FANDOM

Mida Rana
StudentUnknown Na tej stronie znajdują się informacje które nie zostały dodane do gry. Oznacza to, że w każdej chwili artykuł może zostać zmieniony lub usunięty. Miej to na uwadze gdy będziesz czytał.
Mida Rana
7-full
Informacje Biologiczne
Płeć Kobieta
Pozycja Zastępczyni nauczyciela
Klub Wydział szkolny
Wiek Dorosła
Osobowość Zmysłowa i uwodzicielska
Miłość Senpai
Siła Zdolna do samoobrony (intensywne szkolenia samoobrony)
Wygląd Zewnętrzny
Kolor włosów Brązowy
Kolor oczu Brązowy

Mida Rana – przyszła i siódma w kolejności rywalka w grze Yandere Simulator. Pojawi się, kiedy któryś z nauczycieli uda się na urlop.

Wygląd

Rival7

Oryginalny wygląd Midy

Oryginalny model

Oryginalny model Midy został zaprojektowany przez Druelbozo. Ma ona brązowe włosy, spięte w nieco niedbały kucyk i oczy tego samego koloru. Na jej twarzy widnieje charakterystyczny pieprzyk. Nosi ciemnoszary żakiet z mankietami i dużym dekoltem, a pod spodem białą koszule, widać także, że ma czerwony biustonosz. Ma również bordową, krótką spódniczkę z wycięciami po bokach, czarne pończochy i szpilki w kolorze spódniczki (choć jej placeholder posiada czarne). Jej rozmiar biustu to 2,0. Jest to największy rozmiar w grze, jest drugą kobietą w grze z takim biustem. Według YandereDeva w rzeczywistości miałaby rozmiar DD, czyli także największą (naturalną) miseczkę.

Oryginalny wygląd

Początkowy wygląd Midy nie różnił się za bardzo od obecnego

Męski odpowiednik

W filmiku „Yandere Simulator: Male Rival Introduction Video” został pokazany męski odpowiednik Midy - Mido Rana. Posiadał on krótsze włosy od Midy i brązowe oczy. Nosił ciemnoszary żakiet z mankietami i dużym dekoltem, a pod spodem miał białą koszulę i czerwoną kamizelkę. Miał również bordowe spodnie.

Opis

Mida jest zastępczynią nauczyciela, która absolutnie kocha swoją pracę; nie ma niczego innego co bardziej by ją satysfakcjonowało, niż tuziny oczu, wszystkie zwrócone ku niej... a zwłaszcza kiedy te oczy należą do nastoletnich chłopców.

Mida pojawi się siódmego tygodnia rozgrywki, aby zastąpić nieobecnego nauczyciela. Szybko rozpocznie swoje łowy, aby znaleźć nową „zdobycz” i Senpai przyciągnie jej uwagę.

Jej hobby to uwodzenie uczniów i jak dotąd, żaden mężczyzna nie sprzeciwił się jej wdziękowi. Jeśli się zdecyduje kogo chce mieć, to ta osoba nie ma szans na ucieczkę. Senpai nie zdoła wyrwać się z jej szponów, dopóki ktoś nie podejmie drastycznych środków...

Osobowość

Na oficjalnej stronie gry ma osobowość „zmysłowa i uwodzicielska”. YandereDev wyobraża ją sobie, w przeciwieństwie do Muji Kiny, jako dokładnie taką osobę na jaką wygląda, czyli na zmysłową i uwodzicielską kobietę. Jej atrakcyjny wygląd oraz skąpy strój jest jak najbardziej zamierzony z jej strony.

Co ciekawe, pierwotnie miała mieć osobowość rygorystyczną, co oznaczało, że gdyby była sama i byłaby świadkiem jak Ayano kogoś zabija, zaatakowała by ją, co skutkowałoby złym zakończeniem. Obecnie nie wiadomo dokładnie jak silna jest, jednak zważywszy na to, że jest zastępcą nauczyciela, prawdopodobnie przeszła trening samoobrony, więc w razie ataku będzie potrafiła się obronić.

Relacje

Senpai

Pomimo swojego wieku, kobieta jest zakochana w naszym Senpai'u i będzie próbowała go uwieść. Jeśli nie wyeliminujemy jej do piątku, wyzna mu swoją miłość do niego.

Wielbiciel

Protagonistka będzie mieć możliwość zeswatania jej z nieznanym uczniem lub możliwe, że także z członkiem wydziału szkolnego.

Ciekawostki

  • Jej imię i nazwisko w języku japońskim oznaczają „lubieżny” (jap. みだらな wym. midarana).
  • Jej aktualną dawczynią głosu jest Marissa Lenti.
  • Jeśli nie zostanie zabita, tylko wyeliminowania w bardziej pokojowy sposób (np. poprzez swatanie), to i tak zniknie po upływie swojego tygodnia.
  • Prawdopodobnie będzie mieć urodziny 7 lipca.
  • W filmiku „Yandere Simulator: Male Rival Introduction Video” został pokazany jej męski odpowiednik. Miał on na imię Mido Rana, a głos mu podkładał ten sam aktor, który podkłada go dziennikarzowi, czyli Bradley Gareth. Sugeruje to, że prawdopodobnie Mida i dziennikarz są w tym samym wieku. W prawdzie był to tylko żart ze strony YandereDeva, jednak nie wykluczone, że taki model będzie miała Mida jeśli będziemy grać Yandere-kunem.
  • Nie będzie posiadać wskaźnika reputacji, jednakże coś na jego wzór, czyli „wskaźnik wyniku pracy”, który będzie się zmniejszał poprzez inne metody niż za pomocą plotek.[1]

Przypisy

  1. https://www.reddit.com/r/yandere_simulator/comments/62gkns/teachers_low_reputation_subject/