FANDOM

Mei Mio
Mei Mio
Mei Mio w okularach
Informacje Biologiczne
Płeć Kobieta
Pozycja Uczennica
Klasa 2-2
Klub Kulinarny (w przyszłości naukowy[1])
Wiek Prawdopodobnie 17 lat
Osobowość Pupilek nauczyciela
Miłość Brak
Siła Niezdolna do samoobrony
Wygląd Zewnętrzny
Kolor włosów Granatowy
Kolor oczu Granatowy

Mei Miouczennica Akademi High School.

Wygląd

Mei ma granatowe włosy i oczy tego samego koloru, ale o jaśniejszym odcieniu. Jej włosy są uczesane w wysoki kok z tyłu głowy. Mei posiada okulary w granatowych oprawkach. Romiar biustu Mei to 1,4. Na prawej ręce Mei ma granatową bransoletkę przyjaźni. Nosi również granatowe majtki i zakolanówki tego samego koloru. Ubiera się w domyślny mundurek, chyba, że gracz dostosuje to inaczej.

Osobowość

RMeMinRjZ 1-9-17

Reakcja Mei na robienie jej zdjęcia.

Mei jest pupilkiem nauczyciela, to oznacza, że gdyby Mei zobaczyła zwłoki to pobiegłaby do swojej wychowawczyni powiadomić ją o tym i zaprowadzić ją w miejsce morderstwa. Mei jest jedną z 3 osób, których może powstrzymać Yandere-chan.

Gdy gracz nakieruje na nią telefon, to Mei zacznie się spoglądać w kierunku Yandere-chan.

Relacje

Koharu Hinata

Według Druelbozo jej najlepszą przyjaciółką jest Koharu Hinata. Na jednym z jego artów przedstawiającym „żeńską tęczową szóstkę” widać jak Mei i Koharu obejmują się, ciesząc się przy tym.

Yui Rio

Druelbozo, na jednym z jego artów, przedstawiającym nową fryzurę Mio, trzymała ona w ręce niebieskie okulary, ale był to tylko element dekoracyjny. Wiele osób, jednak tego nie dostrzegło i wypytywało się Druelboza czemu Mei nie ma tych okularów w grze, więc Druelbozo postanowił zażartować i po tym opublikował art, na którym Yui zabrała Mei okulary i stwierdził, że to właśnie dlatego Mei nie ma ich w grze - bo Yui jej ukradła.

Pozostałe dziewczyny

Mei przyjaźni się również z Kokoną Haruka, Saki Miyu i Yuną Hiną. Dziewczyna prawie codziennie plotkuje z nimi na dziedzińcu i w kafeterii.

Tematy konwersacji

Osobny artykuł: Tematy konwersacji.

Lubiane

Nielubiane

  • Samotność

Rutyna

Mei idzie do szkoły, przebiera obuwie i idzie na dziedziniec, stojąc przy innych dziewczynach i rozmawia z nimi. O 8:00 udaje się do swojej klasy, by przeglądać coś na telefonie, a o 8:15 zaczyna pisać w zeszycie.

Po porannych zajęciach idzie do kafeterii, by porozmawiać z przyjaciółkami, a do klasy wraca około 13:23. W klasie uczy się do 15:30, po czym zaczyna ją sprzątać przez następne pół godziny. Następnie udaje się do klubu kulinarnego, by porozmawiać z członkiniami tego klubu. O 17:15, wraz z innymi członkiniami, udaje się do szafek, by zmienić buty i wyjść ze szkoły.

Ciekawostki

  • Przed aktualizacją z 15 kwietnia 2015 roku nazywała się Tsumu Kotobu.
  • Przed aktualizacją z 8 lutego 2016 roku (Cosmetic Update) miała włosy spięte w trzy kucyki.
    • A do aktualizacji z 2 maja 2016 roku, miała włosy spięte w jeden kucyk.
  • Jej „męski odpowiednik” to Ryusei Koki.
  • Bransoletka przyjaźni została dodana w aktualizacji z 16 stycznia 2017 roku, a pończochy oraz inny kolor majtek zostały dodane w aktualizacji z 2 lutego 2017 roku.
  • Jest jedną z dziewcząt, której fryzurę zmieniano najwięcej razy.
  • Jako jedyna z „żeńskiej tęczowej szóstki” nie posiada włosów spięte w kucyk lub kucyki.

Przypis

  1. https://redd.it/7viq1t