FANDOM

AvaiableManga.png
Yandere-chan może w nocy czytać mangi w swojej sypialni. Półka z mangami znajduje się w górnej części szuflady z majtkami.

Mangę można przeczytać tylko w nocy. Podczas dnia interakcja jest niedostępna. Po przeczytaniu jednej z nich, nie ma możliwości ponownego użycia. Ponadto za każdym razem, kiedy zdecydujesz się przeczytać mangę Yandere-chan będzie pojawiać się w szkole godzinę później niż zwykle.

Położenie mang

Mangi porozrzucane są w losowych miejscach na terenie szkoły. Kierunki położenia mają założenie, iż Yandere-chan znajduje się przy szkolnej bramie. W przyszłości, mogą być one rozmieszczone w mniej oczywistych lokacjach.

  • Wiśniowy Dotyk Tom I można znaleźć w centralnym punkcie toru do biegów.
  • Wiśniowy Dotyk Tom II jest w górnym rogu prawego toru.
  • Wiśniowy Dotyk Tom III znajduje się w dolnym rogu prawego toru.
  • Wiśniowy Dotyk Tom IV zlokalizować można w dolnym rogu lewego toru.
  • Wiśniowy Dotyk Tom V leży w górnym rogu lewego toru.
  • Notes Życia Tom I leży na dachu obok mopu, wiadra i noża.
  • Historia Yokai Tom I leży pośrodku labiryntu.

Manga „Wiśniowy Dotyk”

Okładka Nazwa Treść Funkcja
Wiśniowy Dotyk Tom 1.png
Wiśniowy Dotyk Tom I Opowieść o młodej kobiecie, która uczy się sztuki oczarowywania mężczyzn. Bonus przy komplementowaniu płci męskiej.
Wiśniowy Dotyk Tom 2.png
Wiśniowy Dotyk Tom II Opowieść o młodej kobiecie, która uczy się sztuki uwodzenia mężczyzn. Bonus przy plotkowaniu z uczniami płci męskiej.
Wiśniowy Dotyk Tom 3.png
Wiśniowy Dotyk Tom III Opowieść o młodej kobiecie, która uczy się sztuki manipulowania mężczyznami. Mniejsza strata reputacji u płci męskiej.
Wiśniowy Dotyk Tom 4.png
Wiśniowy Dotyk Tom IV Opowieść o młodej kobiecie, która uczy się sztuki kontrolowania mężczyzn. Uczniowie płci męskiej będą w stanie wykonywać przysługi bez wykonania poprzednio dla nich zadania.
Wiśniowy Dotyk Tom 5.png
Wiśniowy Dotyk Tom V Opowieść o młodej kobiecie, która uczy się sztuki oczarowywania, uwodzenia, manipulacji i kontroli kobietami. Wszystkie powyższe efekty zostaną odblokowane także u uczennic.

Manga „Historia Yokai”

Okładka Nazwa Treść Funkcja
Historia Yokai Tom 1.png
Historia Yokai Tom I To horror o młodej kobiecie, której usta zostały skradzione przez złego ducha. Psychika spada 10% mniej po zabójstwie.
Historia Yokai Tom 2.png
Historia Yokai Tom II To horror o młodej kobiecie, której prawe oko zostało skradzione przez złego ducha. Psychika spada 20% mniej po zabójstwie.
Historia Yokai Tom 3.png
Historia Yokai Tom III To horror o młodej kobiecie, której prawa ręka została skradziona przez złego ducha. Psychika spada 30% mniej po zabójstwie.
Historia Yokai Tom 4.png
Historia Yokai Tom IV To horror o młodej kobiecie, której serce zostało skradzione przez złego ducha Psychika spada 40% mniej po zabójstwie.
Historia Yokai Tom 5.png
Historia Yokai Tom V To horror o młodej kobiecie, której krew została skradziona przez złego ducha Psychika spada 50% mniej po zabójstwie.

Manga „Notes Życia”

Okładka Nazwa Treść Funkcja
Notes Życia Tom 1.png
Notes Życia Tom I Młoda kobieta znajduje magiczny notes który daje jej władzę nad życiem i śmiercią innych ludzi. Nieznana
Notes Życia Tom 2.png
Notes Życia Tom II Młoda kobieta zaczyna wykorzystywać swój magiczny notes aby oczyścić świat od przestępców.
Notes Życia Tom 3.png
Notes Życia Tom III Młoda kobieta pragnie stworzyć świat wolnego od zła i cierpienia, jednak napotyka na swojej drodze opór.
LifeNote4.png
Notes Życia Tom IV Młoda kobieta musi przechytrzyć swoich wrogów którzy pragną jej śmierci pozostając przy tym wierną swojej wartości.
Notes Życia Tom 5.png
Notes Życia Tom V Młoda kobieta osiąga kres swojej długiej i trudnej podróży. Jak zakończy się jej historia?

Ciekawostki

  • Półka z mangami została dodana w aktualizacji z 8 października 2015 roku, lecz zyskała zastosowanie w aktualizacji z 1 listopada 2015 roku, kiedy dodano tomy mangi „Wiśniowy Dotyk”.
  • Mangi „Historia Yokai” oraz „Notes Życia” zostały dodane w aktualizacji z 1 stycznia 2016 roku.
  • Yandere-chan nie czyta mang, żeby mieć przyjemność, jednak żeby wyglądała jak normalna dziewczyna. [1]
  • W planach jest seria o nazwie „Magiczna Dziewczyna Miyuki”. Jeśli zbierze się wszystkie 10 mang, będzie można odblokować Easter Egg[2].
  • W finalnej wersji mangi mogą działać nieco inaczej. Przeczytanie jednej może zająć 5 nocy, jednak nie sprawi to, iż Yandere-chan spóźni się do szkoły[3].
  • Mangi nie mają otoczki w zmyśle Yandere.
  • Jeśli podczas wybierania mangi, którą chcesz przeczytać, klikniesz "S" twój poziom uwodzenia wzrośnie. W finalnej wersji ta opcja będzie niedostępna.
  • Manga „Notes Życia” jest nawiązaniem do istniejącej w rzeczywistości mangi „Death Note” (pl. „Notes Śmierci”).

Odnośniki

  1. https://twitter.com/YandereDev/status/634541998255546368

Więcej z Fandomu

Losowa wiki