FANDOM

Mei Mio
Mei Mio
Mei Mio w okularach
Informacje Biologiczne
Płeć Kobieta
Pozycja Uczennica
Klasa 2-2
Klub Kulinarny
Wiek Prawdopodobnie 17 lat
Osobowość Pupilek nauczyciela
Miłość Brak
Siła Niezdolna do samoobrony
Wygląd Zewnętrzny
Kolor włosów Granatowy
Kolor oczu Granatowy

Mei Mio (jap. 澪 名) – uczennica Akademi High School.

Wygląd

Mei ma granatowe włosy i oczy tego samego koloru, ale o jaśniejszym odcieniu. Jej włosy są uczesane w wysoki kok z tyłu głowy. Mei posiada okulary w granatowych oprawkach. Rozmiar biustu Mei to 1,4. Na prawej ręce Mei ma granatową bransoletkę przyjaźni. Nosi również granatowe majtki i zakolanówki tego samego koloru. Ubiera się w domyślny mundurek, chyba, że gracz dostosuje to inaczej.

Osobowość

RMeMinRjZ 1-9-17

Reakcja Mei na robienie jej zdjęcia.

Mei jest pupilkiem nauczyciela, to oznacza, że gdyby Mei zobaczyła zwłoki to pobiegłaby do swojej wychowawczyni powiadomić ją o tym i zaprowadzić ją w miejsce morderstwa. Mei jest jedną z 3 osób, których może powstrzymać Yandere-chan.

Gdy gracz nakieruje na nią telefon, to Mei zacznie się spoglądać w kierunku Yandere-chan.

Relacje

Koharu Hinata

Według Druelbozo jej najlepszą przyjaciółką jest Koharu Hinata. Na jednym z jego artów przedstawiającym „żeńską tęczową szóstkę” widać jak Mei i Koharu obejmują się, ciesząc się przy tym.

Yui Rio

Druelbozo, na jednym z jego artów, przedstawiającym nową fryzurę Mio, trzymała ona w ręce niebieskie okulary, ale był to tylko element dekoracyjny. Wiele osób, jednak tego nie dostrzegło i wypytywało się Druelboza czemu Mei nie ma tych okularów w grze, więc Druelbozo postanowił zażartować i po tym opublikował art, na którym Yui zabrała Mei okulary i stwierdził, że to właśnie dlatego Mei nie ma ich w grze - bo Yui jej ukradła.

Pozostałe dziewczyny

Mei przyjaźni się również z Kokoną Haruka, Saki Miyu i Yuną Hiną. Dziewczyna prawie codziennie plotkuje z nimi na dziedzińcu i w kafeterii.

Tematy konwersacji

Osobny artykuł: Tematy konwersacji.

Lubiane

Nielubiane

  • Samotność

Rutyna

Mei idzie do szkoły, przebiera obuwie i idzie na dziedziniec, stojąc przy innych dziewczynach i rozmawia z nimi. O 8:00 udaje się do swojej klasy, by przeglądać coś na telefonie, a o 8:15 zaczyna pisać w zeszycie.

Po porannych zajęciach idzie do kafeterii, by porozmawiać z przyjaciółkami, a do klasy wraca około 13:23. W klasie uczy się do 15:30, po czym zaczyna ją sprzątać przez następne pół godziny. Następnie udaje się do klubu kulinarnego, by porozmawiać z członkiniami tego klubu. O 17:15, wraz z innymi członkiniami, udaje się do szafek, by zmienić buty i wyjść ze szkoły.

Ciekawostki

  • Przed aktualizacją z 15 kwietnia 2015 roku nazywała się Tsumu Kotobu.
  • Przed aktualizacją z 8 lutego 2016 roku (Cosmetic Update) miała włosy spięte w trzy kucyki.
    • A do aktualizacji z 2 maja 2016 roku, miała włosy spięte w jeden kucyk.
  • Jej „męski odpowiednik” to Ryusei Koki.
  • Bransoletka przyjaźni została dodana w aktualizacji z 16 stycznia 2017 roku, a pończochy oraz inny kolor majtek zostały dodane w aktualizacji z 2 lutego 2017 roku.
  • Jest jedną z dziewcząt, której fryzurę zmieniano najwięcej razy.
  • Jako jedyna z „żeńskiej tęczowej szóstki” nie posiada włosów spięte w kucyk lub kucyki.

Przypis