FANDOM

Midori Gurin
Midori Gurin
Dziesiąty Portret Midori Gurin
Informacje Biologiczne
Płeć Kobieta
Pozycja Uczennica
Klasa 3-1
Klub Gier
Wiek Prawdopodobnie 18 lat
Osobowość Uzależniona od telefonu
Miłość Brak
Siła Niezdolna do samoobrony
Wygląd Zewnętrzny
Kolor włosów Zielony
Kolor oczu Zielony

Midori Gurinuczennica Akademi High School, druga postać będąca Easter Eggiem oraz jest postacią łamiąca czwartą ścianę, wraz z Mai Waifu.[1]

Wygląd

Midori ma długie, zielone włosy i oczy tego samego koloru, ale o jaśniejszym odcieniu. Rozmiar biustu Midori to 1. Podobnie jak Koharu, nosi ciemno-zielone majtki. Posiada również ciemno-zielone skarpetki. Ubiera się w domyślny mundurek, chyba, że gracz dostosuje go inaczej.

Osobowość

Midori jest uzależniona od telefonu. Jeśli zobaczy morderstwo, zrobi zdjęcie i będzie je próbowała wysłać na policję. Jeżeli Yandere-chan jej nie powstrzyma, otrzyma złe zakończenie.

Według profilu, Midori często irytuje swoją klasę i nauczycielkę, przez ciągłe zadawanie głupich pytań. Pojawia się też w niektórych filmach YandereDeva, gdzie została stworzona po to by uosabiać typową fankę, która spamuję YandereDeva denerwującymi i bezużytecznymi e-mailami, co by się zgadzało z jej opisem w grze[2]. Midori jest uzależniona od swojego telefonu, z którego cały czas wysyła SMSy, należy również do klubu gier, co oznacza, że bardzo lubi gry komputerowe. Obecnie nie uczestniczy w zajęciach klubu, ale w przyszłości, będzie to robiła. Według YandereDeva Midori jest po prostu bardzo, bardzo głupia[3], jednak to nie znaczy, że jest niewinna. W filmiku „The Gaming Club”, kiedy YandereDev nazwał klub do którego należy tylko poboczną dekoracją, chciała go zabić, zachowując się przy tym podobnie do niewolnika, ale ostatecznie to on ją zabił. Mimo, że Midori początkowo była tylko żartem to jednak YandereDev rozwinął jej zainteresowania. Midori jak jej imię wskazuje, uwielbia wszystko co ma kolor zielony, np. z jedzenia lubi - sałatę, awokado, zieloną paprykę, brukselki, kiwi, ogórki, szpinak, zieloną herbatę, zieloną fasole i zielone oliwki[4], a kiedy je M&M's zawsze wybiera te zielone. Również bardzo lubi rośliny ze względu na ich kolor, ale nie aż tak bardzo jak gry. 

Historia

12 sierpnia 2015 Midori została dodana do gry.
1 czerwiec 2016 Usunięcie możliwości zepchnięcia Midori z dachu.
29 czerwiec 2016 Midori przychodzi do szkoły wraz z innymi uczniami.
24 lipiec 2016 Midori zaczęła korzystać z zielonego telefonu na dachu.
15 sierpień 2016 Midori nosi ciemno zielone zakolanówki oraz majtki.

Midori można przywołać poprzez pomodlenia się do żółwia a następnie przywołania ofiary.

15 listopad 2016 Zmiana klasy w plikach gry z 1-1 na 3-2.
30 październik 2017 Midori stała się główną antagonistką w grze Midori Forest.

