/YandereDev/status/667396223960133632
  4. https://www.reddit.com/r/yandere_simulator/comments/646sep/stupid_questions_for_devwaifuyandere_dev/dg0d4xc/
  5. https://www.reddit.com/r/yandere_simulator/comments/65ya0m/doubts_involving_senpai_confession_tree_and_mai/

Więcej z Fandomu

Losowa wiki