FANDOM

Ten artykuł dotyczy różnych rodzajów majtek. Informacje o zdjęciach majtek znajdziesz tutaj.
 
Majtki
Szafka z mangami i majtkami 16-10-17
Majtki (ang. Panties) – element ubioru Yandere-chan dający jej specjalne bonusy. Można je założyć rano, w sypialni protagonistki.

Majtki uczennic

Większość uczennic posiada białe majtki, zaś niektóre posiadają majtki w innym kolorze, takimi uczennicami są:

Majtki rywalek

W przyszłości każda rywalka będzie nosić niepowtarzalną parę majtek.[1] Po wyeliminowaniu danej rywalki pojawi się możliwość noszenia jej majtek.[2] Są dwa scenariusze, w jaki sposób Ayano uzyska dostęp do tych majtek; automatycznie się one pojawią w szafce Ayano, po eliminacji rywalki lub gdy ta je kupi.[3] Noszenie ich zagwarantuje wyjątkową i nieznaną funkcję, której nie będą posiadać żadne inne majtki.[4]

Na chwilę obecną Osana posiada pomarańczowo-różowe majtki, Kizana białe, a Oka ciemnoszare.

Rodzaje majtek

Zdjęcie Opis Funkcja
Majtki 1 a

Zwykłe, białe majtki.

Tylko nudna dziewczyna woli zakładać tak pospolite majtki! Brak
Majtki 8a

Krótko-nożne majtki.

Jak można je nosić?! Wyglądają jakby miały się zsunąć w każdej chwili! Kałuże krwi są mniejsze.
Majtki 3a

Dziewczęce, różowe majtki.

Różowy to kolor współczucia, troski i miłości. Bonus przy swataniu.
Majtki 10a

Skąpe, seksowne majtki.

Te majtki są do sypialni, nie do szkoły! Plotki Yandere-chan są wiarygodniejsze. Za każdym razem, kiedy będzie ona plotkować o innym uczniu reputacja tego spadnie o jeden punkt więcej niż normalnie.
Majtki 12a

Staromodne fundoshi (pl. cienkie majtki).

Bielizna dla staromodnych dziewczyn. NAPRAWDĘ staromodnych dziewczyn. Yandere-chan otrzymuje o 5 więcej punktów nauki.
Majtki 4a

Słodkie, truskawkowe majtki.

Dziewczyna, która nosi te majtki musi być słodka jak truskawki! Yandere-chan po skomplementowaniu jednego ucznia dostaje o 1 punkt więcej reputacji, niż normalnie.
Majtki 5a

Kryte czarne majtki.

Czarny to kolor tajemnic i zła. Uczniowie mają mniejszy zakres wzroku - to oznacza, że trudniej i wolniej zauważają morderstwa.
Majtki 2a

Urocze, kocie majtki.

Ehhhhh? Co? Wciąż nosisz majtki ze zwierzętami w twoim wieku? Yandere-chan traci mniej punktów reputacji, kiedy zostanie nakryta na robieniu podejrzanych rzeczy (np. chodzenie w zakrwawionym mundurku, robienia zdjęć majtek itp).
Majtki 7a

Uroczo atrakcyjne shimapan (pl. majtki w paski).

Powód, dla którego te majtki są bardzo popularne jest taki, że eksponują krągłości tyłka dziewczyny. Yandere-chan dostaje więcej punktów reputacji podczas przepraszania uczniów.
Majtki 9a

Koronkowe, lubieżne majtki.

Licealistka nie ma interesu, by zakładać takie majtki jak te! Yandere-chan zostawia za sobą mniej krwawych śladów.
Majtki 11a

Małe, rzemienne majtki.

Senpai na pewno nie pokocha dziewczyny, która nosi tak wulgarną bieliznę! Psychika Yandere-chan spada znacznie wolniej.
Majtki 6a

Szybkie, sportowe getry.