Ciekawostki

  • Midori jest „parodią parodii” charakteru Churuya, czyli „chibi” wersją postaci Tsuruyia z anime Melancholia Haruhi Suzumiyi.
  • Midori po raz pierwszy pojawiła się w jednym filmików YandereDeva, pod tytułem „E-mails, Volunteers, and Progress - Part 2” i od tamtej pory jest przez niego używana, do pokazania typowej fanki, która zadaje mu denerwujące i bezużyteczne pytania, w tym samym filmiku została, też po raz pierwszy przez niego zabita
  • Imię Midori (jap. 緑) po japońsku oznacza zieleń, zaś jej nazwisko Gurin (jap. グ リ ー ン), jest japońską formą wymowy angielskiego słowa Green, co również oznacza zieleń, więc jej imię i nazwisko dosłownie oznacza „zieleń zieleń”.
  • Jej aktorką głosową jest ta sama osoba, która podkłada głos jednej z rywalek - Oce Ruto, czyli Cait Myers, znana jako „MOM0KI”.
    • Jest jedną z dwóch postaci (razem z Yandere-chan), która posiada swoją własną oryginalną piosenkę śpiewaną przez jej aktorkę głosową.
  • Dev napisał, że kobietą, która najbardziej lubi z gry jest Midori, bo pomaga mu w testowaniu morderstw.[5]
  • Kiedy jeden z fanów zapytał się „Czy Midori irytuje rodziców” YandereDev w sarkastyczny sposób odpowiedział, że „Jej rodzice są tak samo irytujący jak ona”. Oznacza to więc, że rodzice Midori są prawdopodobnie przeciwieństwem swojej córki i są mądrzejsi oraz mniej irytujący od niej.[6] Z kolei, w innym filmiku „March Progress Report" okazało się, że Midori nie jest człowiekiem, tylko sztuczną inteligencją stworzoną przez Kagę Kushę, w nieznanym celu. Wychodzi więc na to, że Midori nie ma rodziców, jednak Kaga prawdopodobnie ją zaadoptował, więc nie wykluczone, że jego rodzice, są również przybranymi rodzicami Midori, a zważywszy na to, że Kaga ma takie zamiłowanie do nauki, że aż stworzył własne życie, możliwe, że jego rodzice i tym samym rodzice Midori, są również genialnym naukowcami, co by się zgadzało z sarkastyczną wypowiedzią YandereDeva.
  • W przyszłości rutyna Midori ulegnie zmianie (będzie chodzić na lunch i uczestniczyć w zajęciach swojego klubu)
  • Na stronie szkoły można zobaczyć jej post; „Co symbolizuje logo szkoły? Tak, tym razem sprawdziłam FAQ.”.
  • Po naciśnięciu klawisza M w Yanvani, z prawej części ekranu wychyli się Midori Gurin, która będzie czytała prolog pojawiający się w formie napisów.
  • Pojawia się w na jednym z komputerów w klubie gier, gdzie jest kopana przez Budo Masutę.
  • Nawet jeśli Midori będzie szła z innymi uczniami do swojej szafki, gdy przeteleportujemy się na dach, ona już tam będzie.
    • Tak samo się stanie, gdy zabijemy ją idącą do szafki - wtedy po przeteleportowaniu się, zwłoki Midori będą tam leżały.
  • Jeśli zabijemy Midori, a następnie przywołamy ją jako ofiarę, to będzie dalej żyła. Niemniej, po zakończeniu dnia nauczyciel i tak znajduje ciało, jednakże nie zostaje podane jego imię. Jest to oczywiście błąd gry.
  • Midori może „zobaczyć” własne zwłoki. Aby do tego doszło trzeba przywołać ją za pomocą żółwia, zabić ją, a następnie podnieść i znów przyzwać.
  • Midori jest drugą postacią po Kokonie Haruce, którą można zrzucić z dachu.
    • Również początkowo to na nią Yandere-chan miała wylewać wodę z dachu, zamiast Kokony.
  • Według YandereDeva, Midori jest zwykłym NPC i nie będzie ważna w pełnej wersji gry, jednak rozważa on możliwość zrobienia z niej rywalki DLC, która dzięki pytaniom mu zadanym miałaby wiedzę niezbędną do pokonania Yandere-chan

Przypisy

  1. https://redd.it/7535k8
  2. https://yanderedev.wordpress.com/2015/10/13/please-stop-sending-me-stupid-e-mails/
  3. https://twitter.com/YandereDev/status/657137706305122305
  5. https://redd.it/7uusyp