FANDOM

Mei Mio
Mei Mio
Mei Mio w okularach
Informacje Biologiczne
Płeć Kobieta
Pozycja Usunięta uczennica
Klasa 2-2
Klub Kulinarny
Wiek Prawdopodobnie 17 lat
Osobowość Pupilek nauczyciela
Miłość Brak
Siła Niezdolna do samoobrony
Wygląd Zewnętrzny
Kolor włosów Granatowy
Kolor oczu Granatowy

Mei Mio (jap. 澪 名) – usunięta uczennica Akademi High School.

Wygląd

Mei miała granatowe włosy i oczy tego samego koloru, ale o jaśniejszym odcieniu. Jej włosy były uczesane w wysoki kok z tyłu głowy. Mei posiadała okulary w granatowych oprawkach. Rozmiar biustu Mei to 1,4. Na prawej ręce Mei miała granatową bransoletkę przyjaźni. Nosiła również granatowe majtki i zakolanówki tego samego koloru. Ubierała się w domyślny mundurek, chyba, że gracz dostosował go inaczej.

Osobowość

RMeMinRjZ 1-9-17

Reakcja Mei na robienie jej zdjęcia.

Mei była pupilkiem nauczyciela, oznacza to, że gdyby Mei zobaczyła zwłoki to pobiegłaby do swojej wychowawczyni, powiadomić ją o tym i zaprowadzić ją w miejsce morderstwa.

Gdy gracz nakierował na nią telefon, to Mei zaczęła się wtedy patrzeć podejrzliwie w kierunku Yandere-chan.

Relacje

Koharu Hinata

Według Druelbozo jej najlepszą przyjaciółką była Koharu Hinata. Na jednym z jego artów przedstawiającym „żeńską tęczową szóstkę” widać jak Mei i Koharu obejmują się, ciesząc się przy tym.

Yui Rio

Druelbozo, na jednym ze swoich artów, który przedstawiał nową fryzurę Mei, umieścił dziewczynę, trzymającą w ręce niebieskie okulary, lecz był to tylko element dekoracyjny. Wiele osób, jednak nie dostrzegło tego i wypytywało się Druelboza czemu Mei nie nosi tych okularów w grze, więc Druelbozo postanowił zażartować i po tym opublikował art, na którym Yui zabrała Mei okulary i stwierdził, że to właśnie dlatego Mei nie ma ich w grze - bo Yui jej ukradła.

Pozostałe dziewczyny

Mei przyjaźniła się również z Kokoną Haruka, Saki Miyu i Yuną Hiną. Dziewczyna prawie codziennie plotkowała z nimi na dziedzińcu i w kafeterii.

Tematy konwersacji

Lubiane

  • Plotkowanie

Nielubiane

  • Samotność

Ciekawostki

  • Przed aktualizacją z 15 kwietnia 2015 roku nazywała się Tsumu Kotobu.
  • Przed aktualizacją z 8 lutego 2016 roku (Cosmetic Update) miała włosy spięte w trzy kucyki.
    • A do aktualizacji z 2 maja 2016 roku, miała włosy spięte w jeden kucyk.
  • Jej „męski odpowiednik” to Ryusei Koki.
  • Bransoletka przyjaźni została dodana w aktualizacji z 16 stycznia 2017 roku, a pończochy oraz inny kolor majtek zostały dodane w aktualizacji z 2 lutego 2017 roku.
  • Jest jedną z dziewcząt, której fryzurę zmieniano najwięcej razy.
  • Jako jedyna z „żeńskiej tęczowej szóstki” nie posiada włosów spięte w kucyk lub kucyki.
  • Została usunięta w aktualizacji z 18 sierpnia 2018 roku. Możliwe jednak, że powróci w trybie 1980[1].

Przypis

  1. https://yanderedev.wordpress.com/2018/08/18/mid-august-progress-report-new-students-new-clubs-new-task/