Getry mogą być zakładane zarówno jako szorty jak i jako bielizna. Więc, jeśli dziewczyna założy getry bez majtek pod spodem i widzisz jej getry, to technicznie zalicza się to jako zdjęcie majtek! Czy getry są dla sportsmenek czy ekshibicjonistek?! Szybkość Yandere-chan zwiększa się.

Oryginalne majtki

Zdjęcie Opis Funkcja
BloodRedPanties

Krwistoczerwone majtki.

Czerwony to kolor namiętności! Jednak to także kolor ognia, niebezpieczeństwa i krwi. Kałuże krwi są mniejsze.
Purewhitepanties

Czyste, białe majtki.

Każdy wie, że dziewczyna która nosi białe majtki, jest czysta i niewinna jak aniołek. Yandere-chan traci mniej punktów reputacji, kiedy zostanie nakryta na robieniu podejrzanych rzeczy (np. chodzenie w zakrwawionym mundurku, robienia zdjęć majtek itp).
GirlyPinkPanties

Dziewczęce, różowe majtki.

Różowy to kolor współczucia, troski i miłości. Bonus podczas swatania.
TrueBluePanties

Prawdziwe, niebieskie majtki.

Niebieski to kolor zaufania, lojalności i szczerości. Bonus podczas rozpowiadania plotek.
BrilliantCyanPanties

Genialne, cyjanowe majtki.

Cyjan to kolor mądrości, inteligencji i prawdy. Bonus podczas uczenia się przedmiotów.
CheerfulYellowPanties

Wesołe, żółte majtki.

Żółty to kolor radości, szczęścia i energii. Bonus podczas komplementowania uczniów.
KawaiimoeShimapan

Uroczo atrakcyjne shimapan (pl. majtki w paski)

Powód, dla którego te majtki są bardzo popularne jest taki, że eksponują krągłości tyłka dziewczyny. Psychika Yandere-chan spada znacznie wolniej.

Aktualizacje

2 kwietnia 2015 Dodano szafkę z majtkami do sypialni Yandere-chan, jednak niezależnie od tego, które z nich założy, podczas rozgrywki ubrana jest w białe majtki.
17 czerwca 2015 Zmieniono modele majtek w sypialni Yandere-chan.
16 sierpnia 2015 Zmieniono kolor majtek Midori z białych na jasnozielone.
1 listopada 2015 Dodano funkcjonalność dla wszystkich majtek poza dziewczęcymi, różowymi majtkami.
1 czerwca 2016 Dodano Musume noszącą różowe majtki.
Zmieniono majtki Oki z białych na ciemnoszare.
15 sierpnia 2016 Zmieniono kolor majtek Midori na zielone.
22 września 2016 Zmieniono majtki Kokony z białych na fioletowe.
24 września 2016 Dodano funkcjonalność dla dziewczęcych, różowych majtek.
2 lutego 2017 Zmieniono majtki reszty dziewcząt z Tęczowej Szóstki pod kolor ich włosów i oczu.
18 grudnia 2017 Dodano członkinie samorządu uczniowskiego, z czego większość nosi unikatowe majtki.
2 lutego 2018 Dodano resztę gnębicielek noszących różowe majtki.
3 lutego 2018 Dodano Horudę noszącą ciemnoszare majtki.
20 lutego 2018 Majtki Yandere-chan wybrane w sypialni, pojawiają się teraz na jej modelu podczas rozgrywki.
18 sierpnia 2018 Usunięto z gry Okę oraz większość Tęczowej Szóstki, które nosiły kolorowe majtki. Bielizna Kokony i Saki została ponownie zmieniona na białą.

Ciekawostki

  • Kiedyś „urocze, kocie majtki” nazywały się „misiowymi” i zamiast kotka widniał na nich rysunek misia przypominającego Rilakkumę.
  • Yandere-kun nie będzie miał możliwości wyboru majtek. Zamiast tego będzie mógł wybrać podkoszulek.[5]

Przypisy

  1. https://twitter.com/YandereDev/status/660644067441643520
  3. https://redd.it/6tg2b2
  5. https://redd.it/83gai3