FANDOM

Majtki
Armario nuevo yandere
Majtki (ang. Panties) – element ubioru Yandere-chan dający jej specjalne bonusy. Można je założyć rankiem, w sypialni Yandere-chan.

Majtki uczennic

Większość uczennic (w tym Yandere-chan, lecz wizualnie) posiada białe majtki. Niektóre zaś posiadają majtki w innym kolorze, takimi uczennicami są:

Majtki rywalek

W przyszłości każda rywalka będzie nosić niepowtarzalną parę majtek.[1] Po wyeliminowaniu danej rywalki pojawi się możliwość noszenia jej majtek.[2] Są dwa scenariusze, w jaki sposób Ayano uzyska dostęp do tych majtek; automatycznie się one pojawią w szafie Ayano, po eliminacji rywalki lub gdy ta je kupi.[3] Noszenie ich zagwarantuje wyjątkową i nieznaną funkcję, której nie będą posiadać żadne inne majtki.[4]

Na chwilę obecną Osana posiada pomarańczowo-różowe majtki, Kizana białe, a Oka czarne.

Rodzaje majtek

Zdjęcie Opis Funkcja
White Panties

Zwykłe, białe majtki

Tylko nudna dziewczyna woli zakładać tak pospolite majtki! Brak jakichkolwiek funkcji.
Low Leg Panties

Krótko-nożne majtki

Jak można je nosić?! Wyglądają jakby miały się zsunąć w każdej chwili! Kałuże krwi są mniejsze.
Pink Panties

Dziewczęce, różowe majtki

Różowy to kolor współczucia, troski i miłości. Yandere-chan łatwiej zeswata ze sobą dwoje uczniów.
Skimpy Sexy Panties

Skąpe, seksowne majtki.

Te majtki są do sypialni, nie do szkoły! Plotki Yandere-chan są wiarygodniejsze. Za każdym razem, kiedy będziemy plotkować o innym uczniu reputacja zarówno jego jak i Yandere-chan spadnie dwukrotnie.
Old Fashioned Fundoshi

Staromodne fundoshi (pl. cienkie majtki)

Bielizna dla staromodnych dziewczyn. NAPRAWDĘ staromodnych dziewczyn. Yandere-chan otrzymuje 10 punktów nauki za każdym razem, gdy przyjdzie do klasy o czasie.
Sweet Strawberry Panties

Słodkie, truskawkowe majtki.

Dziewczyna, która nosi te majtki musi być słodka jak truskawki! Yandere-chan po skomplementowaniu jednego ucznia dostaje +2 punkty reputacji.
Stealthy Black Panties

Kryte czarne majtki.

Czarny to kolor tajemnic i zła. Uczniowie mają mniejszy zakres wzroku - to oznacza, że trudniej i wolniej zauważają morderstwa.
Cute Bear Panties-0

Kochane, misiowe majtki

Ehhhhh? Co? Wciąż nosisz majtki ze zwierzętami w twoim wieku? Yandere-chan traci mniej punktów reputacji, kiedy zostanie nakryta na robieniu podejrzanych rzeczy, np. chodzenie w zakrwawionym mundurku, robienia zdjęć majtek itp.
Kawaii Moe Shimapan

Uroczo atrakcyjne shimapan (pl. majtki w paski)

Powód, dla którego te majtki są bardzo popularne jest taki, że eksponują krągłości tyłka dziewczyny. Yandere-chan dostaje więcej punktów reputacji podczas przepraszania uczniów.
Lewd Lacy Panties

Koronkowe, lubieżne majtki.

Licealistka nie ma interesu, by zakładać takie majtki jak te! Yandere-chan zostawia za sobą mniej krwawych śladów.
Tiny Thong Panties

Małe, rzemienne majtki

Senpai na pewno nie pokocha dziewczyny, która nosi tak wulgarną bieliznę! Psychika Yandere-chan spada znacznie wolniej.
Spats

Szybkie, sportowe getry.

Getry mogą być zakładane zarówno jako szorty jak i jako bielizna. Więc, jeśli dziewczyna założy getry bez majtek pod spodem i widzisz jej getry, to technicznie zalicza się to jako zdjęcie majtek! Czy getry są dla sportsmenek czy ekshibicjonistek?! Szybkość Yandere-chan zwiększa się.

Oryginalne majtki

Są to majtki, które zostały usunięte w aktualizacji z 3 maja 2015 i zastąpione nowszymi, lepszymi modelami.

Zdjęcie Opis Funkcja
BloodRedPanties

Krwistoczerwone majtki.

Czerwony to kolor namiętności! Jednak to także kolor ognia, niebezpieczeństwa i krwi. Kałuże krwi są mniejsze.
Purewhitepanties

Czyste, białe majtki.

Każdy wie, że dziewczyna która nosi białe majtki, jest czysta i niewinna jak aniołek. Yandere-chan traci mniej punktów reputacji, kiedy zostanie nakryta na robieniu podejrzanych rzeczy, np. chodzenie w zakrwawionym mundurku, robienia zdjęć majtek itp.
GirlyPinkPanties

Dziewczęce, różowe majtki.

Różowy to kolor współczucia, troski i miłości. Bonus podczas swatania.
TrueBluePanties

Prawdziwe, niebieskie majtki.

Niebieski to kolor zaufania, lojalności i szczerości. Bonus podczas rozpowiadania plotek.
BrilliantCyanPanties

Genialne, cyjanowe majtki.

Cyjan to kolor mądrości, inteligencji i prawdy. Bonus podczas uczenia się przedmiotów.
CheerfulYellowPanties

Wesołe, żółte majtki.

Żółty to kolor radości, szczęścia i energii. Bonus podczas komplementowania uczniów.
KawaiimoeShimapan

Powód, dla którego te majtki są bardzo popularne jest taki, że eksponują krągłości tyłka dziewczyny. Poczytalność Yandere-chan spada znacznie wolniej.

Przypisy

  1. https://twitter.com/YandereDev/status/660644067441643520
  3. https://redd.it/6tg2b2

Więcej z Fandomu

Losowa wiki