FANDOM

AvaiableManga
Yandere-chan może w nocy czytać mangi w swojej sypialni. Półka z mangami znajduje się w górnej części szuflady z majtkami.

Mangę można przeczytać tylko w nocy. Podczas dnia interakcja jest niedostępna. Po przeczytaniu jednej z nich, nie ma możliwości ponownego użycia. Ponadto za każdym razem, kiedy zdecydujesz się przeczytać mangę Yandere-chan będzie pojawiać się w szkole godzinę później niż zwykle.

Położenie mang

Mangi porozrzucane są w losowych miejscach na terenie szkoły. Kierunki położenia mają założenie, iż Yandere-chan znajduje się przy szkolnej bramie. W przyszłości, mogą być one rozmieszczone w mniej oczywistych lokacjach.

  • Wiśniowy Dotyk Tom I można znaleźć w centralnym punkcie toru do biegów.
  • Wiśniowy Dotyk Tom II jest w górnym rogu prawego toru.
  • Wiśniowy Dotyk Tom III znajduje się w dolnym rogu prawego toru.
  • Wiśniowy Dotyk Tom IV zlokalizować można w dolnym rogu lewego toru.
  • Wiśniowy Dotyk Tom V leży w górnym rogu lewego toru.
  • Notes Życia Tom I leży na dachu obok mopu, wiadra i noża.
  • Historia Yokai Tom I leży pośrodku labiryntu.

Manga „Wiśniowy Dotyk”

Okładka Nazwa Treść Funkcja
Wiśniowy Dotyk Tom 1
Wiśniowy Dotyk Tom I Opowieść o młodej kobiecie, która uczy się sztuki oczarowywania mężczyzn. Bonus przy komplementowaniu płci męskiej.
Wiśniowy Dotyk Tom 2
Wiśniowy Dotyk Tom II Opowieść o młodej kobiecie, która uczy się sztuki uwodzenia mężczyzn. Bonus przy plotkowaniu z uczniami płci męskiej.
Wiśniowy Dotyk Tom 3
Wiśniowy Dotyk Tom III Opowieść o młodej kobiecie, która uczy się sztuki manipulowania mężczyznami. Mniejsza strata reputacji u płci męskiej.
Wiśniowy Dotyk Tom 4
Wiśniowy Dotyk Tom IV Opowieść o młodej kobiecie, która uczy się sztuki kontrolowania mężczyzn. Uczniowie płci męskiej będą w stanie wykonywać przysługi bez wykonania poprzednio dla nich zadania.
Wiśniowy Dotyk Tom 5
Wiśniowy Dotyk Tom V Opowieść o młodej kobiecie, która uczy się sztuki oczarowywania, uwodzenia, manipulacji i kontroli kobietami. Wszystkie powyższe efekty zostaną odblokowane także u uczennic.

Manga „Historia Yokai”

Okładka Nazwa Treść Funkcja
Historia Yokai Tom 1
Historia Yokai Tom I To horror o młodej kobiecie, której usta zostały skradzione przez złego ducha. Psychika spada 10% mniej po zabójstwie.
Historia Yokai Tom 2
Historia Yokai Tom II To horror o młodej kobiecie, której prawe oko zostało skradzione przez złego ducha. Psychika spada 20% mniej po zabójstwie.
Historia Yokai Tom 3
Historia Yokai Tom III To horror o młodej kobiecie, której prawa ręka została skradziona przez złego ducha. Psychika spada 30% mniej po zabójstwie.
Historia Yokai Tom 4
Historia Yokai Tom IV To horror o młodej kobiecie, której serce zostało skradzione przez złego ducha Psychika spada 40% mniej po zabójstwie.
Historia Yokai Tom 5
Historia Yokai Tom V To horror o młodej kobiecie, której krew została skradziona przez złego ducha Psychika spada 50% mniej po zabójstwie.

Manga „Notes Życia”

Okładka Nazwa Treść Funkcja
Notes Życia Tom 1
Notes Życia Tom I Młoda kobieta znajduje magiczny notes który daje jej władzę nad życiem i śmiercią innych ludzi. Nieznana
Notes Życia Tom 2
Notes Życia Tom II Młoda kobieta zaczyna wykorzystywać swój magiczny notes aby oczyścić świat od przestępców.
Notes Życia Tom 3
Notes Życia Tom III Młoda kobieta pragnie stworzyć świat wolnego od zła i cierpienia, jednak napotyka na swojej drodze opór.
LifeNote4
Notes Życia Tom IV Młoda kobieta musi przechytrzyć swoich wrogów którzy pragną jej śmierci pozostając przy tym wierną swojej wartości.
Notes Życia Tom 5
Notes Życia Tom V Młoda kobieta osiąga kres swojej długiej i trudnej podróży. Jak zakończy się jej historia?

Ciekawostki

  • Półka z mangami została dodana w aktualizacji z 8 października 2015 roku, lecz zyskała zastosowanie w aktualizacji z 1 listopada 2015 roku, kiedy dodano tomy mangi „Wiśniowy Dotyk”.
  • Mangi „Historia Yokai” oraz „Notes Życia” zostały dodane w aktualizacji z 1 stycznia 2016 roku.
  • Yandere-chan nie czyta mang, żeby mieć przyjemność, jednak żeby wyglądała jak normalna dziewczyna. [1]
  • W planach jest seria o nazwie „Magiczna Dziewczyna Miyuki”. Jeśli zbierze się wszystkie 10 mang, będzie można odblokować Easter Egg[2].
  • W finalnej wersji mangi mogą działać nieco inaczej. Przeczytanie jednej może zająć 5 nocy, jednak nie sprawi to, iż Yandere-chan spóźni się do szkoły[3].
  • Mangi nie mają otoczki w zmyśle Yandere.
  • Jeśli podczas wybierania mangi, którą chcesz przeczytać, klikniesz "S" twój poziom uwodzenia wzrośnie. W finalnej wersji ta opcja będzie niedostępna.
  • Manga „Notes Życia” jest nawiązaniem do istniejącej w rzeczywistości mangi „Death Note” (pl. „Notes Śmierci”).

Odnośniki

  1. https://twitter.com/YandereDev/status/634541998255546368

Więcej z Fandomu

Losowa wiki