FANDOM

Miyuji Shan
StudentUnknown Na tej stronie znajdują się informacje które nie zostały dodane do gry. Oznacza to, że w każdej chwili artykuł może zostać zmieniony lub usunięty. Miej to na uwadze gdy będziesz czytał.
Miyuji Shan
Sylwetka przewodniczącej klubu muzyki
Informacje Biologiczne
Płeć Kobieta
Pozycja Uczennica
Przewodnicząca klubu muzycznego
Klub Muzyczny
Osobowość Energiczna
Wygląd Zewnętrzny
Kolor włosów Czarno-różowe
Kolor oczu Różowe

Miyuji Shan – przyszła uczennica Akademi High School oraz przewodnicząca klubu muzycznego.

Wygląd

Miyuji ma czarno-różowe włosy, które z prawej strony i z tyłu głowy są krótkie, zaś z lewej strony ma kosmyk sięgający jej ramion. Jej grzywka jest podpięta srebrną spinką, podobną do tej którą dostaje protagonistka po dołączeniu do klubu, ale w kształcie nuty basowej. Jeden z kosmyków jej grzywki, sterczy w lewą stronę. Jej oczy również są koloru różowego, a w prawym uchu dziewczyny są widoczne dwa srebrne kolczyki, z czego jeden na dole, a drugi na górze. Maluje się czarną szminką i ma dwie czarne bransoletki na prawej ręce, a na nogach nosi zakolanówki, które mają różowo-czarny gradient. Ubiera się w domyślny żeński mundurek, a na lewym ramieniu ma czerwoną opaskę z wizerunkiem nuty, symbolizującą to, że jest przewodniczącą klubu muzycznego.

Opis

W zeszłym roku, Miyuji była jednym z najcichszych uczniów w szkole. Była nieśmiałym molem książkowym, który zwykle trzyma się na uboczu i unika większości sytuacji społecznych. Dołączyła do klubu muzycznego jedynie, aby uniknąć negatywnego piętna związanego z byciem bez klubu i rzadko brała udział w zajęciach klubowych lub rozmawiała z jego członkami. Klub muzyczny był jednak dla niej doskonały, ponieważ był on powszechnie znany jako najbardziej spokojny i mało wymagający w całej szkole.

Pewnego dnia, tuż pod koniec ostatniego semestru, Miyuji przybyła do szkoły z kompletnie nową osobowością i zupełnie odmiennym stylem. Była pełna energii i pewności siebie - kompletnym przeciwieństwem swojej poprzedniej osobowości. Przekonała przewodniczącego klubu muzycznego, aby odstąpił jej swoją pozycję i natychmiast zmieniła jego wizerunek z nastrojowej, spokojnej muzyki na mieszankę punk rocka i popu. Wszyscy, którzy ją znali byli zszokowani jej nagłą, niewyjaśnioną metamorfozą.

W tym samym czasie, kiedy zaprezentowała swoją nową osobowość, zaczęła też demonstrować nieprzeciętną umiejętność gry na gitarze elektrycznej. Szybko przyciągnęła uwagę innych, utalentowanych muzycznie uczniów i nie minęło dużo czasu, aż utworzyli razem zespół - Złodzieje Truskawek. Regularnie zapraszają innych uczniów na występy w klubie muzycznym i szybko zdobyli fanów, zarówno wśród uczniów jak i kadry nauczycielskiej. Złodziejom Truskawek przewiduje się ogromną karierę muzyczną po ukończeniu liceum.

Każdy posiadający choćby najmniejszą wiedzę na temat instrumentów muzycznych, mógłby natychmiast stwierdzić, że nowe umiejętności Miyuji nie mogły wykształcić się w ciągu jednej nocy. Musiała praktykować całe lata, aby posiadać tak dużą umiejętność; ale jak utrzymała to w tajemnicy i w jakim celu? Co skłoniło ją, aby całkowicie zmienić wszystko w sobie, od stylu w ubieraniu się, aż po swoją osobowość? Sama Miyuji odmawia odpowiedzi na pytania dotyczące jej „metamorfozy”, odpowiadając w zagadkach, gdy jest pytana o ten temat.

Ciekawostki

  • Jej sylwetka została pierwszy raz ukazana w „Osana Progress Report and Mission Mode Update”, zaś w filmiku „March Progress Report” został pokazany wygląd Miyuji.
    • Na jej sylwetce można było zauważyć pierwszą fryzurę z jej szkicu, gdzie na oficjalnym arcie ma już piątą fryzurę z tego samego szkicu.
  • 30 marca na oficjalnej stronie gry, został opublikowany jej profil.
  • Jej imię i nazwisko (jap. ミュージシャン, wym. myūjishan) oznaczają dosłownie „muzyk”.
  • Miyuji wraz z Uekiyą Engeiką są jedynymi żeńskimi przewodniczącymi klubów w grze, które nie są rywalkami.
  • W aktualizacji z 26 marca 2017 roku, dodano do klubu muzycznego lustro, dzięki któremu można sobie „zmienić osobowość”. W opisie Miyuji jest napisane, że jej osobowość zmieniła się znienacka odkąd dołączyła do klubu muzycznego. Możliwe, że Miyuji spojrzała właśnie w to lustro i dlatego jej osobowość tak nagle się zmieniła.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki